Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 7997
Har muligheten til å ta helt ren MDMA av SIKRE kilder. Å ikke noen moral preken her takk, siden jeg vil ha råd om MDMA, ikke hvorfor jeg ikke skal ta det. Så vær så snill å ikke post før dere leser hva jeg skriver. [COLOR="Black"]SIDEN DET ER FØRSTE GANG JEG TAR DETTE BLIR DET MEG OG EI VENNINE JEG STOLER PÅ, BARE OSS TO, HUN SKAL VÆRE TRIPSITTER. JEG ER IKKE DUM NOKK TIL Å TA DETTE HELT ALENE ETTERSOM JEG IKKE ER 100% SIKKER PÅ HVA SOM VIL SKJE. TAKK![/COLOR]

Men det jeg trenger å vite for en førstegangs bruker er dette;

Startdose: ?

Hvor mye vann trenges å drikkes?

Hvilke forberedelser må ta før tur?

Er det lurt å blande Rivotril 2mg + MDMA av høy kvalitet pga jeg har diagnosen paranoid schizofreni ( jeg velger å ta risken selv om jeg har denne diagnosen, blir ikke noen spesielt høy dose tho) ??

Men kan tillegge, har endel erfaring med Knips ( exctasy ) Så tar alle råd å tips imot med stor takk! Å post serigøse innlegg, moralpreken å annet tull vil bli ignorert. Takk

Mvh, Freaktz.
Sist endret av freaktz; 17. mars 2014 kl. 04:49.
Dette er spørsmål du burde stille er du kjøper dopet av. Ingen her kan hvite hvor ren mdma du får.

Hvorfor lurere du på hvor mye vann du skal drikke? Drikk hvis du er tørst. Ingen grunn til å helle ned vann fordi man har tatt dop.
Sist endret av Freakaholic; 17. mars 2014 kl. 07:59.
Hvis den er någenlunde ren så syntes jeg rundt 150mg er en bra dose, men jeg har aldri kjøpt god mdma i Norge, har bare fått søppel de to gangene jeg har kjøpt det. Men avhenger vel litt av vekt og erfaring.

Jeg liker levende lys når jeg er på tur. Musikk er et must og jeg anbefaler å lage en playlist på forhånd da det kan være litt vanskelig med flimmersyn. Hvis du har en fotballdrakt så synes ihvertfall jeg det er deilig å ha det på seg om det er mdma eller syre. Joggebukse eller lignende er kjekt.

Som nevnt over, drikk når du er tørst. Vannvittig store mengder vann kan være farlig, og for lite er heller ikke bra.

Lite hensiktsmessig å ta rivotril før mdma spør du meg da alle bekymringer forsvinner uansett. Det har vel heller ikke noen antipsykotisk effekt.

God tur!
Virker litt kjipt å ta det helt alene, burde du ikke heller ta det med en god venn? Føler ikke man trenger en "trippsitter" når du tar ren mdma, men det er fint å ha en som er på samme bølgelinje som deg gjennom hele turen.

Hvis du har endel erfaring med knips går det jo helt fint å ta emma etter min mening. Jeg starter alltid med 150 mg ren mdma, også fyller jeg på videre resten av kvelden.
Drikk vann når du føler at du trenger det. Det er ikke noe å tenke spesielt på hvis du ikke står og danser i fem timer i strekk.

Du burde finne på ting du liker å gjøre, bade, dusje, kose med puter, ha sentimentale samtaler med venninnen din?
Sist endret av mæric; 17. mars 2014 kl. 09:34.
lol.

Ta heller MDMA med noen kompiser istedenfor en venninne som ikke tripper spør du meg. Pleier å ta 150mg også deretter snorter jeg litt eller dropper mer utover. Første gang jeg tok mdma drakk jeg ikke noe som helst. Anbefaler å bare drikke noen glass med vann utover kvelden, alt etter hvor tørst du blir. Ikke drikk for mye, prøv å drikk jevnlig.

Have fun. Håper du droppa den cocain ideen du posta her om dagen
Trådstarter
Leste alle inleggene her, har tatt endel knips i min fortid, så vet at man blir utrolig dehydrert, så regner med det er samme greia på MDMA, så jeg trenger EN tripsitter for å passe på meg pga min psyke ( siden jeg ikke vet hvor den ligger når det gjelder så ren MDMA som jeg får ) å hun er den eneste jeg stoler på atm til å ta mdma med, så jeg kjøper henne en bag med weed eller no som takk for tjenesten, å det har hun gått med på )! så blir MDMA tur i nær fremtid (hun tok mdma forrige helg så hun venter 3 uker) men jeg vil enten droppe cola ideen min til helga å ta mdma eller droppa mdma denne helga å ta cola. Dette blir å skje uansett, Ca 1 år å 6 mnd uten noen harde stoffer, nå er det på tide å enten bli kongen på hauen eller trippe balls! Foretrekker å trippe balls helt ærlig. Noen innspill?

Sitat av freaktz Vis innlegg
Har muligheten til å ta helt ren MDMA av SIKRE kilder. Å ikke noen moral preken her takk, siden jeg vil ha råd om MDMA, ikke hvorfor jeg ikke skal ta det. Så vær så snill å ikke post før dere leser hva jeg skriver. [COLOR="Black"]SIDEN DET ER FØRSTE GANG JEG TAR DETTE BLIR DET MEG OG EI VENNINE JEG STOLER PÅ, BARE OSS TO, HUN SKAL VÆRE TRIPSITTER. JEG ER IKKE DUM NOKK TIL Å TA DETTE HELT ALENE ETTERSOM JEG IKKE ER 100% SIKKER PÅ HVA SOM VIL SKJE. TAKK![/COLOR]

Men det jeg trenger å vite for en førstegangs bruker er dette;

Startdose: ?

Hvor mye vann trenges å drikkes?

Hvilke forberedelser må ta før tur?

Er det lurt å blande Rivotril 2mg + MDMA av høy kvalitet pga jeg har diagnosen paranoid schizofreni ( jeg velger å ta risken selv om jeg har denne diagnosen, blir ikke noen spesielt høy dose tho) ??

Men kan tillegge, har endel erfaring med Knips ( exctasy ) Så tar alle råd å tips imot med stor takk! Å post serigøse innlegg, moralpreken å annet tull vil bli ignorert. Takk

Mvh, Freaktz.
Vis hele sitatet...
For de som lurer, så dropper jeg cola prosjektet mitt til helga, lett sparte 2000,-. Blir å kjøpe MDMA for rundt 250,- for å teste det ut, er det så legitimt å bra som hun sier så kjøper jeg mere for rundt 500 til, det får være nokk for en første gangs bruker, skal også spille poker, skal gamble med rundt 5000,- Er dette smart på mdma førstegangsbruk av REN mdma som bare faen? hun som hooker meg opp har utrolig høye standarer, f eks, hasjen å weeden hun skaffer er det beste jeg smaker, koster litt, men lever opp til forventingene! myk eller hard hasj, fantastisk uansett! men poker + mdma, god ide????????

Sitat av roundpotato Vis innlegg
lol.

Ta heller MDMA med noen kompiser istedenfor en venninne som ikke tripper spør du meg. Pleier å ta 150mg også deretter snorter jeg litt eller dropper mer utover. Første gang jeg tok mdma drakk jeg ikke noe som helst. Anbefaler å bare drikke noen glass med vann utover kvelden, alt etter hvor tørst du blir. Ikke drikk for mye, prøv å drikk jevnlig.

Have fun. Håper du droppa den cocain ideen du posta her om dagen
Vis hele sitatet...
ja er godt kjent med at man skal drikke jevnlig, takker for svar, å ja jeg dropper cola ideen for nå vertfall, har aldri prøvd cola før og da klarer jeg fint å vente!
Sist endret av freaktz; 17. mars 2014 kl. 10:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg spiller relativt mye poker og trur ikke jeg hadde brukt tiden min på å spille poker. Men for all del, alle sine lyster.
Syntes ikke rus og poker gjør seg uansett, om det er cannabis eller alkohol. Ihvertfall ikke med en betydelig mengde. Eneste rusmiddelet som kanskje gjør seg med poker må være litt amfetamin, men har ikke prøvd det. Jeg ville styrt unna cash game og dyre turneringer.
Bare så du vet det så er hoved virkestoffet i de fleste knips mdma. Så det blir jo ikke helt en "førstetur" vist du har spist endel knips før.


150mg er en grei dose å starte på, eller så kan du ta 1,5mg * kroppsvekt.
Trådstarter
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Jeg spiller relativt mye poker og trur ikke jeg hadde brukt tiden min på å spille poker. Men for all del, alle sine lyster.
Syntes ikke rus og poker gjør seg uansett, om det er cannabis eller alkohol. Ihvertfall ikke med en betydelig mengde. Eneste rusmiddelet som kanskje gjør seg med poker må være litt amfetamin, men har ikke prøvd det. Jeg ville styrt unna cash game og dyre turneringer.
Vis hele sitatet...
spiller få tournaments, spiller mest sit n go, der eier jeg de som joiner men har jo seff bad beats osv, men kunne vært kult of prøve en 5€ sit n go mens jeg er på ma tur, get my drift?
Sitat av freaktz Vis innlegg
spiller få tournaments, spiller mest sit n go, der eier jeg de som joiner men har jo seff bad beats osv, men kunne vært kult of prøve en 5€ sit n go mens jeg er på ma tur, get my drift?
Vis hele sitatet...
Høres utrolig kjipt ut å spille poker når du er på MDMA. Anbefaler heller å gjøre noe der du bruker kroppen. Gå deg en tur med musikk på ørene.
Sist endret av EyesWideShut; 17. mars 2014 kl. 11:12.
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Høres utrolig kjipt ut å spille poker når du er på MDMA. Anbefaler heller å gjøre noe der du bruker kroppen. Gå deg en tur med musikk på ørene.
Vis hele sitatet...
joda forsåvidt enig der du! *10tegn* men tenker bare en sit n go som varer i 3-5min for opplevelsen siden jeg elsker poker. men ja, god musikk å bruke kroppen, blir mest sannsynlig MA idag!
Hvis du skal spille en såpass rimelig s&g så er det jo bare å kjøre på. Har spilt poker på syre, men det ble temmelig kjedelig og en rask all in. Du skal nok ikke se bort i fra at du mister lysten til å bruke tiden på poker når mdma'n begynner å fungere. Hvis du spiller så vil jeg gjerne vite hvordan det gikk
Trådstarter
ja, blir ikveld isåfall, kan sende deg pm om hvordan det gikk om ønske for det?
Å "trippe" på MDMA høres feil ut. MDMA har ikke kraftige psykedeliske effekter (selv synes jeg marihuana er mye kraftigere psykedelisk enn MDMA). Det er heller ikke noe du tar for å få en enestående opplevelse slik som sopp og LSD. Jeg vil valgt å ta det med flere personer i en slags "party" setting.

Poker og rusmidler er en meget dårlig kombinasjon. I hvertfall om det er snakk om 5000 spenn. Ikke gjør det.
Sist endret av Lacertosus; 17. mars 2014 kl. 11:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Å "trippe" på MDMA høres feil ut. MDMA har ikke kraftige psykedeliske effekter (selv synes jeg marihuana er mye kraftigere psykedelisk enn MDMA). Det er heller ikke noe du tar for å få en enestående opplevelse slik som sopp og LSD. Jeg vil valgt å ta det med flere personer i en slags "party" setting.

Poker og rusmidler er en meget dårlig kombinasjon. I hvertfall om det er snakk om 5000 spenn. Ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
jeg spiller ofte poker i ruset tilstand på nobligan å rivotril, da håver jeg in cash
Støtter mange av de over; for det første vil du ikke være den eneste som turer, det er kjipt ikke å ha noen å prate med som er "der" og det er ingen grunn til å en ren "sitter", det er ikke psykedelisk i vanlig forstand. Det skiller seg veldig fra de fleste hallusinogener ved at det i liten grad binder seg til serotonin-reseptorer, men i stedet reverserer SERT så du får "overflow" av endogent serotonin i synapsene..

Ellers tviler jeg VELDIG på at du har fått "helt ren" MDMA med mindre du har på magisk vis fått tak i farmasøytisk kvalitet produsert i Sveits. Det vanlige "helt rene" ligger på mellom 70 og 80% MDMA, og resten er restprodukter fra reaktanter i syntesen. Det er i teorien mulig å gjøre det veldig rent (95%+) hvis du vet hva du gjør, men som sagt tviler jeg veldig sterkt på at du har kommet over noe slikt og at de du har ligger på rundt 70-80%. Umulig å si noe stor mer om renhetsgraden uten veldig dyrt utstyr, gitt at du har "ok" MDMA, som du sannsynligvis har.

Jeg pleier å ta 2mg/kg på førstedropp og 1mg/kg når jeg har landet. Bruk vekt. Hvis du føler deg "greit tura" etter første dropp kan du gi deg der. Ikke vent for lenge med eventuell andredropp.

* Du trenger ikke "sitter", MDMA er veldig lite psykedelisk og så lenge dere er to og ikke fullstendig grisetura kan dere passe på hverandre

* Kaste bort 5000,- på poker høres ut som en vanvittig lite givende måte å utnytte rusen på

* Du blir ikke dehydrert, men hormonet vasopressin frigjøres som gjør at kroppen holder på mer vann enn ellers, pluss at kroppstemperaturen stiger med omtrent 0.5 grader. Drikk når du er tørst og ikke vær redd for at du drikker for lite. Flere dør av å drikke for mye enn for lite... det du drikker blir i mye større grad enn ellers tatt opp i kroppen og det finnes flere eksempler på folk som har dødd av vannforgiftning

* Hør på bra house eller noe du liker som ligner litt. Rock/rap og lignende blir "feil" for de aller fleste, selv om du vanligvis liker det. Jeg ville droppet å ture alene, siden det som gjør MDMA unikt er at det føles fantastisk å gjøre andre glade.. kjipern med noen som bare "sitter".. ville heller ventet til jeg fikk med meg noen, men for all del, gjør som du vil...

Oh, glemte en ting..

Ikke miks uppers and downers, så dropp rivotril til du er ferdig å ture og se det an etterpå... etter 4-5 timer er du sikkert sliten og det er chill, men jeg ville absolutt ikke blandet...
Sist endret av Antagonist; 17. mars 2014 kl. 12:36.
Trådstarter
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Støtter mange av de over; for det første vil du ikke være den eneste som turer, det er kjipt ikke å ha noen å prate med som er "der" og det er ingen grunn til å en ren "sitter", det er ikke psykedelisk i vanlig forstand. Det skiller seg veldig fra de fleste hallusinogener ved at det i liten grad binder seg til serotonin-reseptorer, men i stedet reverserer SERT så du får "overflow" av endogent serotonin i synapsene..

Ellers tviler jeg VELDIG på at du har fått "helt ren" MDMA med mindre du har på magisk vis fått tak i farmasøytisk kvalitet produsert i Sveits. Det vanlige "helt rene" ligger på mellom 70 og 80% MDMA, og resten er restprodukter fra reaktanter i syntesen. Det er i teorien mulig å gjøre det veldig rent (95%+) hvis du vet hva du gjør, men som sagt tviler jeg veldig sterkt på at du har kommet over noe slikt og at de du har ligger på rundt 70-80%. Umulig å si noe stor mer om renhetsgraden uten veldig dyrt utstyr, gitt at du har "ok" MDMA, som du sannsynligvis har.

Jeg pleier å ta 2mg/kg på førstedropp og 1mg/kg når jeg har landet. Bruk vekt. Hvis du føler deg "greit tura" etter første dropp kan du gi deg der. Ikke vent for lenge med eventuell andredropp.

* Du trenger ikke "sitter", MDMA er veldig lite psykedelisk og så lenge dere er to og ikke fullstendig grisetura kan dere passe på hverandre

* Kaste bort 5000,- på poker høres ut som en vanvittig lite givende måte å utnytte rusen på

* Du blir ikke dehydrert, men hormonet vasopressin frigjøres som gjør at kroppen holder på mer vann enn ellers, pluss at kroppstemperaturen stiger med omtrent 0.5 grader. Drikk når du er tørst og ikke vær redd for at du drikker for lite. Flere dør av å drikke for mye enn for lite... det du drikker blir i mye større grad enn ellers tatt opp i kroppen og det finnes flere eksempler på folk som har dødd av vannforgiftning

* Hør på bra house eller noe du liker som ligner litt. Rock/rap og lignende blir "feil" for de aller fleste, selv om du vanligvis liker det. Jeg ville droppet å ture alene, siden det som gjør MDMA unikt er at det føles fantastisk å gjøre andre glade.. kjipern med noen som bare "sitter".. ville heller ventet til jeg fikk med meg noen, men for all del, gjør som du vil...

Oh, glemte en ting..

Ikke miks uppers and downers, så dropp rivotril til du er ferdig å ture og se det an etterpå... etter 4-5 timer er du sikkert sliten og det er chill, men jeg ville absolutt ikke blandet...
Vis hele sitatet...
Hvorfor ville du absolutt ikke blandet rivo og mdma?
Sitat av freaktz Vis innlegg
Hvorfor ville du absolutt ikke blandet rivo og mdma?
Vis hele sitatet...
Fordi rivotril demper rusen av MDMA, og du blir ikke å få noe funk av rivotrilen heller. Spar heler rivotrilen til du skal slappe av/sove.

Hadde droppet å ha en "tripsitter" også. Er ikke sånn at man trenger og ha noen til å passe på deg. Finn heller en kompis/vennine du kan dele MDMAen med.
Lover deg at det blir 10x bedre enn å ta det alene.
Trådstarter
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Støtter mange av de over; for det første vil du ikke være den eneste som turer, det er kjipt ikke å ha noen å prate med som er "der" og det er ingen grunn til å en ren "sitter", det er ikke psykedelisk i vanlig forstand. Det skiller seg veldig fra de fleste hallusinogener ved at det i liten grad binder seg til serotonin-reseptorer, men i stedet reverserer SERT så du får "overflow" av endogent serotonin i synapsene..

Ellers tviler jeg VELDIG på at du har fått "helt ren" MDMA med mindre du har på magisk vis fått tak i farmasøytisk kvalitet produsert i Sveits. Det vanlige "helt rene" ligger på mellom 70 og 80% MDMA, og resten er restprodukter fra reaktanter i syntesen. Det er i teorien mulig å gjøre det veldig rent (95%+) hvis du vet hva du gjør, men som sagt tviler jeg veldig sterkt på at du har kommet over noe slikt og at de du har ligger på rundt 70-80%. Umulig å si noe stor mer om renhetsgraden uten veldig dyrt utstyr, gitt at du har "ok" MDMA, som du sannsynligvis har.

Jeg pleier å ta 2mg/kg på førstedropp og 1mg/kg når jeg har landet. Bruk vekt. Hvis du føler deg "greit tura" etter første dropp kan du gi deg der. Ikke vent for lenge med eventuell andredropp.

* Du trenger ikke "sitter", MDMA er veldig lite psykedelisk og så lenge dere er to og ikke fullstendig grisetura kan dere passe på hverandre

* Kaste bort 5000,- på poker høres ut som en vanvittig lite givende måte å utnytte rusen på

* Du blir ikke dehydrert, men hormonet vasopressin frigjøres som gjør at kroppen holder på mer vann enn ellers, pluss at kroppstemperaturen stiger med omtrent 0.5 grader. Drikk når du er tørst og ikke vær redd for at du drikker for lite. Flere dør av å drikke for mye enn for lite... det du drikker blir i mye større grad enn ellers tatt opp i kroppen og det finnes flere eksempler på folk som har dødd av vannforgiftning

* Hør på bra house eller noe du liker som ligner litt. Rock/rap og lignende blir "feil" for de aller fleste, selv om du vanligvis liker det. Jeg ville droppet å ture alene, siden det som gjør MDMA unikt er at det føles fantastisk å gjøre andre glade.. kjipern med noen som bare "sitter".. ville heller ventet til jeg fikk med meg noen, men for all del, gjør som du vil...

Oh, glemte en ting..

Ikke miks uppers and downers, så dropp rivotril til du er ferdig å ture og se det an etterpå... etter 4-5 timer er du sikkert sliten og det er chill, men jeg ville absolutt ikke blandet...
Vis hele sitatet...


Vell, mine kontakter har top kvalitet, vet ikke hva dine har, no offence, Så jo, det er veldig ren mdma jeg får, ikke 100% ren men den er veldig ren.

men fortsetter tråden etterpå skal ut entur
Sist endret av freaktz; 17. mars 2014 kl. 13:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freaktz Vis innlegg
Vell, mine kontakter har top kvalitet, vet ikke hva dine har, no offence, Så jo, det er veldig ren mdma jeg får, ikke 100% ren men den er veldig ren.

men fortsetter tråden etterpå skal ut entur
Vis hele sitatet...
Kan du ta et bilde av det du har? Mine kontakter har også "topp kvalitet" men jeg er ikke dum nok til å ikke forstå at de som lager dette i en eller annen hjemmelab i Amsterdam eller lignende hopper over et par av de stegene som skal til for å lage 98%+ ren MDMA. Det koster for mye i forhold til hva du sitter igjen med.

Hvem som helst som kan litt om MDMA på forumet kan fortelle deg det samme.

Du må gjerne tro at du sitter på 100% MDMA, men jeg tror i alle fall ikke på deg (uten noe form for bevis).. no offence, men det lyser ikke akkurat kunnskap av innleggene dine, for å være ærlig.

PS: MDMA er i fribaseform olje, og hvis du har "krystaller" av et slag er det et salt (trolig MDMA-HCl), hvor HCl utgjør 15% av vekten, og du er nede i 85% "renhet" på "helt ren" MDMA etter at det tas opp i kroppen. 70-80% er 5-15% "forurensing", mens 15% HCl er nødvendig for å lage molekylet. Når jeg snakker om f.eks 98%+ er det snakk om 98% MDMA-HCl.
Sitat av freaktz Vis innlegg
Vell, mine kontakter har top kvalitet, vet ikke hva dine har, no offence, Så jo, det er veldig ren mdma jeg får, ikke 100% ren men den er veldig ren.

men fortsetter tråden etterpå skal ut entur
Vis hele sitatet...
Han sa ikke at du har dårlig MDMA.
"Toppkvalitets" MDMA bruker å ligge på 84% renhet(84.6249% for å være helt nøyaktig) Det vil ikke si at de resterende prosente er buff.
F.eks:

100 mg MDMA HCI inneholder 84mg MDMA.
Du kan selvfølgelig rense det og rekrystalisere det, men det er ingen som gjør det. Det er rett og slett ikke er noe vits, da 84% MDMA allerede er et bra produkt.

Du kan få tak i MDMA freebase som er 100% MDMA, men vist jeg ikke husker helt feil så hadde den vært i flytende/olje form.
Sist endret av EyesWideShut; 17. mars 2014 kl. 14:10.
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Fordi rivotril demper rusen av MDMA, og du blir ikke å få noe funk av rivotrilen heller. Spar heler rivotrilen til du skal slappe av/sove.

Hadde droppet å ha en "tripsitter" også. Er ikke sånn at man trenger og ha noen til å passe på deg. Finn heller en kompis/vennine du kan dele MDMAen med.
Lover deg at det blir 10x bedre enn å ta det alene.
Vis hele sitatet...
ja vet at det er best å ta sammen, men er bare redd noe galt skal skje, så vil gjerne være tryggest mulig
Sitat av freaktz Vis innlegg
ja vet at det er best å ta sammen, men er bare redd noe galt skal skje, så vil gjerne være tryggest mulig
Vis hele sitatet...
Tenker du at noe kan gå galt i forhold til diagnosen din, så skjønner jeg det Men vist du er redd for at noe skal gå galt fysiskt så kan du nok slappe av.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Han sa ikke at du har dårlig MDMA.
"Toppkvalitets" MDMA bruker å ligge på 84% renhet(84.6249% for å være helt nøyaktig) Det vil ikke si at de resterende prosente er buff.
F.eks:

100 mg MDMA HCI inneholder 84mg MDMA.
Du kan selvfølgelig rense det og rekrystalisere det, men det er ingen som gjør det. Det er rett og slett ikke er noe vits, da 84% MDMA allerede er et bra produkt.

Du kan få tak i MDMA freebase som er 100% MDMA, men vist jeg ikke husker helt feil så hadde den vært i flytende/olje form.
Vis hele sitatet...
Bare for å flisespikke, du har helt rett i at det absolutt beste du kan få tak i (av MDMA-HCl er 84.6249% MDMA og resten HCl) men jeg betviler sterkt at TS er bestevenn med Walther White eller en eller annen kjeminerd som virkelig har lagt sjelen sin i å få 100% rent MDMA-HCl. Jeg tipper han sitter med noe som er mellom 70 og 80% MDMA-HCl som fortsatt er å regne som "bra" kvalitet uten cuts (i sted tenkte jeg litt feil i og med at antok at GC-MS målte MDMA-innholdet, men like etter kom jeg på at det er mye mer sannsynlig at det måler MDMA-HCl siden dette er et molekyl, dog er jeg litt usikker akkurat her). Det jeg vet er derimot at det som testes av beslaglagt MDMA stort sett ligger mellom 70-80% renhet (regner med det er MDMA-HCl som utgjør 70-80%. Har hørt om 90%+ og og det kunne det ikke vært om det var MDMA (ikke HCl) som ble målt).

Du kan rense 84% MDMA-HCl og rekrystallisere men det er allerede 99.26 % rent MDMA-HCl så det er ganske verdiløst

Hvis du har TOPP kvalitet MDMA der kjemikeren har gjort alt som kan gjøres for å gjøre det rent (koster penger i kjemikalier og er mye arbeid) ser det enten slik ut:



...eller som krystall:

http://www.bunkpolice.org/wp-content/uploads/2011/11/MDMA_Crystal.jpg

Jeg har aldri sett noe slikt i Norge, til tross for at jeg har sett mange forskjellige "batcher" av MDMA... de som lager for det svarte markedet "jukser litt" for å maksimere fortjenesten...

Ble bare litt småirritert når jeg kom med en haug med gode råd og det eneste jeg fikk tilbake var beskyldninger om at kontaktene mine har "dårlig" MDMA Jeg har aldri påstått at det er dårlig kvalitet, bare at jeg tar "helt rent" med en god bøtte salt...
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Bare for å flisespikke, du har helt rett i at det absolutt beste du kan få tak i (av MDMA-HCl er 84.6249% MDMA og resten HCl) men jeg betviler sterkt at TS er bestevenn med Walther White eller en eller annen kjeminerd som virkelig har lagt sjelen sin i å få 100% rent MDMA-HCl. Jeg tipper han sitter med noe som er mellom 70 og 80% MDMA-HCl som fortsatt er å regne som "bra" kvalitet uten cuts (i sted tenkte jeg litt feil i og med at antok at GC-MS målte MDMA-innholdet, men like etter kom jeg på at det er mye mer sannsynlig at det måler MDMA-HCl siden dette er et molekyl, dog er jeg litt usikker akkurat her). Det jeg vet er derimot at det som testes av beslaglagt MDMA stort sett ligger mellom 70-80% renhet (regner med det er MDMA-HCl som utgjør 70-80%. Har hørt om 90%+ og og det kunne det ikke vært om det var MDMA (ikke HCl) som ble målt).

Du kan rense 84% MDMA-HCl og rekrystallisere men det er allerede 99.26 % rent MDMA-HCl så det er ganske verdiløst

Hvis du har TOPP kvalitet MDMA der kjemikeren har gjort alt som kan gjøres for å gjøre det rent (koster penger i kjemikalier og er mye arbeid) ser det enten slik ut:



...eller som krystall:

http://www.bunkpolice.org/wp-content/uploads/2011/11/MDMA_Crystal.jpg

Jeg har aldri sett noe slikt i Norge, til tross for at jeg har sett mange forskjellige "batcher" av MDMA... de som lager for det svarte markedet "jukser litt" for å maksimere fortjenesten...

Ble bare litt småirritert når jeg kom med en haug med gode råd og det eneste jeg fikk tilbake var beskyldninger om at kontaktene mine har "dårlig" MDMA Jeg har aldri påstått at det er dårlig kvalitet, bare at jeg tar "helt rent" med en god bøtte salt...
Vis hele sitatet...
Jeg tror heller ikke TS er bestekompis med walter white eller en kjeminerd akkurat .

Er alltid noen på freak som sier de har helt ren MDMA, helt ren amfetamin osv. Tror faktisk ikke folk skjønner hvor lite sannsynlig at det de får tak i er HELT klinisk reint.

Har vært borti mye forskjellig MDMA. Prøvde noen krystaller som var helt lik som de på bilde dit, ble ikke helt imponert akkurat.
Har hatt bedre erfaring med krystaller som har en litt brunaktig farge. Vet du om det er mulig å få krystaller med buff i ? Kan jo være at jeg har vært uheldig med dagsformen også da.

Kan du legge ut bilde av MDMAen din TS?
Sist endret av EyesWideShut; 17. mars 2014 kl. 16:21.
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Ble bare litt småirritert når jeg kom med en haug med gode råd og det eneste jeg fikk tilbake var beskyldninger om at kontaktene mine har "dårlig" MDMA Jeg har aldri påstått at det er dårlig kvalitet, bare at jeg tar "helt rent" med en god bøtte salt...
Vis hele sitatet...
Les litt tråder TS har startet i det siste, og du vil se at akkurat det du skriver her gjentar seg om og om igjen. Folk prøver å gi han råd (som han jo ber om), men jeg har til gode å se at han faktisk tar til seg noe av det.

De fleste har gitt opp tror jeg.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Jeg tror heller ikke TS er bestekompis med walter white eller en kjeminerd akkurat .

Er alltid noen på freak som sier de har helt ren MDMA, helt ren amfetamin osv. Tror faktisk ikke folk skjønner hvor lite sannsynlig at det de får tak i er HELT klinisk reint.

Har vært borti mye forskjellig MDMA. Prøvde noen krystaller som var helt lik som de på bilde dit, ble ikke helt imponert akkurat.
Har hatt bedre erfaring med krystaller som har en litt brunaktig farge. Vet du om det er mulig å få krystaller med buff i ? Kan jo være at jeg har vært uheldig med dagsformen også da.

Kan du legge ut bilde av MDMAen din TS?
Vis hele sitatet...
Ingen problem å buffe MDMA med et annet salt (inaktivt helst, men kan fint være en "legal high"), blande det i kokende vann og mette vannet, og så rekrystallisere (koke bort vannet på lav varme er en vanlig måte å gjøre det på). Det at krystallene SER helt rene ut betyr ikke at de inneholder MDMA, men helt rent MDMA-HCl ser ut som helt rene krystaller.

De brune krystallene har jeg også prøvd (ikke lenge siden det gikk en batch av disse i Oslo) og de funket fett. Grunnen til at de er brune er at noen av reagentene gir brun farge ("sassy"-olje er f.eks brun) og at "kjemikeren" har jukset litt/tappet litt for lite for å ikke miste noe MDMA før krystallisering. Det samler seg en brunaktig guffe som legger seg nederst når man skal skille "guffe" fra MDMA. I stedet for å tappe litt for mye tapper han litt for lite slik at det er rester av dette i det ferdige produktet, og det skal utrolig lite urenheter til for å farge krystaller, så bittelitt av "guffe" kan farge alt brunt. Ingen grunn til at det skal være dårlig kvalitet av den grunn De hopper også ofte over steget der man gasser ut MDMA-HCl (hvitt pulver som vist over) med HCl-gass (NaOH + H2SO4) og koker det bare ned herfra til "ganske rent" MDMA-HCl...

Poenget er.. ingen som driver med dette på kommersiell basis (bortsett fra de som lager farmasøytisk MDMA-HCl i Sveits til forskning) tar seg bryet med å lage det "100% rent" fordi man mister så mye i vekt (de leker ikke ulovlig butikk )
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Ingen problem å buffe MDMA med et annet salt (inaktivt helst, men kan fint være en "legal high"), blande det i kokende vann og mette vannet, og så rekrystallisere (koke bort vannet på lav varme er en vanlig måte å gjøre det på). Det at krystallene SER helt rene ut betyr ikke at de inneholder MDMA, men helt rent MDMA-HCl ser ut som helt rene krystaller.

De brune krystallene har jeg også prøvd (ikke lenge siden det gikk en batch av disse i Oslo) og de funket fett. Grunnen til at de er brune er at noen av reagentene gir brun farge ("sassy"-olje er f.eks brun) og at "kjemikeren" har jukset litt/tappet litt for lite for å ikke miste noe MDMA før krystallisering. Det samler seg en brunaktig guffe som legger seg nederst når man skal skille "guffe" fra MDMA. I stedet for å tappe litt for mye tapper han litt for lite slik at det er rester av dette i det ferdige produktet, og det skal utrolig lite urenheter til for å farge krystaller, så bittelitt av "guffe" kan farge alt brunt. Ingen grunn til at det skal være dårlig kvalitet av den grunn De hopper også ofte over steget der man gasser ut MDMA-HCl (hvitt pulver som vist over) med HCl-gass (NaOH + H2SO4) og koker det bare ned herfra til "ganske rent" MDMA-HCl...

Poenget er.. ingen som driver med dette på kommersiell basis (bortsett fra de som lager farmasøytisk MDMA-HCl i Sveits til forskning) tar seg bryet med å lage det "100% rent" fordi man mister så mye i vekt (de leker ikke ulovlig butikk )
Vis hele sitatet...
Takk for svaret, føler meg litt klokere nå
Sitat av Marvess Vis innlegg
Les litt tråder TS har startet i det siste, og du vil se at akkurat det du skriver her gjentar seg om og om igjen. Folk prøver å gi han råd (som han jo ber om), men jeg har til gode å se at han faktisk tar til seg noe av det.

De fleste har gitt opp tror jeg.
Vis hele sitatet...
Ja, det virker som et ganske nytteløst prosjekt Leste gjennom en del tråder nå med noen fantastisk dårlige idéer...

Når jeg leser slikt blir jeg litt overrasket over hvor få dødsfall vi har av narkotika, i forhold til hvor mange som mangler all sunn fornuft knyttet til bruk. Jeg kommer ikke med noen moralsk pekefinger, men gode råd og hva man bør unngå...

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Takk for svaret, føler meg litt klokere nå
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig Her er forresten en gjennomgang av prosessen med å gjøre det "skikkelig". Du kan gjette deg til hvilke trinn som hoppes over av de som driver stort for å tjene mye penger

http://s19.postimage.org/mnumptwur/mdma_rhomboid_crystal_1.jpg
http://s19.postimage.org/n20k366c3/mdma_rhomboid_crystal_2.jpg
http://s19.postimage.org/xso6oujyr/mdma_rhomboid_crystal_5.jpg

Her er noen som virkelig har gjort (tilsynelatende) skikkelig arbeid, med skikkelig krystallisering (ikke rask nedkoking) og ikke slurvet med arbeidet...

Dessverre er sjansen for å komme over slikt nærmest 0 med mindre du kjenner noen som har dette som hobby
Sist endret av Antagonist; 17. mars 2014 kl. 17:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke om rivotril er lurt eller ikke. Du burde drikke vann når det passer seg. Kanskje et glass i timen, max 2.
Siden du allerede har erfaring med knips så vet du sannsynligvis ca åssen det føles å få serotoninen pumpa ut totalt.
Vil tro den rene mdmaen kun vil være behagelig og avslappa, samt energigivende. Du burde ha noe til å roe ned på etterpå, benzo eller weed f eks. Mdma er et herlig stoff, men følelsen etter turen er over kan være kjøp i blant ja.
Sitat av Dagdriver Vis innlegg
Vet ikke om rivotril er lurt eller ikke. Du burde drikke vann når det passer seg. Kanskje et glass i timen, max 2.
Siden du allerede har erfaring med knips så vet du sannsynligvis ca åssen det føles å få serotoninen pumpa ut totalt.
Vil tro den rene mdmaen kun vil være behagelig og avslappa, samt energigivende. Du burde ha noe til å roe ned på etterpå, benzo eller weed f eks. Mdma er et herlig stoff, men følelsen etter turen er over kan være kjøp i blant ja.
Vis hele sitatet...
Personlig digger jeg nedturen på MDMA, er deilig å tenke tilbake på hvor morsomt man hadde det. Dagen etterpå er litt værre, men ikke noe man ikke ovelever uten piller.

Merker liksom en "boost" i en uke etter MDMA bruk. Føler meg ekstra bra, sover mye bedre og har mer energi. Noen Ndre som har det sånn?
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Personlig digger jeg nedturen på MDMA, er deilig å tenke tilbake på hvor morsomt man hadde det. Dagen etterpå er litt værre, men ikke noe man ikke ovelever uten piller.

Merker liksom en "boost" i en uke etter MDMA bruk. Føler meg ekstra bra, sover mye bedre og har mer energi. Noen Ndre som har det sånn?
Vis hele sitatet...
Først svarer jeg igjen på Rivotril (ikke til deg); nei, det er meningsløst og de (MDMA og clonazepam) vil motvirke hverandre.

Ellers kan jeg si at jeg ikke digger nedturen men er enig i at man overlever fint, selv om jeg har hatt noen harde comedowns etter litt for lange netter med litt for mye party, men det har gått mest på at jeg føler meg fysisk sliten. Får ikke noe psykisk smell som jeg vet mange gjør. Ellers kjenner jeg igjen "boosten", eller "afterglow" som kan vare en ukes tid. Den gjør ikke mye ut av seg, men plutselig på vei en plass kan jeg stoppe og se på hvor utrolig fint noe helt dagligdags er, som jeg ikke hadde lagt merke til vanligvis Søvn og mer energi...mjeh, sover bedre de første dagene fordi jeg er sliten men mer energi er jeg usikker på... ganske sikker på at jeg ikke har unormalt mye energi, selv om jeg er "helt fin" etter en dag eller to...
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Personlig digger jeg nedturen på MDMA, er deilig å tenke tilbake på hvor morsomt man hadde det. Dagen etterpå er litt værre, men ikke noe man ikke ovelever uten piller.

Merker liksom en "boost" i en uke etter MDMA bruk. Føler meg ekstra bra, sover mye bedre og har mer energi. Noen Ndre som har det sånn?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde det sånn denne gang, så håper det blir sånn hver gang. Følt meg helt awesome i en ukes tid etterpå. Hatt mye energi og vært i ekstra godt humør.
Sist endret av randomize; 17. mars 2014 kl. 19:15.
Sitat av randomize Vis innlegg
Jeg hadde det sånn denne gang, så håper det blir sånn hver gang. Følt meg helt awesome i en ukes tid etterpå. Hatt mye energi og vært i ekstra godt humør.
Vis hele sitatet...
Samme her. Hver gang jeg fyrte opp rette musikken, eller så rette filmen fra en eller annen festival fikk jeg frysninger og en heftig goodfeeling Ble faktisk helt rævva i magen til slutt av alle sommerfuglene som storma rundt nedi der hver gang jeg fyrte opp godlåtene.

Det ble med den første gangen til meg da, har ikke opplevd det i så stor grad i ettertid i allefall. Men det er lov og håpe
Sitat av Marvess Vis innlegg
Samme her. Hver gang jeg fyrte opp rette musikken, eller så rette filmen fra en eller annen festival fikk jeg frysninger og en heftig goodfeeling Ble faktisk helt rævva i magen til slutt av alle sommerfuglene som storma rundt nedi der hver gang jeg fyrte opp godlåtene.

Det ble med den første gangen til meg da, har ikke opplevd det i så stor grad i ettertid i allefall. Men det er lov og håpe
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen med det du sier om å se filmer fra festivaler, er akkurat som en liten MDMA rus
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Først svarer jeg igjen på Rivotril (ikke til deg); nei, det er meningsløst og de (MDMA og clonazepam) vil motvirke hverandre.

Ellers kan jeg si at jeg ikke digger nedturen men er enig i at man overlever fint, selv om jeg har hatt noen harde comedowns etter litt for lange netter med litt for mye party, men det har gått mest på at jeg føler meg fysisk sliten. Får ikke noe psykisk smell som jeg vet mange gjør. Ellers kjenner jeg igjen "boosten", eller "afterglow" som kan vare en ukes tid. Den gjør ikke mye ut av seg, men plutselig på vei en plass kan jeg stoppe og se på hvor utrolig fint noe helt dagligdags er, som jeg ikke hadde lagt merke til vanligvis Søvn og mer energi...mjeh, sover bedre de første dagene fordi jeg er sliten men mer energi er jeg usikker på... ganske sikker på at jeg ikke har unormalt mye energi, selv om jeg er "helt fin" etter en dag eller to...
Vis hele sitatet...
Har tatt Rivotril sammen med ganske kraftig mdma, jeg kjente igjen en god Mdma glow, ble ekstremt happy men samtidig rimelig fucked. Det var også speed og Heroin. Det var ren rimelig spesiell opplevelse, hadde jo drukket en del og røyket en del jointer også.
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
1. Pass på å ikke drikk for mye!!!
- Stoffet gjør så kroppen holder på vannet, ikke omvendt.
Drikk helst vann/juice. Mange tror at man må drikke
mer når de har tatt Molly, det er feil. Drikk like
mye som ellers. (Litt mer om du er i aktivitet)
Lureste er å drikke mye vann FØR du tar det.

2. Ta Vitaminer!!
- Vitamin C, Kalsium og Jern. 3x anbf. Daglig dose
Du vil takke meg senere
Det vil hjernen din også

3. Spis et godt måltid et par timer før
- du vil nok ikke ha mye matlyst senere.
Men ta gjerne med noe snacks.
Frukt er en orgasme for hver bit!
Ville unngått nøtter, de klebrer seg i kjeften
og man vil lukte deg fra 200meter

4. Musikk, musikk, musikk!
- Lag en liste... Samma hva det er, du vil elske det
uansett, trust me
Vil anbefale Infected Mushroom - Suliman, og Pink Floyd.
Musikk vil aldri være det samme etter å ha hørt (opplevd)
det på M

5. Weed
- Trenger jeg å si noe mer?

6. Sex!
evt. Massasje, bad, være naken, kroppskontakt
- Dette er uansett umulig å unngå

7. Ikke redoser etter 1,5 time.
- du når ikke høyere og vil bare bli skuffet.
Spar heller til en kul event.

8. Skru av tlf
- dette er deres kveld, ikke la deg forstyrre.
Så slipper du også å forklare deg om hvor du ringte
4 på natta og ville si hvor mye du elsker dem.

9. Se deg i speilet
- Du vil elske det du ser

10. Du sier du har paranoid schizofreni
- Jeg har lite kunnskap rundt den diagnosen
men har godt fått opplevd hvordan det er.
Det viktigste for deg er at du føler deg trygg.
Du sier du har bestemt deg, og det er bra. Ikke ta det
hvis du er usikker.
Det kan også hende at denne opplevelsen
vil hjelpe deg.

Dose på 125-150 mg, hvor dropper,
Og en "kicker" på 75-100mg analt/nasalt
1time etter første dose vil jeg anbefale.
Ikke uvanlig å få halliser på god Emma, så ikke
freak ut hvis du får det.

Lykke til, og jeg forventer en rapport etter turen!
Sist endret av Blastabel; 18. mars 2014 kl. 05:37.
Trådstarter
Sitat av Blastabel Vis innlegg
1. Pass på å ikke drikk for mye!!!
- Stoffet gjør så kroppen holder på vannet, ikke omvendt.
Drikk helst vann/juice. Mange tror at man må drikke
mer når de har tatt Molly, det er feil. Drikk like
mye som ellers. (Litt mer om du er i aktivitet)
Lureste er å drikke mye vann FØR du tar det.

2. Ta Vitaminer!!
- Vitamin C, Kalsium og Jern. 3x anbf. Daglig dose
Du vil takke meg senere
Det vil hjernen din også

3. Spis et godt måltid et par timer før
- du vil nok ikke ha mye matlyst senere.
Men ta gjerne med noe snacks.
Frukt er en orgasme for hver bit!
Ville unngått nøtter, de klebrer seg i kjeften
og man vil lukte deg fra 200meter

4. Musikk, musikk, musikk!
- Lag en liste... Samma hva det er, du vil elske det
uansett, trust me
Vil anbefale Infected Mushroom - Suliman, og Pink Floyd.
Musikk vil aldri være det samme etter å ha hørt (opplevd)
det på M

5. Weed
- Trenger jeg å si noe mer?

6. Sex!
evt. Massasje, bad, være naken, kroppskontakt
- Dette er uansett umulig å unngå

7. Ikke redoser etter 1,5 time.
- du når ikke høyere og vil bare bli skuffet.
Spar heller til en kul event.

8. Skru av tlf
- dette er deres kveld, ikke la deg forstyrre.
Så slipper du også å forklare deg om hvor du ringte
4 på natta og ville si hvor mye du elsker dem.

9. Se deg i speilet
- Du vil elske det du ser

10. Du sier du har paranoid schizofreni
- Jeg har lite kunnskap rundt den diagnosen
men har godt fått opplevd hvordan det er.
Det viktigste for deg er at du føler deg trygg.
Du sier du har bestemt deg, og det er bra. Ikke ta det
hvis du er usikker.
Det kan også hende at denne opplevelsen
vil hjelpe deg.

Dose på 125-150 mg, hvor dropper,
Og en "kicker" på 75-100mg analt/nasalt
1time etter første dose vil jeg anbefale.
Ikke uvanlig å få halliser på god Emma, så ikke
freak ut hvis du får det.

Lykke til, og jeg forventer en rapport etter turen!
Vis hele sitatet...


ja, skal ta min siste refill nå før jeg sover, en begynnende nedtur gidder jeg ikke, men har verken spist eller noe på 2 døgn.. så trippen var ikke den beste, å ja fikk endel halliser, men kommer me trip rapport eer ejeg har snakket med mikke mus i skjermen her også kommer det en trip rapport innen ikvele,dn er nrimelig fuka nå, klarer ikke gnagn så skrive rett, beklager dette.....