Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 797
Hei, jeg har gått medier og kommunikasjon på VG1, VG2 og VG3. Holder på med VG3 nå, jeg har funnet ut at det ikke er noe store jobb muligheter innefor medier, men har valgt å gå alle årene for å få studiespesialiserende på påbygg tredje året nå. Men jeg lurer på om det er mulig for meg å begynne på elektro VG1, fordi jeg har funnet ut hva jeg kunne tenkt meg å utdanne meg til (vet det er litt sent, men har vært veldig usikker). Har lyst til å gå innenfor data og elektronikk. Men spørsmålet er bare hvordan jeg kan gjøre det med å begynne på VG1 igjenn. Er det mulig i det heletatt?
Sitat av erlend456 Vis innlegg
Hei, jeg har gått medier og kommunikasjon på VG1, VG2 og VG3. Holder på med VG3 nå, jeg har funnet ut at det ikke er noe store jobb muligheter innefor medier, men har valgt å gå alle årene for å få studiespesialiserende på påbygg tredje året nå. Men jeg lurer på om det er mulig for meg å begynne på elektro VG1, fordi jeg har funnet ut hva jeg kunne tenkt meg å utdanne meg til (vet det er litt sent, men har vært veldig usikker). Har lyst til å gå innenfor data og elektronikk. Men spørsmålet er bare hvordan jeg kan gjøre det med å begynne på VG1 igjenn. Er det mulig i det heletatt?
Vis hele sitatet...
Det er bare å søke seg inn det.. null stress.
Okei. Takk for raskt svar iallefall.
Bare til og søke, ja.
Men du må huske på at du havner bak alle som fortsatt har skolerett i køen, og jo dårligere karakterer du hadde ifra 10klasse (?), jo lengre havner du bak.
hva med å ta forkurs for ingeniør, og deretter ingeniørfag innen data eller elektronikk?
må jeg ikke gå elektrofag først da?
Nope, forkurs for å få realfagene, studiekompetanse har du. Så da er det bare å søke seg inn.