Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 10267
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
..nei du trenger ikke unnskylde deg, syns bare den extreme negativiteten runt speed er litt merkelig.
Vis hele sitatet...
Har du sett hvor galt det kan gå og hvor lite som skal til før det skjer?
..jeg har sett det med mange folk, også speed freakere. Men jeg kjenner enda flere som har blitt alvorlig fucka opp av piller og minus.
Flertallet her har da den samme negative holdningen til piller og minus?
Ingen her vil anbefale noen å begynne med slikt, eller fortsette for den saks skyld.

Og det kommer sterke advarsler stort sett hver gang noen spør om råd, hvorfor skulle ikke det samme gjelde speed?
Synes det er flott med slik negativ holdning til speed så kanskje nye brukere holder seg unna.
Sist endret av Kjelldriver; 28. september 2018 kl. 10:12.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Synes det er flott med slik negativ holdning til speed så kanskje nye brukere holder seg unna.
Vis hele sitatet...
..selv om jeg selv setter pris på å ruse meg, så anbefaler jeg det aldri til andre, så den saken er vi enig om.
Det kan godt henne kritikken er mere jevnt fordelt en jeg kanskje antydet. Det er speed jeg selv bruker, så derfor er jeg nok mest oppmerksom på den kritikken som rettes dit hen.
Også omhandlet jo selve tråden amfetamin.