Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 828
Spørsmålet mitt her er om noen vet om det er mulig å laste ned f.eks. "Dawnguard", en DLC til Skyrim flere ganger på samme PS account? Jeg har allerede kjøpt Dawnguard og lasta det ned på PS'en min, men jeg vurderer å skaffe ny PS3 grunnet treighet, overoppheting osv. Får jeg da lastet ned mine DLC'er på den nye PlayStationen?
Sitat av Gooby Vis innlegg
Spørsmålet mitt her er om noen vet om det er mulig å laste ned f.eks. "Dawnguard", en DLC til Skyrim flere ganger på samme PS account? Jeg har allerede kjøpt Dawnguard og lasta det ned på PS'en min, men jeg vurderer å skaffe ny PS3 grunnet treighet, overoppheting osv. Får jeg da lastet ned mine DLC'er på den nye PlayStationen?
Vis hele sitatet...
Så lenge du er logget inn med samme konto, så vil det gå.
Om jeg husker rett så skal man kunne ha koble opp 4 PS enheter til kontoen sin. Og da har alle enheter mulighet til å laste ned alt som er kjøpt av denne kontoen.

Det skal være litt mer vrient å få de vekk fra denne lista men fullt ut mulig.
Sist endret av wubster; 18. juli 2013 kl. 17:16.
Er ikke noe problem. Logg inn på den samme brukerkontoen din på den nye maskinen og last ned alt du eier og har på nytt
Hvis du går på account management>transaction management>download list, vil du finne alt du har lastet ned på brukeren din.
Sist endret av FlyingLurr; 18. juli 2013 kl. 21:09.