Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 12937
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Hei.

Forord;

For 2 uker siden tok jeg og en kompis 1,5 mg rivotril etter 10 halvlitere. Kompisen ble helt fucked dagen etter og kjente effekten ca 3 dager etter.
Jeg merket ingenting...

Igår tok jeg 14mg rivotril etter 6 halvlitere, jeg merket så godt som ingenting etter 6 timer.
Dette er de to eneste gangene jeg har prøvd rivotril.

Er det normalt å ikke få noen effekt?
Dog skal det sies at jeg har gått på noe nesten er identiske som cipralex i 3 måneder nå, kan dette være grunnen til at jeg ikke merker noe?


PS: Har lest mye om rivotril, så forventet ihvertfall en liten effekt.
Hmm, dette hørtes veldig rart ut. De gangene jeg har tatt rivotril har 2-4 MG holdt i massevis. Etter 6-7 øl så husker jeg veldig sjelden noen ting av det som har skjedd.

At du har tatt 14 mg og 6 halvlitere og ikke kjent noen ting skjønner jeg ikke noe av. Du er sikker på at det er ekte rivoer dere har?

Hvis du er sikker på det er ekte, så har jeg egentlig ikke noe svar til deg. Bare at det høres utrolig rart ut. Men kroppene våres fungerer jo forskjellig
Hmm... Dette synes jeg også er veldig rart. Etter 14mg med rivotril hadde nok jeg hatt 3 dager hvor jeg hadde husket minimalt.
Men rus/legemidler funker jo forskjeldig fra person til person.

Men etter min erfaring så er det også veldig vanskelig og faktisk skjønne hvor ruset man egentlig er når man har tatt benzoer.
Har også vært med mange som har vært bånn rusa på benzoer, som ikke skjønner det selv i det hele tatt.
F.eks. en som hadde spist 16mg med xanor, 4mg rivotril og 5 mg apodorm.
Greide såvidt å stå på beina, men det var ikke noe problem å bli med hjem til en av foreldrene til han ene som var det. For han var jo i fin form og nesten ikke rusa i det hele tatt og ingen kom til å se det på han. xD
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Men etter min erfaring så er det også veldig vanskelig og faktisk skjønne hvor ruset man egentlig er når man har tatt benzoer.
Har også vært med mange som har vært bånn rusa på benzoer, som ikke skjønner det selv i det hele tatt.
F.eks. en som hadde spist 16mg med xanor, 4mg rivotril og 5 mg apodorm.
Greide såvidt å stå på beina, men det var ikke noe problem å bli med hjem til en av foreldrene til han ene som var det. For han var jo i fin form og nesten ikke rusa i det hele tatt og ingen kom til å se det på han. xD
Vis hele sitatet...
Har en venn som hadde tatt x antall vival, apodorm, xanor, major, sobril, en god dose GHB og en god del røykings. Nei, han var ikke så ruset. Sa han.
▼ ... noen uker senere ... ▼
De finns mange som kopierer rivotril så de er kansje fake pills, eller noe lignande , de ser helt indetiska ut som vanliga rivotril, men kan ha en mykare konsestens, prøv å brekke tabletten i 2, viss de går kjempe lett så er det nog fake, før ånkliga rivotril er litt hardare å brekke.
Hei!

Jeg har prøvd Rivotril mange ganger!.
De første gangene så føltes det ikke som jeg var ruset i det heletatt men ifølge venner så hadde jeg gjort MYE rart og de sa at jeg definitivt var ruset som fa**. Man merker ikke så mye til "rus" når mane rå rivotril, men en ting du vil merke er at kroppen blir veldig tung!
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Hei.

Forord;

For 2 uker siden tok jeg og en kompis 1,5 mg rivotril etter 10 halvlitere. Kompisen ble helt fucked dagen etter og kjente effekten ca 3 dager etter.
Jeg merket ingenting...

Igår tok jeg 14mg rivotril etter 6 halvlitere, jeg merket så godt som ingenting etter 6 timer.
Dette er de to eneste gangene jeg har prøvd rivotril.

Er det normalt å ikke få noen effekt?
Dog skal det sies at jeg har gått på noe nesten er identiske som cipralex i 3 måneder nå, kan dette være grunnen til at jeg ikke merker noe?


PS: Har lest mye om rivotril, så forventet ihvertfall en liten effekt.
Vis hele sitatet...


Rivotril å Cipralex er ikke i nærheten av hverandre. Cipralex er et C preparat, Rivotril er et B preparat. Cipralex gir ikke noe rus effekt. Det er jo noe man nærmeste får kasta etter seg av legen!
Sitat av selvmord Vis innlegg
Rivotril å Cipralex er ikke i nærheten av hverandre. Cipralex er et C preparat, Rivotril er et B preparat. Cipralex gir ikke noe rus effekt. Det er jo noe man nærmeste får kasta etter seg av legen!
Vis hele sitatet...
Helt enig Cipralex er noe ordentlig drittmedisiner. Skjønner ikke at folk tar disse for ikke å bli deprimert.

Man blir jo enda mer avhengig i topplokket av disse PSYKO medisinene enn feks en pakke sobril eller rivotril.

Men det skjønner jo ikke disse legene som er helt korrumpert av en kynisk legemiddelbransje.

Det at de feks gir amfetamin til småunger med ADHD symptoner er jo feks mye værre enn at narkomane skulle få gratis heroin.

For det første kan det umulig finnes så mange unger med ADHD iforhold til den sinnsyke narkopushingen til Staten.

Cipralex, Zyprexa, Seruquel osv er Psyko og Lobo medisiner. De lobotomerer deg kjemisk istedenfor som før med KNIV-lobotomering.

Du er i prinsippet en forsøkskanin og leser du bivirkningene på disse medisinene de dytter på deg så skjønner du at heroin i forhold er noe av det sunneste som finnes.
▼ ... over et år senere ... ▼
har aldri hørt om noen som tåler 6 rivotriler til seks pils etter bare å ha prøvd rivo en gang.jeg var full i speed nesten 100 kilo og var til og med på første natt på speed så ga damen min meg en halv rivotril og jeg sovnet som en stein.hunn fikk ikke av meg klærne en gang.dvs enn sekk i koma.de rivoene du har spist har vært falsk for det du sier er bare ikke mulig.


For 2 uker siden tok jeg og en kompis 1,5 mg rivotril etter 10 halvlitere. Kompisen ble helt fucked dagen etter og kjente effekten ca 3 dager etter.
Jeg merket ingenting...

Igår tok jeg 14mg rivotril etter 6 halvlitere, jeg merket så godt som ingenting etter 6 timer.
Dette er de to eneste gangene jeg har prøvd rivotril.

Er det normalt å ikke få noen effekt?
Dog skal det sies at jeg har gått på noe nesten er identiske som cipralex i 3 måneder nå, kan dette være grunnen til at jeg ikke merker noe?


PS: Har lest mye om rivotril, så forventet ihvertfall en liten effekt.[/quote]
Første gang jeg tok Rivotril i fylla, sto jeg på knea utenfor døra min og prøvde å treffe nøkkelhullet på en dør som var åpen. Dreiv nok på en stund, husker det ikke selv men nachspielet som satt på stua og så på hadde ihvertfall underholdning.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av EkNad Vis innlegg


Du er i prinsippet en forsøkskanin og leser du bivirkningene på disse medisinene de dytter på deg så skjønner du at heroin i forhold er noe av det sunneste som finnes.
Vis hele sitatet...
Nei... Bare nei, rett og slett nei.
Jeg går på rivotril daglig, fra apoteket, og xanor.

Vurderer å blande pillene i litt vann, olje og noe alkohol, la stå over natta og suge opp i en kanyle, og stikke det i rumpa.
▼ ... over en måned senere ... ▼
haha.. stol på meg.. det funker fett på deg. du får null angst.. altså ingen bekymringer og du hadde ikke latt noen drepe deg uten en kamp for å si det sånn.

Rivotril er ikke MDMA eller hasj.
Sist endret av Valadar; 10. mai 2014 kl. 17:20.
Jeg fikk heller aldri effekt av hverken xanor eller Rivotril Før.
Aner ikke hvorfor.
Nå merker jeg 2 mg Rivotril GODT.
Sist endret av eyecandy654; 10. mai 2014 kl. 18:08.
[quote=duzzyd;2240091]Hei.

Forord;

For 2 uker siden tok jeg og en kompis 1,5 mg rivotril etter 10 halvlitere. Kompisen ble helt fucked dagen etter og kjente effekten ca 3 dager etter.
Jeg merket ingenting...

Igår tok jeg 14mg rivotril etter 6 halvlitere, jeg merket så godt som ingenting etter 6 timer.
Dette er de to eneste gangene jeg har prøvd rivotril.

Er det normalt å ikke få noen effekt?
Dog skal det sies at jeg har gått på noe nesten er identiske som cipralex i 3 måneder nå, kan dette være grunnen til at jeg ikke merker noe?



Dette er bare ett tegn på at du har utviklet høy toleranse for benzoer,vanligvis er toleranse og avhengighet samme betydning.Jeg sier ikke at du nødvendigvis har utviklet avhengighet til rivotril men vær måteholden og prøv å ta en pause på f.eks 4-6uker for å se om du blir syk,eller føler ubehag..! SeR du skriver at du kunn har tatt dette to ganger tidligere noe som høres utrulig ut pga det høye inntaket sammen med alkohol
Sist endret av Baltasar; 14. mai 2014 kl. 08:39.
Han har jo ikke toleranse! Hvor fikk du det fra? Han sier jo at han har lest om det også videre og forventet effekt. Ingenting i posten hans som tilsier at han har toleranse.

Rivotril og Cipralex er to helt forskjellige ting, blir som å sammenligne månen med sola. Skjønner ikke hvordan du kunne tro at de i det hele tatt ligner på hverandre.

Enten så merket du bare ikke at du ble påvirket av Rivotril. Eller så var de ikke ekte. Er en liten sjanse for at du ikke merker så mye av dem, men det høres veldig rart ut. Ikke for å være forutinntatt men høres nesten ut som en troll.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Han har jo ikke toleranse! Hvor fikk du det fra? Han sier jo at han har lest om det også videre og forventet effekt. Ingenting i posten hans som tilsier at han har toleranse.

Rivotril og Cipralex er to helt forskjellige ting, blir som å sammenligne månen med sola. Skjønner ikke hvordan du kunne tro at de i det hele tatt ligner på hverandre.

Enten så merket du bare ikke at du ble påvirket av Rivotril. Eller så var de ikke ekte. Er en liten sjanse for at du ikke merker så mye av dem, men det høres veldig rart ut. Ikke for å være forutinntatt men høres nesten ut som en troll.
Vis hele sitatet...

Du sier det er ingenting i posten hans som tilsier at han har toleranse....
Hva tror du gjør at han ikke blir beruset av 14mg Rivotril...?
Stor lever? Imun? Troll som du sier?
Alt tyder på at han har utviklet toleranse for benzoer og hvor jeg har dette fra..? Fordi han sier at han ikke merker noe til 14mg Rivotril i kombinasjon med alkohol,hva kalles det for da? At han er ett troll? Det er dette som er toleranse og om du ikke har skjønt hva ordet "toleranse"betyr så burde du vite det nå.En person uten erfaring(uten toleranse) ville ikke kunne ta 14mg Rivotril uten å kjenne noen virkning ,men du mener heller at dette er rart eller at han er ett troll...
Sitat av selvmord Vis innlegg
Rivotril å Cipralex er ikke i nærheten av hverandre. Cipralex er et C preparat, Rivotril er et B preparat. Cipralex gir ikke noe rus effekt. Det er jo noe man nærmeste får kasta etter seg av legen!
Vis hele sitatet...

Følg med da, han sa ikke at Cipralex hadde gitt han toleranse... Han lurer på om noe tilsvarende cipralex som han går på kunne stoppet opptak/opplevelse av rivo.

Noe det sannsynligvis ikke gjør, men hyggelig om TS sier hva det faktisk er hva han går på.


Hahah, fikk ikke med meg tråden var så gammel
Sist endret av FlipMcFlop; 21. mai 2014 kl. 23:20.