Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1088
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Heisann!

Er det noen som har skjønt poenget med Steam Trading Cards? Jeg har brukt ca 20 euro tilsammen og pga det så har jeg fått 2 kort. Dead Island Riptide og Prison Architect.

Siden jeg har de, så betyr det at jeg får spillene gratis? Eller hva?

Det sto også at jeg kunne selge de, men jeg skjønte ikke poenget med det.

Need helpz
Oida, nei du får ikke spillene. Samler du en viss mengde innenfor et spill (5 til 10 kort), så får du en badge på steam community-profilen, samt at du får litt xp til profilen. Man får kortene av å spille spill som har den, hvis du har card drops (man starter med ca 4 per spill). Ikke alle spillene har slike kort. Du får også kort hver tredje gang du stemmer på steam community choice sale som pågår.

Jeg gidder ikke å samle dem, og selger dem for omtrent 0.12 euro. Prisen varierer litt.
Selger dem jeg også, du kan bruke det du får for å betale spill. Har solgt kort for 2.4 euro så langt, blir en grei discount på neste spill det.
Hvor ser man de kortene man har for salg og hva som er solgt ?

EDIT: fant det ut.
Har vel solgt kort for opptil 10 euro nå. Er ikke allverdens, men greit med en liten ekstra hundrelapp til å bruke på salget.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Har vel solgt kort for opptil 10 euro nå. Er ikke allverdens, men greit med en liten ekstra hundrelapp til å bruke på salget.
Vis hele sitatet...
Hvor mange ca, og til hvilken pris? Jeg har bare tjent kanskje 30-50 cent...