Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 908
Hei, har nå gått fra Xbox etter 5 år, byttet inn Xboxen min hos Gamestop og endte opp med å kjøpe PS3+The Last of Us bundelen. Må si jeg ble ekstremt imponert over PSN+

Kjøpte 90 dager for 119kr å med et medlemskap kan du laste ned Saints Row 3, BF3, 2 uncharted spill og mange mindre populære spill helt gratis. Spillene er komplette og kommer med online pass, multiplayer osv.

Har hørt disse spillene blir byttet ut månedlig med "top-featured" spill, om du lastet ned forrige måneds spill får du beholde dem.

Spørsmålet mitt er, om jeg legger til 1 år med PSN+ får jeg da +365 dager på å beholde spillene jeg har lastet ned? ser det står at spillene utløper om 89 dager for da går PSN+ medlemskapet ut.

Takk på forhånd!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja det gjør du.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg har hatt ps+ siden det kom og jeg lever lenge på hver gang jeg forteller xbox fanboys at jeg får spill for et par tusen gratis (selv etter årsavgiften) hvert eneste år.

Har enda to år backlog på spill innstallert, jeg må virkelig jobbe mindre. ..
Så lenge man har ps+ vil man ha tilgang til spill som er lastet ned.
Trenger forsåvidt ikke laste dem ned engang,bare hent dem ned fra PSstore og de vil være tilgjengelig fra download list.