Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2115
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Skal ikke si at jeg har prøvd mye, men har tatt en del stoffer på en så ung alder(...). So far så har favoritt rusen min vært av MDMA, spesielt fra de ekstremt gode PP knipsene Hangoveren, derimot, er det værste jeg har opplevd.
Sluttet med ecstasy knips da jeg begynte å få psykotiske episoder av en eller annen grunn, men gikk over til ren molly istedenfor. Siden molly er så faen meg dyrt og ikke noe man burde ta hver dag(Been there, done that ), så er jeg nysgjerrig på å prøve noe nytt!

Har selvfølgelig prøvd syre og litt sånn, og selv LSD trippen min var noe av det sykeste jeg har opplevd, så klarer jeg ikke å komme meg bort fra den deilige molly rusen.

Gjerne kom med forslag, er åpen til å prøve hva som helst, men helst noe stimulerende og som jeg kan ta med venner...

Much appreciated!
2c-i er ganske nais. Det byr på mye av det gode fra MDMA og mer klassisk psykedelika. Uten noe videre hangover. Billig er det også. Eneste problemet er tilgjengelighet, er ikke akkurat lett å få fingra i.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
2c-i er ganske nais. Det byr på mye av det gode fra MDMA og mer klassisk psykedelika. Uten noe videre hangover. Billig er det også. Eneste problemet er tilgjengelighet, er ikke akkurat lett å få fingra i.
Vis hele sitatet...
Aaah, kan huske å ha hørt om noe slikt før! Skal ihvertfall se litt mer inn på det ja, takk så mye ;-)
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Sluttet med ecstasy knips da jeg begynte å få psykotiske episoder av en eller annen grunn, men gikk over til ren molly istedenfor. Siden molly er så faen meg dyrt og ikke noe man burde ta hver dag(Been there, done that )
Vis hele sitatet...
Du burde ikke ta knips heller hver dag. Ikke noen stimulanter egentlig. Da er det rart om du IKKE får psykotiske episoder.
Sist endret av Purgatorio; 16. desember 2019 kl. 18:22. Grunn: Leif
Hva er greia med disse trådene? Ser flere har dukket opp i det siste...

Om du er ute etter stims prøv kokain det er nok gøy med venner det! Eller amfetamin, kanskje metamfetamin? Det er enda gøyere!

Prøv å få tak i noe sativa cannabis, det er gøy det
Sist endret av Mekkern; 16. desember 2019 kl. 18:31.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Du burde ikke ta knips heller hver dag. Ikke noen stimulanter egentlig. Da er det rart om du IKKE får psykotiske episoder.
Vis hele sitatet...
Jeg pleide ikke å ta knips hver dag, men gjorde det rundt omkring 4 ganger i måneden. Fortsatt ikke bra

Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Hva er greia med disse trådene? Ser flere har dukket opp i det siste...

Om du er ute etter stims prøv kokain det er nok gøy med venner det! Eller amfetamin, kanskje metamfetamin? Det er enda gøyere!

Prøv å få tak i noe sativa cannabis, det er gøy det
Vis hele sitatet...
Røyker stort sett hver dag, blitt litt lei av det Kokain og amfetamin var helt OK, bare ikke helt min greie. Spesielt kokain, siden det ikke varte så lenge.
Sist endret av Traps are gay; 16. desember 2019 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ketamin er et morsomt dop, som føles ganske annerledes enn de fleste andre rusmidler
2cb er kanskje lettere å få tak i enn 2ci. 2cb er et morsomt rusmiddel med en tanke mdmafaktor over seg (ikke egentlig, men ja)
Sitat av moret Vis innlegg
2c-i er ganske nais. Det byr på mye av det gode fra MDMA og mer klassisk psykedelika. Uten noe videre hangover. Billig er det også. Eneste problemet er tilgjengelighet, er ikke akkurat lett å få fingra i.
Vis hele sitatet...
Hvordan opplever du 2c-i å være i forhold til 2c-b? Hvis du har prøvd begge da.
Prøv å gi bestevennen din den gule redbullen, lover at det er bra. Hilsen Samen
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Hvordan opplever du 2c-i å være i forhold til 2c-b? Hvis du har prøvd begge da.
Vis hele sitatet...
Finner B mer psykedelisk og lokete. I som mer oppløftende og energisk, jeg får også en god smak av den empati-delen som ved MDMA. Det er absolutt psykedelisk I også, men mer nedtonet og ikke så in-your-face som ved B, kaleidoskopet tar ikke over hele synsfeltet liksom men er bare sånn svakt til stede. Personlig synes jeg 2c-i passer bedre som party-fokusert dop enn 2c-b.
(Dette er ved fornuftige doser selvsagt, man kan gå hardt på tur på begge her om man doserer opp, og jeg har hørt at folk faktisk finner I mer visuelt enn B ved høyere doseringer)
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
De gangene jeg har kjøpt har det vært dyrt, rundt 300kr for 100mg.
Vis hele sitatet...
Say what!?!?! Da er du blitt lurt ass! Også hvem kjøper 0.1 med ket i slengen? går jo 0.1 i en liner jo, også varer det ca 45min - 1time. Du betaler ikke seriøst 3k for 1g?
Sitat av Alge Vis innlegg
Say what!?!?! Da er du blitt lurt ass! Også hvem kjøper 0.1 med ket i slengen? går jo 0.1 i en liner jo, også varer det ca 45min - 1time. Du betaler ikke seriøst 3k for 1g?
Vis hele sitatet...
Så fint!

Ja, 100mg for 300... kjøper 0.1 av gangen, regner med at å kjøpe i bulk er billigere...

I en line?! Kanskje det er du som er scammet... sist gang jeg hadde bumpet jeg og det varte to kvelder, 150mg.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
I en line?! Kanskje det er du som er scammet... sist gang jeg hadde bumpet jeg og det varte to kvelder, 150mg.
Vis hele sitatet...
Da er vi nok ute etter 2 forskjellige former. Når jeg først skal ta ket så er K-hole målet eller ihvertfall en sterk tripp. Smak og behag sier jeg bare.
https://erowid.org/chemicals/ketamin...ine_dose.shtml

Jeg vet også at jeg ved ett par anledninger har fått tak i så ren s-isomer som er mulig å få og den betalte jeg ca 1/3 av det du betaler. Jeg oppfordrer deg til å presse prisen ned nest gang for å si det sånn, for det der en blodpris max!