Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5776
Hei! Jeg har et par spøramål når det kommer til å injesere rivotril! Jeg selv har bare injesert amfetamin og er derfor litt usikker på fremgangsmåten! Har prøvd å lese meg opp på dette men fant ingen tråder som omhandlet akkurat rivotril. Det jeg derimot fant var en del mennesker som hevdet at det ikke ville ha noen effekt å skyte rivotril, men jeg har nære venner som påstår at det gir en ganske kraftig rus. Så her er spøramålene mine. Vil det gi meg noen rus å injesere rivotril? Hvordan er fremgangsmåten? Jeg har ikke tatt rivotril nå ca 2mnd men jeg tok ca mellom 10-30stk (2mg) daglig før det(oralt). Jeg veier ca 56kg, noen som har en anbefalt dose for første skuddet?

Tusen takk for eventuelle svar!
http://lmgtfy.com/?q=inject+rivotril

Skal visst bare være og knuse det til støv for så og blande i vann(lite vann) og fly avsted.
Dette anbefales dog ikke
Trådstarter
36 6
har hørt at det skal kokes? Noen med erfaring?
Hvorfor skyte et stoff når den biologiske tilgjengeligheten oralt er 90%? Å injisere tabletter høres ut som en forferdelig dårlig idé.
Bare tull å skyte piller da, dårligere funk, og ikke bra for blodårene
"Rus" kan du nok oppnå uansett (etter subjektiv mening), men hvorfor må du absolutt gjøre det på den mest usunne måten? Hva er det du oppnår med å injisere kontra ta tablettene slik de er ment å tas? Ser ingen grunn til å gjøre det, med mindre du ikke gidder å vente på effekten (1-2 timer oralt).
Trådstarter
36 6
har hørt at du får bedre effekt av å injesere det, derfor jeg spør
Er jo flere tråder her på forumet om akkurat det å skyte piller, men bedre funk stemmer nok ikke, eller kanskje om man får placebo effekt
Sitat av kjipt Vis innlegg
har hørt at du får bedre effekt av å injesere det, derfor jeg spør
Vis hele sitatet...
Har ikke hørt at man får noe spesielt rush av å skyte benzodiazepiner. Du vil ikke spare noe heller, siden klonazepam har en biotilgjengelighet på 90% oralt. Er jo som regel en av de to faktorene som gjør at man injiserer/snorter/plugger stoffer i stedet for oralt.

Eneste positive du kan dra nytte av å injisere benzodiazepiner er vel kanskje at effektene starter mye raskere og kanskje slår deg litt hardere siden plasma konsentrasjonen av virkestoffet vil nå toppunktet raskere. Men jeg vil neppe tro det er verdt risikoen med tanke på bindestoffer og så videre i tablettene.
Sist endret av Lacertosus; 21. oktober 2016 kl. 18:03.
Hei! Går "fint" ant og skyte rivotril.. du må huske på og koke opp hele grei så det blir litt gulaktig veske før du trekker opp via et filter opp i pumpa..

Rivotril alene er ikke noe kick eller spesielt kult.. merker det liksom ikke annet enn at det plutselig har gått noen dager og du skjønner ikke bæra av hva som har foregått..

Godt og blande med heroin.. men anbefaler heller og bland det i amfen din så får du en liteny "svingom" med den
Har du vurdert å ta det sublingualt? Altså, under tungen.

Da får du jo kicket du vil ha, vil jeg tro. Og du slipper bindemidler i årene.
Sist endret av Hoarse; 23. oktober 2016 kl. 09:22.
Ser jeg skrev det forrige innlegget der det kan fremstå som en slags anbefaling om at det må prøves..
Det var virkelig ikke det jeg mente med det.meste
Det er ikke bra for årene dine og sikkert mye annet piss som også ikke blir helt filtrert ut..

Det er ikke noe "kick" av å trykke rivotril alene for seg selv men forsterker opiat kicket om du blander de to i en smelll.
Pepper blanda med riv i samme patron gir en mer vrengt form men kjenner bare kicket fra peppern og tanke lovet fra riven.

Men anbefales ikke.. jeg for min del blir hyper kriminell og lobotomert i hodet med den cocktailen no jeg ikke blir på amf eller heroin alene lengre.