Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 659
Hei! Jeg har prøvd en stund nå å røyke DMT, men har bare brukt tobakk, å det funker ikke så bra siden jeg begynner å hoste og få brekninger etter det 2. inntrekket. Jeg bruker en bong og har lest at noen bruker "Hemp", som jeg ikke er sikker på hvordan man kan få tak i... Er det noen som har noen forslag?
Takk for svar!
Det jeg har gjort Med beste resultat er å legge ett belegg med kun aske i bunnen av brønnen på bongen, for så å legge dmt på aska. Deretter legger du ett nytt lag aske over dmten, som vil virke isolerende mot flammen fra lighteren å gjør at dmten fordamper istede for å gå opp i røyk.

Enkelt, og har fungeert hver gang.
Trådstarter
5 0
Ahh det virket jo simpelt nokk! Og da skal jeg ha lightern der til jeg ser at det blir glo, korrekt?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hemp er cannabis som inneholder mindre enn 0.3% THC, med enklere ord, cannabis som blir brukt til andre formål enn å bli høy. Vet ikke hvor man får tak i det her, med tanke på at de fleste som har cannabis i Norge har lyst på noe man blir høy av, men ønsker deg lykke til