Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6475
Holder på med å sette opp et lite studio, er det legit varer på Aliexpress eller er det ræva kinakopier? Det står Original, prisen er et par hundrelapper billigere, og flere deler av utstyret (mic og arm) som er det merket, modellen og fargen jeg spesifikt har lett etter er utgått i norske butikker men fant de der.
Har ikke så mye å bidra med, for jeg vet ikke, men jeg vil tro at det er ekte. Har ikke brukt AliExpress så mye, men bl.a. mobilskjerm jeg har kjøpt der, har vært av bra kvalitet da jeg har tatt det dyreste alternativet.
Har handlet noen småting fra Ali, men ikke musikk utstyr. Noe er bra og noe er dårlig, etter å ha sendte bilde av produktet jeg mottok fikk jeg refusjon da det ikke levde opp til beskrivelsen. Husk at du må betale 25% av kjøpsum i mva og 299kr for forenklet tollgebyr.
Du kan få de til å skrive lavere verdi på pakken så du får billigere mva.
Ville anbefalt å sjekke ut forum for musikk, der folk deler erfaringer fra alibaba. Det er nok noen gode alternativer men det er mye kebab også.

Du kan også prøve å finne reviews på varen du spesfikt lurer på, trenger ikke å være lett men de beste merkene har ett godt rykte og skal gå an å finne ut av.
Sist endret av Hjelm1; 22. september 2020 kl. 11:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har ikke erfaring med lydutstyr, men kjøpte noe heftige lys der inn for grønne vekster. Ble noe krøll med leveringa men krevde pengene tilbake så bestilte jeg pånytt. Venta i et par mnd når det egentlig skulle leveres på ca 1 uke med dhl express.
Når jeg bestilte pånytt gikk det helt fint og lysene var verdt penga iallfall.