Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2277
Noen som erfaringer å dele? Finner veldig lite informasjon om dette på nettet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
har 1g liggende med detta, men ikke prøvd mer enn allergitest på ~1mg enda..(ikke allergisk) har du liggende selv, så kan jeg kanskje fremskynde forskninga mi litt.. men har lest en del om at det skal være et litt "merkelig" stimulant..
Kunne t.o.m vært med å prøvd ut "live" sammen, eks her på freak om det er lov, og du har og har lyst:P hehe
men må si jeg synes det ser spesielt ut... men vurderer en rekrystallisering først hvertfall, for det er gulaktig, med no mørke "spots" i!:S men 99.9% sikker på detta er av det reneste partiet, hvertfall i england og når jeg kjøpte det..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
9 0
Skikkelig treigt svar...det var som ti espresso på styrten....liker du nervøs koffeinenergi...bare å kjøre på.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Venter litt 2-AI i posten, men det virker slikt at dette er en ganske kjedelig variant av amfetamin? Hvordan tror dere effekten blir hvis jeg legger til imovane, lyrica, div. benzo og litt alkohol?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Venter litt 2-AI i posten, men det virker slikt at dette er en ganske kjedelig variant av amfetamin? Hvordan tror dere effekten blir hvis jeg legger til imovane, lyrica, div. benzo og litt alkohol?
Vis hele sitatet...
Da blir du hvertfall i storform uansett vel?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Venter litt 2-AI i posten, men det virker slikt at dette er en ganske kjedelig variant av amfetamin? Hvordan tror dere effekten blir hvis jeg legger til imovane, lyrica, div. benzo og litt alkohol?
Vis hele sitatet...
Sikkert fin om du er passe desperat, men det trengte jeg vel ikke si, for det gir du inntryk av uansett Høres ut som ren dumskap.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk 1 gram av dette idag. Må si meg ganske skuffet. Har sikkert tatt 300-400mg iløpet av 2 timer. Kjenner en svak stimulerende, mem samtidig beroligne følelse. Fikk ganske mye hodeverk av dette, så jeg tok 3mg dicklazepam og 500mg paracet for 45 minutter siden. Det hjelper sikkert.
Hvis du ikke liker nåler er jeg ganske sikker (etter hva jeg har lest) på at dette er ubrukelig. Intravenøs (IV) og intramuskulær (IM) skal vistnok produsere noe gode effekter, men mange sier fortsatt at det pro et contra ikke er verdt det.
Havnet på sykehuset med store smerter i hodet. Måtte på overvåking i 24 timer. Anbefaler ikke dette søppelet til noen.