Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1029
Fryktelig irriterende, men to splitter nye pc'er. Etter windowsoppdatering så slutter startknappen å funke for den ene brukeren på den ene pc'en.

Har googlet, og prøvd "alt" av løsninger der ute.

Tar nå det tunge vegen, og lager en ny bruker på pc'en. Og skal da kopiere alt det gamle over til den nye.

Men selv med adminrettigheter så får jeg ikke lov til å kopiere users/bruker1 innstillinger over til users/bruker2. (ingen tilgang). Har googlet dette også, og det ser ut til at selv med adminrettigheter så får jeg ikke lov til å kopiere/endre disse....føler jeg ikke er sjef på min egen pc...

Er det en blandt de datakyndige her en enkel måte å klare å duplikere en bruker, eller er den enkleste måten å installere alle programmer på nytt?

ah, jeg skrev innlegget mens jeg siste tips: systemoppretting til versjonen før oppdatering.

Det funket...men nå har jeg en eldre versjon av windows 10.

Så spørsmålet er fortsatt relevant hvis noen har noen tips til å duplisere en bruker (startknappen fungerte på to andre brukere på samme pc).
Sist endret av Ruh; 28. desember 2015 kl. 11:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.