Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1318
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
noen som har en anbefaling på hvor mye 2cb jeg burde ta første gang? vil bare ha lignenede eufori som på emma og småe halliser. skal ikke ha noe trip som det var da jeg tok flere lapper syre og badtrippa.

tenkte noe rundt 5-8mg oralt? skal ikke ha det sånn at jeg ikke klarer å kontrollere meg rundt andre mennesker.
vekt 70kg, om det har noe å si.

hvor lang sporingstid er det i urinen? har prøver hos legen.
Ville gått for 15-20mg. Under 15mg blir mang egentlig bare speeda.

Det går også an å ta foreksempel 10mg for så å Snorte små likere på ca. 5mg til ønsket effekt, da 2cb kan redoseres etter ønske. snorting svir dog noe jævlig, så personlig hadde jeg starta på 15mg oralt å venta en time å sett om du trenger mer.
Jeg tok ca. 20mg oralt første gang, og fikk egentlig ikke noe visuals. Føltes litt som en blanding av emma og weed. 5-8mg tror jeg ikke du kjenner noe særlig i det hele tatt.

En av ulempene med 2cb er vel at dosene kan være svært individuelle, i følge det jeg har lest. Vet også at noen bekjente av meg tok 20mg av samme 2cb-en, og de fikk ganske mye visuals.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar. Hvor lenge et det i urinen?
Tatt en god del 2cb, og kan vel si at den første opplevelsen var sådan den beste.

Starta med 30mg og kan si at et nivå eller to rett før peak var et av de mest euforiske øyeblikkene. Sporadisk latterkrampe som ble utløst etter jeg innså hvor redd jeg var før jeg tok det. Det var nok en kombinasjon av lettelse over den frykten jeg hadde, samt den stimulante kombinasjonen som fikk meg i en tilstand av enorm eufori.

Om du er redd for de psykedeliske effektene, ta rundt 15-20mg. I de dosene er det veldig håndterbart og minner om en kombo mellom mild emmatur og mild LSA dose.
Tok 30mg første gang som ble litt hevy for meg. Men ville sagt at 15-20mg oralt er en fin dose for første gang 2-cb kan påvises i urin i 2-4 dager etter bruk.
Tok et sted mellom 20 og 25 mg i kapsel alene en gang for å se hvordan stoffet var alene og om dette var nok. Selvfølgelig hadde jeg testet både stoffet som skulle inn i ampullene og fulgt dosering fra www.erowid.org etter å ha lest igjennom noen "Experiences" slik at jeg var klar over hva jeg heiv meg inn i. Og jeg kan skrive under på at 20-25mg er nok til noen fine timer med veldig visuell og euforisk tripping, men som kunne virke noe dissossiativt til tider.

Men selvom det tidvis var litt forvirrende, og selvfølgelig litt småskummelt når det peaket for fult. Men god set og setting gjorde det hele til en veldig fin st.hans feiring med gode venner både gamle og noen nye.

Ta fra dette hva du ønsker, for meg var det en veldig fin dosering. Jeg tok kun oralt, ingen snorting osv da jeg hadde hørt at det svei så fryktelig i nesa.

Ikke no særlig "hangover", men en mild afterglow samt noe dårlig søvn den kvelden. Men var 100% når jeg hadde sovet dagen derpå uten noe ekstra i blodomløpet og masse grillmat og brus :>

Fra takeoff til det roet seg såpass at jeg hadde full oversikt igjen tok det ca 6 timers tid.
Sist endret av Coffern; 25. mai 2019 kl. 02:42.