Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 12474
Hei! Har tenkt meg på TG i år, å jeg lurer derfor på om det er mulighet for en freakrekke i neste år?
Vert på TG siden 2013, å synes det var veldig stas med rekka og det var litt synd at det ikke ble noe i år. Var vel Echuz som var seater på TG13 (og forsåvidt tidligere år også men det vet ikke jeg helt sikkert). Var vel også i Partyzone i sector 5 rekke 32-33 rekka har pleid å være om jeg husker rett.
Hadde vert kult om noen kunne tatt på seg seatinga.
Håper på svar
Sist endret av Rundballe`n; 18. november 2014 kl. 21:27.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Du husker rett Hvorfor ikke ta seatinga selv?
Skal se om jeg får blitt med i 2015, så lenge noen andre tar seatinga
Sist endret av Echuz; 19. november 2014 kl. 00:01.
Tja. Kunne vel forsåvidt tatt på meg seatinga, men har aldri vert borti det før, (pluss at jeg er egentlig litt innaktiv her for tiden) men da må det være noen som er int. i en evt rekke.
Sist endret av Rundballe`n; 22. november 2014 kl. 22:25.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Bare å sette i gang det, trenger ikke vere så mange for å ha det artig
Bare du sier du tar ansvaret så får du nok en haug med PMs fra folk, så må du bare finne en måte å organisere det på så flest mulig blir fornøyd Bare å spørre hvis du lurer på noe.
Sist endret av Jonta; 23. november 2014 kl. 22:45. Grunn: Fjernet dobbelt innhold
Jeg joiner freakrekke på TG15
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Jeg opprettet en samletråd for TG2015 hvis dere ønsker å bruke den. Oppfordrer alle til å melde inn der hvis de skal til TG. Joiner forøvrig freakrekka.
Hvis ingen andre vill så kan jeg ta på meg ansvaret for og seate freakrekka.
rad 32/33(sektor 5) er der jeg har koset meg i påsken siden TG12, så er vell noe i den duren jeg havner i år også.

Når den tid kommer blir det sikkert så jeg oppretter en facebook/skype gruppe med alle som skal på freakrekka, så kan plassering osv. diskuteres der.
Hadde hvert artig å være med på en freak-rekke. I år blir dog mitt første år på TG, så er ikke helt sikker på hvordan ting foregår
Sitat av jorwax Vis innlegg
Hadde hvert artig å være med på en freak-rekke. I år blir dog mitt første år på TG, så er ikke helt sikker på hvordan ting foregår
Vis hele sitatet...
Hvis det er noe du lurer på ang. hvordan ting fungerer er det en FAQ på the gathering sin side, hvis du ikke finner svar på det du lurer på kan du enten spørre i TG 15 samletråden her på forumet eller sende meg en PM så får du sikkert svar på det du lurer på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg tar herved på meg ansvaret for og seate freakrekka i år.

Hvis du har lyst til og bli med freakrekka vill jeg at du sender meg PM eller skriver i denne tråden at du er med(vill helst ha PM da det er lettere og finne igjen) og evt, ønsker om plassering i skipet og hvis noen andre skal være med(kompiser eller noe som ikke er medlem av freak) bør dette nevnes.

(det kommer en ny tråd ang. rekka når jeg får organisert og planlagt litt mere)

Det er ingen krav for og bli med på freakrekka, har du plass bilett og kommer deg inn i skipet er du velkomen i rekka.

Du kan ta med venner til rekka, selv om de ikke er medlem på forumet

Edit:
Jeg tenker også og leie et anlegg til TG, men har ikke råd til det selv, så hvis noen er intresert i og slenge til noen hundrelapper så hadde det vert fint
Sist endret av StålSkuff; 1. desember 2014 kl. 18:41.
Bra StålSkuff! Sender pm nu
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Bra initativ!
Jeg hadde tenkt meg i vei, hvis jeg får billett da... Er på 2900ish at

Slenger gledelig i noen lapper til anlegg