Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4120
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Hei, freak.

Natt til i dag fikk jeg i meg litt diverse stoffer og det endte med noe jeg synes var en smule snodig ettersom jeg kun har opplevd lignene en gang, men da var andre rusmidler i fokus.

Første gangen hadde jeg spist 4-5 rivotril og 6-7 god knips utover kvelden. Trenger ingen moralpreken jeg vet hvor dumt det da. Hallisene satte inn og jeg satt plutselig å snakke med folk som ikke var det, men som virket helt ekte gjennom mine øyne. Dette gjentok seg nok i et par timer før jeg skulle prøve å legge meg. PLutselig hopper jeg opp av dyna og roper at jeg må ut trikken fordi det er derfra det er kortest vei til puben.

Greia denne kvelden (i går) var jeg at jeg hadde tatt 2 rivotril og drukket tre-fire øl. Jeg gikk deretter til innkjøp av et halvt gram amfetamin og et kvart gram heroin. Nøyt dette sammen med en ekstra øl og rivotril ut over kvelden og plutselig kom den samme følelsen tilbake. Den varte selv litt ut på formidagen i dag.

Jeg kunne skjønne at jeg var ute og ture litt av store mengder MDMA kombinert med rivotril som fjerner alle hemninger, men denne andre komboen hadde jeg ikke trodd skulle ende i synsforvrengninger og følelsen av at jeg ikke ante hvor jeg var.

Har noen opplevd noen lignende? Beklager om det var dårlig forklart, men det var ikke lett å sette ord på.
Sist endret av AlbertEinstein; 23. mai 2016 kl. 12:13.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du har hatt i deg en god cocktail med rusmidler, og du lurer på om noen har opplevd det samme?
Klart denne opplevelsen var merkelig og kanskje skremmende men jeg sliter med å se poenget av denne tråden, hvilken relevans vil det ha at andre også har opplevd rus-induserte merkelige øyeblikk? For det har vi alle, i en form eller annen.
Ikke ta sånne latterlige kombinasjoner av stoffer, så kanskje du slipper å få psykotiske øyeblikk. Sorry as, men hva skal man si. Det er høyst uvettig og jævlig risikabel bruk av stoffer.
Se på hele episoden som en advarsel, og husk at dette kan bli hverdag om du fortsetter å bruke stoffer på en så ukritisk og overdreven måte. Det er ikke leketøy vettu, det er faktisk hjernekjemien din du fucker med, når du holder på på den måten.
Moralpreken eller ei, du trenger å høre det.
Det du beskrev er en rusutløst psykose, du grilla hodet ditt for hardt. Mange har opplevd liknende.
Ja jeg har opplevd det samme.
Hadde tatt 2mg rivo, og noen pils mens vi spilte poker.
Brått så kom en kompis med noen knips og hele helvete var igang.

Satt i sofaen og sa setninger som ikke hadde noe mening overhodet.
Var egentlig ganske morsomt, for da jeg var ferdig med det jeg skulle si, så skjønte jeg med en gang at det var bare bullshit, og vi lo av det alle sammen.
Det var 3-4 timer siden vi spilte poker, jeg sier plutselig "Det er din tur" og "nei, jeg står over den runda her ass"

Hadde en helt latterlig nedtur dagene etter, så dette er første og GARANTERT siste gang jeg gjør noe sånt. Som sagt over her, ta det som en lekse.
Alkohol og rivotril er en meget dårlig kombinasjon..
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Alkohol og rivo er en POTENSIELL veldig dårlig kombinasjon, men finner du sweetspoten kan det være veldig ålreit.
Jeg bruker ofte 0,5-1 mg rivo hvis jeg er på brusen eller noe som gir opptur. Jevner det bare ut litt og tar bort de toppene med evt uro jeg ikke ønsker. Men hvorfor du bruker det med molly skjønner jeg ikke helt

Edit: mollyen og amfen kom som følge av rivoen ja. Du vil ha motsatt hendelsesforløp. Rivoen bør, hvis du føler det er nødvendig tas helt på slutten eller helst dagen etter.
Sist endret av NodSquad; 24. mai 2016 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av susiserken Vis innlegg
Alkohol og rivotril er en meget dårlig kombinasjon..
Vis hele sitatet...
Det eneste som skjer meg er at jeg glemmer alt, minnene fra kvelden og natta er borte vekk.
Jeg er helt enig med alle i tråden, men har et par kommentarer;

Sitat av Relevant Vis innlegg
Det du beskrev er en rusutløst psykose, du grilla hodet ditt for hardt. Mange har opplevd liknende.
Vis hele sitatet...
Riktig. Du må kjenne dine egne grenser før du peiser på. Jeg grilla hodet mitt med (det som skulle være) 800 mikrogram LSD, det gikk veldig fint, men det var ekstremt hardt for hodet mitt. Det trådstarter har tatt... Nei, det hadde jeg nok ikke orket engang.

Sitat av susiserken Vis innlegg
Alkohol og rivotril er en meget dårlig kombinasjon..
Vis hele sitatet...
Veldig enig.
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Det eneste som skjer meg er at jeg glemmer alt, minnene fra kvelden og natta er borte vekk.
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig ikke det eneste som skjer med deg. Fortsetter du å kombinere store mengder Riv med alkohol, tror jeg du en dag går på en smell.