Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1622
Noen som har erfaringer med aduvanz og alkohol?
Jupp. Du vil ikke føle deg like full som du ellers ville vært. Amfetaminen motvirker endel av effektene til alkohol, og motsatt.

Planlegg hva du vil drikke iløpet av kvelden på forhånd, så slipper du å gå på en smell
Amf og alkohol er farligere og mer moro. Men drikker du øl merker du fort at du slutter å drikke øl og er edru og speeda.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jupp. Du vil ikke føle deg like full som du ellers ville vært. Amfetaminen motvirker endel av effektene til alkohol, og motsatt.

Planlegg hva du vil drikke iløpet av kvelden på forhånd, så slipper du å gå på en smell
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Men drikker du øl merker du fort at du slutter å drikke øl og er edru og speeda.
Vis hele sitatet...
Fikk 100% vannlatingsstans en gang på speed men jeg fortsatte selvfølgelig å drikke pils som en idiot. Etter hvert merka jeg lettere trykk på blæra. Kort tid etter det ble lettere trykk til nærmest uutholdelig smerte og jeg lå i fosterstilling på sofaen. Er sikker på at jeg kun var en munnfull unna sprengt blære eller hva enn. Redningen ble 4mg rivotril og dyp meditasjon på doskåla. Var seriøst skummelt en times tid. La dette være en advarsel, ikke pøs på med drikke om du merker at lillemann begynner å slå knute.
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Fikk 100% vannlatingsstans en gang på speed men jeg fortsatte selvfølgelig å drikke pils som en idiot. Etter hvert merka jeg lettere trykk på blæra. Kort tid etter det ble lettere trykk til nærmest uutholdelig smerte og jeg lå i fosterstilling på sofaen. Er sikker på at jeg kun var en munnfull unna sprengt blære eller hva enn. Redningen ble 4mg rivotril og dyp meditasjon på doskåla. Var seriøst skummelt en times tid. La dette være en advarsel, ikke pøs på med drikke om du merker at lillemann begynner å slå knute.
Vis hele sitatet...
Uff det hørtes ikke så digg ut nei gikk heldigvis bra med meg.