Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3810
Som tråden enkelt sier.. Er det noen her som har erfaring med å skyte disse sammen?
Har skyti xanor aleine, noe som funka fint. Men nå sitter jeg her desperat som faen etter en fin rus, så håper jeg får et svar.
Har en kompis som er veldig glad i speed og han sverger til stilnoct og speed i pumpa, han sier det er veldig veldig bra.

Vet ikke hvordan stilnoct blir uten speed, tror du sovner av temmelig fort, aner ikke om du kan dø av en, så vil ikke anbefale det.
Men har du speed derimot så skal det være en veldig bra kombo.
Blei 4mg xanor og 30mg stilnoct, slokna ikke, men blei veeeeldig loka ja, spesielt etter alkoholintaket pluss røykings.
Så tråden kan i grunn slettes for min del.
Må si jeg blir litt bekymra når du skyter piller fylt med bindemidler osv som ikke er vannløslig.
Ta vare på deg selv mann!
Det går nok fint, men jeg fraråder injeksjon av tabletter. Uoppløste hjelpestoffer, som for eksempel bindemidler, fyllstoffer og glattemidler kan havne som partikler i lungene. Der kan partiklene tette små blodårer, og gi lungeemboli/lblodpropp i lungene eller medføre en lokal, kronisk betennelse. Just be careful man. =)
Håper de tablettene går gjennom ett wheel filter før du skyter det, hvis ikke bør du se på dette som en oppfordring til neste gang.
Har skutt imovane en håndfull ganger, men føler det er litt meningsløst siden det er så mye som ikke går gjennom filteret. Tror ikke du får noe større virkning enn du ville gjort om du bare spiste dem
▼ ... noen måneder senere ... ▼
xanor i pumpa er bare bortkassta, det funker ikke i det hele tatt å til slutt må du amputere det ene beine, eller armen pga blodpropp, skal du skyte piller så gå for flunitrasepam.
Sitat av shankster Vis innlegg
xanor i pumpa er bare bortkassta, det funker ikke i det hele tatt å til slutt må du amputere det ene beine, eller armen pga blodpropp, skal du skyte piller så gå for flunitrasepam.
Vis hele sitatet...
Xanor/xanax funker, men det er helt meningsløst. Man får ikke noe rush/kick. Effekten er helt lik som ved oralt inntak, bare at du får effekten innen 5-10 sekunder.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner faen ikke at folk skyter piller... Er jo bare tull
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner faen ikke at folk skyter piller... Er jo bare tull
Vis hele sitatet...
Godt du drar opp en 10 år gammel tråd for å informere om at injisering av piller bare er tull.

Du kommer lengre om du heller bidrar med informasjon rundt skadereduserende tiltak.

Ett godt tips til folk som vil skyte piller er å benytte seg av Sterifilt, sprøytefiltrer som fjerner alt du ikke vil trykke i årene dine, det filtrerer faktisk ut bakterier også.

Fåes hos www.brukerutstyr.no -> filter

Bruker man disse så unngår man mye av komplikasjonene man ellers ser ved injisering av ymse substanser.
Samt at alprazolam i seg selv ikke er vannløselig.
Vel, det er litt vannløselig, men du må skyte jævlig mye vann.

Du får løst opp ca 40microgram/ml.

4mg= 4000microgram.

Du må da skyte 100ml (1dl) vann.
Det tilsvarer 40stk fulle 2,5ml pumper.
Så hey, du brukte opp 4mg på ingenting..
Sist endret av SkammeligNykter; 15. august 2023 kl. 10:00.