Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2096
Hallo folkens.


Har tenkt å kjøpe den nye tilleggspakken til COD: BOII og har klart å glemt passordet mitt samt klart å bruke et annet fødselsår en hva jeg har. Trenger derfor en online-butikk der jeg kan kjøpe og få koden tilsendt VIA epost, er det noen som har en anbefaling? Har vanlig VISA-kort til å betale med.

Og forresten, funker et US kort på en norsk konto?
Nå som jeg ser etter, står det "US psn store only!" Så kan virke som at det bare funker for folk i USA med amerikanske kort. Hvorfor ikke bare gå på elkjøp elns og kjøpe? Lik pris der.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Hadde tenkt til å kjøpe for og spille ikveld. Kundeservice-telefonen dems funker jo heller ikke.


Skal faktisk gå hen og lage meg en ny konto.

Eksploder, PS3'en blir skutt med hagle og kjørt over med traktor om ikke noen kommer med en løsning her. Gikk på siden demmes med PCen og laget en ny konto, men nå kan jeg faen meg ikke logge inn på PS3'en. Den står bastant å påstar feil passord igjen.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Hadde tenkt til å kjøpe for og spille ikveld. Kundeservice-telefonen dems funker jo heller ikke.


Skal faktisk gå hen og lage meg en ny konto.

Eksploder, PS3'en blir skutt med hagle og kjørt over med traktor om ikke noen kommer med en løsning her. Gikk på siden demmes med PCen og laget en ny konto, men nå kan jeg faen meg ikke logge inn på PS3'en. Den står bastant å påstar feil passord igjen.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å lage ny bruker på playstation da ?
Eller nulla du bare ut fra den du allerede har og prøvde å logge inn ?
Hvis du kjøper og laster ned til playstation (på hvilken som helst bruker), så lagres contentet på selve playstationet, og kan spilles fra hvilken som helst ps-bruker