Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1227
Skal få utbetalt AAP på selve nyttårsaften, sendt meldekort i dag. Noen som vet når jeg får de? Før/etter?
Sitat av Rizlaheledagen Vis innlegg
Skal få utbetalt AAP på selve nyttårsaften, sendt meldekort i dag. Noen som vet når jeg får de? Før/etter?
Vis hele sitatet...
Det er ingen som sier at de utbetales på nyttårsaften. Det er heller ingen som kan si når du får de for dette vet de ikke. At de stort sett utbetales på mandager vil ikke si at det er da du skal ha de. Når det er sagt håper jeg du får de på nyttårsaften
Jeg sendte meldekort på lørdag som var og sku fått mandag(julaften) men fikk nå mellom kl 15-16, så regner med du får 2 januar hvis det ikke er rød dag
Du kan sjekke selv her; Pengene utbetales cirka 2-3 virkedager etter at meldekort er registrert i henhold til meldefristen. Når på dagen pengene er på konto, vil variere fordi det er banken din som overfører pengene til deg. Utbetalingen kan derfor komme på kontoen din først på ettermiddagen eller kvelden.

I tjenesten Utbetalingsoversikt vil du se utbetalingen på kvelden den dagen pengene er utbetalt.

Hvis du er tom for penger ville jeg kontaktet din saksbehandler/NAV i morgen så du ikke sitter uten mat til Onsdag
Penger ble, så vidt jeg vet, utbetalt i dag dersom man sendte inn ved første mulighet i går. Sender man inn før 21 (tror jeg) i dag bør pengene være på konto i morgen.
Har du flaks så har du de på Fredag Dama sendte tidligere og hadde AAP idag.. Står sikkert noe om det på Nav.no Men håper for din skyld at de dukker opp innen Fredag!
sendte på onsdag, fikk i går.