Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1547
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er jeg i fare, bør jeg gjør noe, har ekstreme mage smerter akkurat nå
Enig. Selv om du skulle føle deg bedre om noen timer, så er paracetamol-forgiftning noe som kan ta flere dager/uker før den virkelig kicker inn. Ta heller å dra på legevakta nå og få motgift mens du fortsatt kan.
Absolutt, oppsøk hjelp.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du gått til legevakta!?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har tatt 10 gram paracetamol, ring legevakt!!!
10g paracetamol er en nær dødelig dose, du bør komme deg på legevakta.
JA!! Oppsøk hjelp med en gang. Hvorfer i all verden tok du 20x500mg ?
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er farlig for levern ring legevakt med en gang!!!
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo gi lyd eller må denne tråden rapporteres til politiet for sporing så det ikke går liv her tapt i kveld?
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Aron2303 Vis innlegg
JA!! Oppsøk hjelp med en gang. Hvorfer i all verden tok du 20x500mg ?
Vis hele sitatet...
Hadde en utrolig vond hodeverk, så ville jeg bare bli kvitt den fortest muligst, men fikk bare enormer magesmerter istedenfor
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hallo gi lyd eller må denne tråden rapporteres til politiet for sporing så det ikke går liv her tapt i kveld?
Vis hele sitatet...
Tvingte meg selv til å kaste alt opp etter jeg så svarene på denne tråden, alt går bra her, ingen grunn for bekymring
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hadde faktisk en legetime idag rundt klokka 11, så får jeg bare fortelle det der samtidig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tvingte meg selv til å kaste alt opp etter jeg så svarene på denne tråden, alt går bra her, ingen grunn for bekymring
Vis hele sitatet...
Det er bra det Men du hadde hodepine , så du tenkte « Ja , 20 Paracet er vel en god ide « 2 Paracet er bra mot hodepine , hadde selv hodepine igår , da tok jeg 2 Paracet
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Det er bra det Men du hadde hodepine , så du tenkte « Ja , 20 Paracet er vel en god ide « 2 Paracet er bra mot hodepine , hadde selv hodepine igår , da tok jeg 2 Paracet
Vis hele sitatet...
Ja, jeg husket jeg en gang hadde 8 stykk for flere år siden, og at det fjernet hodepinen raskt tilbake den gang. Så når jeg tenkte på det der igår, så endte jeg opp med å ta 20, var vel ikke så veldig smart.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg husket jeg en gang hadde 8 stykk for flere år siden, og at det fjernet hodepinen raskt tilbake den gang. Så når jeg tenkte på det der igår, så endte jeg opp med å ta 20, var vel ikke så veldig smart.
Vis hele sitatet...
Går nok bra denne gangen , Sålenge du har frisk lever. Men ikke gjenta det ihvertfall for å være på den sikre siden. Tror Paracetforgiftningssymptom kommer etter ett par dager
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Går nok bra denne gangen , Sålenge du har frisk lever. Men ikke gjenta det ihvertfall for å være på den sikre siden. Tror Paracetforgiftningssymptom kommer etter ett par dager
Vis hele sitatet...
Skal være mer forsiktig med doseringene fremover
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortell legen din om dette på timen i dag så dere kan måle leververdier fremover!

Å ta mange paracet gjør ikke at smerten forsvinner raskere, og å ta mer enn to gjør ikke at man får enda mer smertedemping heller. To er maxvirkning så vet du det til en annen gang.