Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2724
Hei! har en Ikea stol ved navn Malkolm, det er 2 spaker på høyre side av sotlen, jeg prøver å få stolryggen til å være tilbakover uten at jeg må behøve og presse beina ned i gulvet, er så fyllesyk så hadde vært digg og lent seg tilbake og spillt.

Hvordan får jeg stolen min sin rygg til å bli bakover?
Hvis du steller deg på alle fire i stolen med knærne ytterst på setet og presser vekten på armene dine som du holder på og dytter mot nakkedelen av stolen så vil ryggen gå bakover. Om du syns det er bedre enn å presse bena i gulvet får du nesten overveie selv.
Hvordan får jeg stolen til å bli sånn? med en gang jeg slutter å presse detter den tilbake
Finn noe solid, en bok eller noe i den duren og så lener du ryggen bakover og setter "boka" i klem der hvor stolen fjærer så den ikke kan gå tilbake, om det ga mening?

Eller så tar du pengene du ville brukt på neste fylla og kjøper en stol som har denne funksjonen.
Sist endret av Kjelldriver; 2. desember 2019 kl. 00:13.
Sjekk om det er en rund dings rett under setet, skru på den å ryggen blir enklere å ta tilbake.

De fleste kontorstoler har også mulighet for å låse posisjon, altså du kan låse ryggen når den er bakover lent.
Sist endret av Crazy_Bitch; 2. desember 2019 kl. 00:36. Grunn: leif
har prøvd å låse ryggen flere ganger, men får det ikke til, går ikke ann å skru under stolen men til høyre så kan jeg velge vekt
Sikker på stolen heter IKEA MALKOLM? Når jeg søker etter stolen så kommer bilder som dette

Uansett, den runde dingsen under stolen kan du skru begge veier, stramme eller løsne ryggen.
Sist endret av Crazy_Bitch; 2. desember 2019 kl. 01:06.