Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2716
Flere som har oppdaget fentanyl innblandet i kokain/ghb?

Batch som sirkulerer i Ålesund, som har forårsaket dødsfall allerede.

Heads up!
I cola og GHB? Det er jo overlagt drap.
Javel? Er dette noe som har skjedd en stund, eller er dette nylig?
Det var ei som døde i Kristiansund, for 4 uker siden. Folk sier det var selvmord. Men jeg vet ikke.
Trådstarter
13 3
Usikker men ryktene sier cola og ghb. 2 dødsfall i Ålesund på under 24t.
Ganske liten by
Vet ikke om det er relatert, men Velferdsetaten i Oslo har idag sendt ut et varsel om overdose-fare etter at ambulansetjenesten nylig har hatt veldig mange utrykninger i forbindelse med overdoseringer.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
To stykk som døde i Troms og Finnmark for et par uker siden også. Hørte Ghb. Ung, pen jente på 20 og en mann i 30-40 årene.
"Farlig stoff i Ålesund".
Vokabularet til journalisten er helt fantastisk.

Hva slags stoff? Krutt? Bomull? Polyester?
Anonym bruker
"Sjokkert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Vargas Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Blir kanskje litt off-topic, men det sto i en avis ei stund tilbake om at det ble gjort beslag av diverse stoffer etter en razzia mot bopel. Det som ble beslaglagt var en haug med diverse piller, og blant annet, LSD. Snuten skrev at LSDen var det som vakte mest bekymring, "ekstremt farlig stoff fordi det forårsaker hallusinasjoner". Den haugen med piller var grei den
Ofte er rykter som at enkelte stoffer er blandet ut med noe super farlig ofte bare rykter og ingenting mer. En kan jo overdose og dø ganske så lett på bare GHB. Ofte er ikke folk klar over risikoen ved å blande feks ghb og alkoholbruk. Så fort det blir funnet fentanyl i vanlig partydrugs eller heroin så vil det nok bli store oppslag og en haug av advarsler, samt etterforskning. Det skader jo selvsagt ikke å advare, men bare en sadist ville blandet fentanyl ut i GHB og solgt det videre. To vidt forskjellige stoffer, ulik ruseffekt og ingen økonomisk vinning.
Trådstarter
13 3
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Ofte er rykter som at enkelte stoffer er blandet ut med noe super farlig ofte bare rykter og ingenting mer. En kan jo overdose og dø ganske så lett på bare GHB. Ofte er ikke folk klar over risikoen ved å blande feks ghb og alkoholbruk. Så fort det blir funnet fentanyl i vanlig partydrugs eller heroin så vil det nok bli store oppslag og en haug av advarsler, samt etterforskning. Det skader jo selvsagt ikke å advare, men bare en sadist ville blandet fentanyl ut i GHB og solgt det videre. To vidt forskjellige stoffer, ulik ruseffekt og ingen økonomisk vinning.
Vis hele sitatet...

Helt klart.
Men for det som gjør det litt mere mistenkelig, er at begge er godt kjent i miljøet, så de har nok en viss anelse om hva som er greit inntak.
Men to dødsfall på meget kort tid er vertfall veldig uvanlig i Ålesund område. Ganske liten by.
Forstår det med ghb. Men kokain kan være mulig.

Men avisene har nå gått ut med oppslag nylig, og det vil nok bli storoppslag om det er som de fleste frykter med fentalyn.

Tiden vil vise, greit å være heads up vertfall, og være ekstra påpasselig med å teste det man har tenkt å innta.
R.i.p 23.04.2021
Vis noen putter fentanyl i kokain eller ghb så er det ren terrorisme. Fentanyl rusen har ikke noe sammenlignbar effekt med kokain eller ghb. Dette er isåfal gjort for og forårsake mest mulig skade.
Sist endret av Tarm; 25. juni 2020 kl. 18:26.
Man har funnet fentanyl både i heroin og kokain (mye færre tilfeller) i Canada for en stund siden, så sånt har skjedd.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror dere at det er en hensikt med å teste stoff for fentanyl? det virker som det er så fryktelig mange helt like fentanyl stoffer som testene ikke fungerer på. man vil jo helst prøve å teste men det er jo ingen vits om man tester 1 av 10 fetanyler. eller er det noen som vet om noen andre tester en meg eller noe sånt
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt snakk om fentanyl i kokain men aldri vært borti det selv. Østlandet. En fyr påstod at så små mengder som noen bruker er stimulerende..

Hadde blitt relativt fornærmet om noen bøffa ut coke med fentanyl, det er jo koko. Fentanyl i GHB er ihvertfall koko.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av zgum Vis innlegg
Man har funnet fentanyl både i heroin og kokain (mye færre tilfeller) i Canada for en stund siden, så sånt har skjedd.
Vis hele sitatet...
Hadde kompis som døde av fentanyl i kola for et par måneder siden. Dette var i USA tho, han og 2 andre som skulle dele en bag med coke, så endte alle 3 opp med å dø av overdose.
Begynner å bli mer og mer "Vanlig" at Kokain i USA inneholder Fentanyler, så det forundrer meg ikke.
Har aldri Opplevd Fentanyl eller liknende i Oslo de få gangene jeg har fiksa kuler eller mye dop på en gang.
Har alltid endt med at jeg røyker halvparten på folie, for så å pushe resten på gata bare for å gå i null. Ikke verdt det - gata, hvertfall Brugata, ødelegger deg og selvfølelsen din fordi du er rundt så mye lidelse.
Jeg hater å pushe, men jeg hater også å ikke pushe. Jeg elsker spenningen.

Skal sone for unødvendig dritt jeg har gjort, så jeg får vokse opp og ta meg sammen.
Ting er fett til snuten har spanet på deg i fler mnd og tar deg + 2 gode kompiser i samme slengen. De prøvde seg på mafiaparagraf, men vi kjente hverandre så klart ikke i avhørene.

På cella blir det tøff styrketrening, skal spise godt og sove så godt jeg klarer.
Jeg skal komme ut som en sterkere og bedre meg
Sist endret av krystallkongen; 26. juni 2020 kl. 05:05.