Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 831
Hei!

Noen som har noen gode tips eller informasjon rundt forsikring til et ENK?

- Frivillig trygd fra NAV støtter ikke godt nok. Det gir kun forsikring dersom jeg skulle være involvert i en ulykke, som et fall, men ikke dersom jeg får en skade fra arbeidet(som f.eks. en ryggskade.)

- Er på let etter forsikring dersom jeg skulle være uheldig ute hos en kunde, og f.eks. ødelegge en bil, knuse et vindu eller lignende.

- Noe ala sykemelding til ENK?
Uvaksinert 👍
Du bruker ett forsikringsselskap i dag? Ring de så fikser de en såkalt tabbeforsikring.
Nei det er vel desverre et virrvarr. Du spør om 3 forskjellige forsikringer her. Er du heldig kan du samle de i et selskap.

- Du tegner yrkesskadeforsikring for selvstendig næringsdrivende som dekker dette.


- Allminnelig ansvarsforsikring, beregnes etter forventet inntekt og vanlig forsikringssum er 10 mill. Har denne og det er ikke dyrt men det kan avhenge av hva du bedriver.

-NAV har vel en grei forsikring som gir bedre sykepengedekning.
https://www.nav.no/no/bedrift/tjenes...eringsdrivende
Trådstarter
Noen som har et ENK og kan tipse om et gunstig forsikringsselskap?