Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 5559
Om man har driti seg ut med penger og ikke er kredittverdig, men må få tak i mye penger fort, finns det noe kreative måter der ute?
Steg 1 vil vel bli å tenke seg godt om, kanskje du har noen verdisaker liggende du kunne fått noen penger for? Telefon du ikke bruker, pc eller TV kanskje.
Du får ikke låne legitimt penger noe sted. Hør med venner og familie. Hvis ikke de kan hjelpe deg har jeg hørt at folk betaler godt for mannerumpe og sure sokker.
Du gjør jobben mye enklere for oss om du kan fortelle litt mer rundt situasjonen din og hvor stor summen er.
Sist endret av Relevant; 4. august 2020 kl. 00:42. Grunn: Holder det enkelt.
Skaff noe billig og selg det dyrt. Narkotika er nok det som gir de raskeste pengene?
Hvor mye er mye?
Hva er konsekvensene om du ikke betaler er det dop gjeld på 10k eller regninger. Om det er dop gjeld under 10k er det ikke noe problem å fikse pengene.
Nå veit ikke jeg hva du definerer som mye penger da, om det er 30k eller 200k.

Vaskejobb kan man tjene ganske bra på for etterspørselen er alltid høy. Hverfall 8-10k i uka
Svindel på Finn
Sitat av Harek Vis innlegg
Nå veit ikke jeg hva du definerer som mye penger da, om det er 30k eller 200k.

Vaskejobb kan man tjene ganske bra på for etterspørselen er alltid høy. Hverfall 8-10k i uka
Vis hele sitatet...
Hvilken vaskejobb er det du har der du tjener 8 til 10.000 kr i uken?
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Hvilken vaskejobb er det du har der du tjener 8 til 10.000 kr i uken?
Vis hele sitatet...
Pengevasking. Hehe!!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ofte er det mentale ting som holder oss tilbake fra å faktisk gjøre ting som gir oss penger
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Hvilken vaskejobb er det du har der du tjener 8 til 10.000 kr i uken?
Vis hele sitatet...
Får lett 1,5-2k for en leilighet feks ryddevask, så gjør man 1 per dag els, tar tid men er penger
Bor du ved eller nær en offshore-terminal ? I så fall. Tankvask. En jævla drittjobb. Inni mørke tanker inni skip. Men bra betalt.
Og det er ofte bra sjangs å jobbe mye overtid.
Sist endret av Arex_x; 4. august 2020 kl. 15:45.
1.Kjøp et gram med amfetamin.
2. Bland ut 1/3 med kreatin
3. Selg
4. Kjøp nytt og selg igjen.

Der dobler du profitten steg for steg.
Sitat av Antiex Vis innlegg
1.Kjøp et gram med amfetamin.
2. Bland ut 1/3 med kreatin
3. Selg
4. Kjøp nytt og selg igjen.

Der dobler du profitten steg for steg.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke akkurat lett å skaffe kreatin.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:45.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Det er jo ikke akkurat lett å skaffe kreatin.
Vis hele sitatet...
Tror du må dobbeltsjekke hva kreatin er
Det er vanskelig å få tak i kreatin? På sunkost sine nettsider koster det 200 Kroner for en halv kilo. Står det. Men det kan hende det er liten tilgang.
I alle fall. Man bør være svært forsiktig hvis man sper ut og selger vidre. Lett å falle for fristelsen og spe ut for mye, og folk blir sint. Og det som slikt medfølger. Lett å havne i enda mer trøbbel.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Det er jo ikke akkurat lett å skaffe kreatin.
Vis hele sitatet...
Er du bannlyst fra XXL eller noe?

Sitat av Antiex Vis innlegg
1.Kjøp et gram med amfetamin.
2. Bland ut 1/3 med kreatin
3. Selg
4. Kjøp nytt og selg igjen.

Der dobler du profitten steg for steg.
Vis hele sitatet...
Hvis man har 2 deler amfetamin og 1 del kreatin så blir vel det 33% fortjeneste?
Jeg måtte bare, jeg skjønte hva du mente.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Antiex Vis innlegg
1.Kjøp et gram med amfetamin.
2. Bland ut 1/3 med kreatin
3. Selg
4. Kjøp nytt og selg igjen.

Der dobler du profitten steg for steg.
Vis hele sitatet...
Så kynisk, bedritent og nedrig. Du kan doble profitt uten å bøffe så jævlig. Bedre å kutte noen ledd og ha kunder som kommer tilbake fordi de er fornøyd. Er ikke sånn at du nødvendigvis dobler profitt om ingen gidder å handle av deg lenger. Dessuten vil jeg ikke påstå at å selge ett gram om gangen kan klassifiseres som "raske penger" da må man vel selge store mengder i slengen eller ta smugle oppdrag... Tjener nok bedre i kassa uten den samme risikoen det innebærer å selge 200 1ere...
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:44.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Legg ut en status på facebook om at du trenger noe å gjøre mens du søker nye jobber, fikk 2 strøjobber på dagen forrige gang jeg gjorde det

Det går også an å spørre sin familie, hender at de vil ha ting unna eller en mann de kan beordre rundt
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Får lett 1,5-2k for en leilighet feks ryddevask, så gjør man 1 per dag els, tar tid men er penger
Vis hele sitatet...
Tenker du på utvask eller? Du kan jo ta litt speed og ha mye energi, men lover deg du blir fort sliten. Er tungt å ta utvask av leiligheter hver dag, og vanlig renhold av en leilighet gir ikke så mye som du sier.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Utvask av leiligheter er knallhardt
Jeg støtter forslaget om å være kreativ, og gjøre 'hva som helst' av småjobber.
Trådstarter
50 1
Snakk om flere hundre tusen, ja jobber selvfølgelig alt jeg kan men ikke kjamgs til og tjene flere hundre tusen fort.. hehe for og deale dop må man vel ha litt kontakter i det miljøet og finn svindel blir man vel tatt med en gang
Kan du si det du kan om gjelden din uten å avsløre det du ikke vil røpe? F.eks hva du skylder for? Hvordan type mennesker du skylder til (kreditorer, dealere osv) hvor lang tid du har på å betale, hvordan kommunikasjon du har med vedkommende.
Trådstarter
50 1
Er alt mulig, lån fra venner og familie, stor restskatt. Billån som har gått til inkasse. Blir blir hentet om noen uker. Dummet meg ut med og ta lån for og dekke lån fordi jeg ventet på en større sum penger fra arv som plutselig endret seg fort. Så jobbet hardt lenge nå og betalt mye men så er det den siste biten da som haster.
Du må endre på utgiftene dine først og fremst. Spis billigere, lev billigere, bo billigere, kutt røyking og alkohol og eventuelle rusvaner det kommer du til å spare masse på.
Du kan alltids rane en bank. Lol
Sitat av Kanger Vis innlegg
Er alt mulig, lån fra venner og familie, stor restskatt. Billån som har gått til inkasse. Blir blir hentet om noen uker. Dummet meg ut med og ta lån for og dekke lån fordi jeg ventet på en større sum penger fra arv som plutselig endret seg fort. Så jobbet hardt lenge nå og betalt mye men så er det den siste biten da som haster.
Vis hele sitatet...
Det er alltid dumt å bruke penger du ikke har.

Sitat av spider_man Vis innlegg
Du kan alltids rane en bank. Lol
Vis hele sitatet...
Hehe. Banker har jo ikke kontanter lenger!
Sist endret av ivar_oslo; 7. august 2020 kl. 12:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du har riktig look så kan du sende inn bilde til casting-byråer og melde deg på statist.no og sånt. Tjente over 10k på 4 timer filming med meg som panda i en reklamefilm en gang. Har tjent over 30k ekstra i år på å være med på reklamer og modelljobber til merkeklær etc. Noen av de andre jeg har møtt som går 100% seriøst inn i det tjener bra penger. Men handler om å ha den looken de er ute etter. Du trenger ikke være pen, noen ganger trenger de noen som ser barske ut, uskyldige ut, lave, tykke, rare, folk med face-tats, hockeysveis, business-aktige folk, generelt typer.
Sist endret av Revbatim; 7. august 2020 kl. 13:06.
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Sjekk ut www.sofapenger.com Trenger litt å starte med, 5-10k er nok.
Jeg tjente 20.000 første mnd, og har etter nå 1,5år tjent vell 200k
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av JohnnyBravo Vis innlegg
Sjekk ut www.sofapenger.com Trenger litt å starte med, 5-10k er nok.
Jeg tjente 20.000 første mnd, og har etter nå 1,5år tjent vell 200k
Vis hele sitatet...


Må jo ofte spille innskuddet 5-20x for å kunne utbetale..

Noe jeg har misforstått her? Ideen er god nok om det lar seg gjennomføre.
Prostitusjon er kanskje raskest? Men mer langsiktig løsning er kanskje å leve etter evne? Forhold deg til realitetene i livet ditt. Det betyr at du ikke kan bruke mer penger enn du faktisk får inn hver måned. Og du må betale for bolig og strøm samt mat. Alt annet kan du forbruke og betale når du har mulighet til det.
Du kunne jo ha begynt med å selge bilen, men den lar du stå til de kommer og henter den. Act your wage. Betal ned lånene dine først, så begynn å spar penger. Når du har spart opp nok penger så kan du kjøpe den bilen du vil uten å ta opp lån.
Vi bor tross alt i Norge. Masse penger, tapersk politi, høye avgifter. Smuggling uten tvil.
Sitat av JohnnyBravo Vis innlegg
Sjekk ut www.sofapenger.com Trenger litt å starte med, 5-10k er nok.
Jeg tjente 20.000 første mnd, og har etter nå 1,5år tjent vell 200k
Vis hele sitatet...


Tjent mye penger på det selv. Eneste problemet er at det er litt vanskelig i starten å få tatt penger inn og ut uten så høye utgifter. Også er det jo en stor strek i regningen at man trenger å ha litt penger i starten også. Startet med små bonuser og jobbet meg bare oppover jeg
Sofapenger.com høres veldig fristende ut.

Etter investering av penger hvor mye jobb tar det for å tjene slike mengder? 200k på 1.5 år hørtes fantastisk ut!
Det spørs hvor mye tid man setter inn i det. Vil tro man kanskje kan tjene 30% av det på å holde på maks 1 time i uken. Men tar du å bruker mer tid så kan du gjøre masse tilbud hver dag. Tilbud som gir deg 30kr gevinst hver dag blir jo 900kr i mnd og over 10 000 i året

Men da må man jo ha tiden til det.

Er omsetningskravene som er stress, men hvis du liksom tar en bonus som er "Sett inn 100kr få 500kr" så er det vanlig med 6x omsetningskrav. Da trenger man under 4000kr for å tjene litt under 500kr på noen minutter....Når man kan det