Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2770
Nå har jeg ikke ruset meg på ulovlige substanser på xxx antal år. Jeg drikker knapt og substituerer med yoga og meditasjon slik at jeg kan jobbe for og oppnå en euforisk utgave av det mest kraftfulle vesenet jeg kan være. Planen min når jeg sluttet var og fikse livet mitt. Der har jeg ikke lykkes i da jeg ikke har hatt en fast jobb de siste 15 årene, noe som er utfordrene uten utdannelse.

Noen ganger kan jeg nesten angre for at jeg ikke ruset meg mer, og valgte alkohol i steden på grunn av at det er sosialt akeptabelt. Det hender jeg lefler med tanken på og kose meg med det interesanne aspektet rundt psykidelia, MDMA med de mer fornuftige valg av rusmidler.

Med det lurer jeg på hvor mange gamliser som meg selv som fremdeles henger her inne på freak? Takler helsen like bra noen rundanser med MDMA som da man var ung?

Det hender og jeg lefler med tanken på "fornuftig" bruk av speed for og få ting gjort unna, selv om jeg egentlig ser på stoffet som et møkka dop. Kjører dere gamliser like hardt på?

Mye av det som holder meg borte fra dette er at jeg enda ikke har fått orden på livet, og at jeg er livredd for at det skal medføre hjerteproblemer og den tyoe ting en del av de sentralstimulerende stoffene kan bringe frem.

En annen ting er at den idiotiske narkotikalovgivningen faktisk har virket på meg personlig. Jeg har rent rulleblad, noe jeg ikke har våget og fukke opp. Ellers er det motsatt for meg en hos mange andre, da de ikke fikser livet sitt og blir rusmisbrukere på grunn av det. For min del har jeg styrt unna da jeg ikke får orden på livet. Suksess kunne "tatt livet av meg".
Sist endret av pipestilk; 26. desember 2018 kl. 02:35.
Tja, suksess eller ei, det er rus som dreper deg uansett om du er vellykket eller ikke dersom det enten er av eller fullt på, og bryteren står på på...

Jeg er for ung for deg, og jeg deler ikke dine interesser for rus.
Jeg er samme alder og ruser meg. Kan vel si at det ikke har gått særlig bra da jeg sliter psykisk. Siden du er redd for hjertet ditt ikke prøv speed. Ikke stor fare ved å ta det, men meget sansynelig du vil få angst og noia når tankene får lekt seg litt.. Akkurat nå for tiden bruker jeg kun mdma + mye piller(resept). Hvis jeg skal anbefale noe for deg så bør du lese litt om mdma,og vurdere om dette kan være noe du vil prøve. Beste er å ikke ta noe,men ja..man lever bare en gang
Her går det i røyk, piller og amf. Jobbet i alle år, og klarte å holde det til innnimellom bortsett fra røykinga. Akkurat nå er jeg på en liten juletur på amf. Problemet er at jeg blir jævlig kåt på amf, skulle fått tak i et likesinnet kvinnemennesket å leke med, men er ikke akkurat noen glansbilder de pepperdamene på min alder.
Sitat av Labreserva Vis innlegg
Problemet er at jeg blir jævlig kåt på amf, skulle fått tak i et likesinnet kvinnemennesket å leke med, men er ikke akkurat noen glansbilder de pepperdamene på min alder.
Vis hele sitatet...
Vi eldes alle med alderen - spesielt etter et liv på ruskjøret. Hvis det er viktig for deg bør du vel jekke ned forventningene noen hakk.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva vil du med livet ditt? Hva er dine verdier og hva er givende for deg når du er på dødsleiet? Kan bare si det sånn her selvom det høres strengt ut men du kommer hvertfall aldri til å få deg en god dame og ha en ekte og dyp varig relasjon når det er de prioriteringene der du har i livet. Den type rusbruk du nevner legger de fleste av seg etter midten av tjue åra. Sliter du med å få jobb pga manglende utdannelse hvorfor får du ikke ut fingern og starter i voksenopplæringa og begynner å jobbe som frivillig et sted så du hvertfall får noe på CV og en utdannelse?... Helt greit om du vil leve sånn du gjør altså men for meg høres det bortkasta ut og som et dårlig ekstremt umodent valg
Anonym bruker
"Kjent Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynte med meskalin og sopp i en alder av 45, nettopp begynt med mj også. Rekreasjon så noen turer i året. Fått stort utbytte av det, kan vel nesten si nytt liv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Begynte med meskalin og sopp i en alder av 45, nettopp begynt med mj også. Rekreasjon så noen turer i året. Fått stort utbytte av det, kan vel nesten si nytt liv.
Vis hele sitatet...
Hvordan da?
Anonym bruker
"Villig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva tenker du når du skriver ting som:

Det hender og jeg lefler med tanken på "fornuftig" bruk av speed for og få ting gjort unna, selv om jeg egentlig ser på stoffet som et møkka dop. Kjører dere gamliser like hardt på?
Vis hele sitatet...
Hva med å kanskje ta noe sopp i julen, eller kanskje noe syre. (hvis du har erfaringer med de fra før) Så kan du meditere og kanskje dra på en "opplysende" tur om hvordan du vil at 2019 skal bli? Kanskje du får lagt en plan for hvor du vil livet skal svinge =)
Anonym bruker
"Kjent Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DoubleD Vis innlegg
Hvordan da?
Vis hele sitatet...
Tja, for det første så hadde jeg aldri trodd at slikt kunne skje, men man blir mer harmonisk, tar mikrodosering innimellom og vil tippe uten at jeg har prøvd det at det er som lykkepile på en måte. Det er også en utrolig opplevelse i seg selv når man tar det og settingen er rett. Har 1-2 hytteturer i året som er helt fabelaktige pga. den hyttas plassering og omgivlerser. Har også tatt det når jeg egentlig ikke burde (deprimert) og fikk masse ut av det da også, men da var det mye mer i etterkant. Men kan ikke understreke nok at man må være i grei balanse før man tar noe slikt, det kan nok være skremmende for noen. Og settingen betyr alt, dårlig setting dårlig opplevelse. Så fra å være negativ til det meste er jeg nå positiv og har gjort masse jeg ikke ville gjort for noen år siden.
Eneste jeg har sluttet med er hasj, eneste jeg aldri begynte med er heroin. Er "godt voksen".

Er inngrodd skeptisk til legedop, så bruker ikke sånt.
Sist endret av Susa; 26. desember 2018 kl. 14:28. Grunn: tillegg
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tja, suksess eller ei, det er rus som dreper deg uansett om du er vellykket eller ikke dersom det enten er av eller fullt på, og bryteren står på på...

Jeg er for ung for deg, og jeg deler ikke dine interesser for rus.
Vis hele sitatet...
Det kommer ann på hva du legger i begrepet rus. Hjernen er uansett designet for underholdning og man kan missbruke tv, godteri, sex med mye annet på en usunn måte. En del såkalt narko kan og brukes på en mer konstruktiv måte. Uansett så er det livet som til slutt tar livet av oss.

Sitat av englestøv Vis innlegg
Jeg er samme alder og ruser meg. Kan vel si at det ikke har gått særlig bra da jeg sliter psykisk. Siden du er redd for hjertet ditt ikke prøv speed. Ikke stor fare ved å ta det, men meget sansynelig du vil få angst og noia når tankene får lekt seg litt.. Akkurat nå for tiden bruker jeg kun mdma + mye piller(resept). Hvis jeg skal anbefale noe for deg så bør du lese litt om mdma,og vurdere om dette kan være noe du vil prøve. Beste er å ikke ta noe,men ja..man lever bare en gang
Vis hele sitatet...
Takk for råd, men jeg er en "gammel traver" så jeg inbiller meg og vite en del om de fleste rusmidler. Jeg elsket MDMA i gamle dager og de aller fleste stoffene forutenom heroin er langt i fra uprøvd.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva vil du med livet ditt? Hva er dine verdier og hva er givende for deg når du er på dødsleiet? Kan bare si det sånn her selvom det høres strengt ut men du kommer hvertfall aldri til å få deg en god dame og ha en ekte og dyp varig relasjon når det er de prioriteringene der du har i livet. Den type rusbruk du nevner legger de fleste av seg etter midten av tjue åra. Sliter du med å få jobb pga manglende utdannelse hvorfor får du ikke ut fingern og starter i voksenopplæringa og begynner å jobbe som frivillig et sted så du hvertfall får noe på CV og en utdannelse?... Helt greit om du vil leve sånn du gjør altså men for meg høres det bortkasta ut og som et dårlig ekstremt umodent valg
Vis hele sitatet...
Jeg har vært gjennom mange verdikriser og alt det der. Jeg har et spirituelt/ikke religiøst syn hvor jeg best trives i en observatør rolle. Jeg anser samfunnet og planeten som syk, med bla en voksende materialisme( skadelige menneskelige verdier)

Ellers er jeg sammen med en flott dame med lengre utdannelse en alle andre jeg kjenner , og hun drikker som en svamp i helgene. Ellers har du helt rett i at jeg må få fingen ut. Jeg har nesten alltid jobbet, men det har forblitt via vikarbyråer, engasjemangs kontrakter og den type ting. Hver vei jeg har vandret relatert til jobb har jeg hatt en optimisme om at det vi forbli noe varig, men jeg har stanget i veggen hver gang prosjektene har tatt slutt... Min CV er proppet med forskjellige erfaringer.

Ellers føler jeg hele tråden missforstår meg. Kansje det er fordi jeg formulerer meg utydelig, eller så er leseforståelsen svært subjektiv hvor det skummlesest. Jeg lkever allså ikke et liv med rus. Jeg lever langt mer nøkternt en gjennomsnittet. Ellers takk for pekefingen, det trenger jeg for og få motivasjon til og vurdere en utdannelse.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Begynte med meskalin og sopp i en alder av 45, nettopp begynt med mj også. Rekreasjon så noen turer i året. Fått stort utbytte av det, kan vel nesten si nytt liv.
Vis hele sitatet...
Det er vel det jeg selv anser som konstruktiv bruk av "rusmidler". Hva er MJ?

Sånn utenom det selvutviklende aspektet fra psykidelia så likte jeg det kreative med og lage musikk og den type ting når jeg f.eks røykte grønt, tok MDMA, eller speed. Spesielt det sistnevnte er jeg svært skeptisk til, og jeg er samtidig litt redd MDMA til tross for at helgefylla flere driver med hele livet skal ha større bivirkninger. Fornuftig bruk av MDMA er jo svært sjeldent.

Forutenom det synest jeg mikrodosering av psykideliske substanser høres veldig spennende ut.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva tenker du når du skriver ting som:


Hva med å kanskje ta noe sopp i julen, eller kanskje noe syre. (hvis du har erfaringer med de fra før) Så kan du meditere og kanskje dra på en "opplysende" tur om hvordan du vil at 2019 skal bli? Kanskje du får lagt en plan for hvor du vil livet skal svinge =)
Vis hele sitatet...
Det er egentlig en god ide. Sopp er nok mer min ting, da det ikke varer like lenge som syre. Hadde jeg bare hatt det rette kontaktnettverket her jeg bor i storbyen. Det er noe med at man finner en del potensielt interesanne svar om man graver dypt nok ned i underbevistheten.

Sitat av Susa Vis innlegg
Eneste jeg har sluttet med er hasj, eneste jeg aldri begynte med er heroin. Er "godt voksen".

Er inngrodd skeptisk til legedop, så bruker ikke sånt.
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde heller alldrig heroin, og infinner meg med at jeg må leve med nyskjerrigheten. Jeg er og svært skeptisk til legedop, men jeg vet at dersom jeg skulle tatt LSD, MDMA, eller møkkadopet speed, så kunne jeg ikke unvære og ha noe liggende i tilfelle jeg absolutt skulle komme til å trenge det. Det er noe med det psykologiske aspektet med at redningen ligger der tilfelle det går galt. Det er ellers ganske bortkastet og bruke beroligende under en klassisk psykidelisk tripp hvor ting skal bearbeides uten at man fortrenger det.
Sist endret av pipestilk; 26. desember 2018 kl. 14:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
synes 30 årene går ganske så fort å 30 års krisen er der, så er vel ikke lenge til jeg nermer meg 40 års krisen også.