Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4553
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hei freaks, fant ikke helt ut hvor jeg skulle putte denne, så legger den her.

Jeg har bestilt en 3DS hos Expert.no og valgt at jeg vil hente denne i butikk. Jeg var i butikken og så at de hadde den før jeg bestilte den, så jeg vet de har den på lager i butikken. På nettsiden står det at varen sendes fra deres lager til butikken og at dette tar 2-5 dager. Jeg har prøvd å ringe kundesenteret tre ganger, men de tar aldri telefonen.

På "mine ordre" står det "Ordre overført til ekspedering". Betyr dette at jeg kan stikke innom og hente varen?

Uansett regner jeg med at de kan ordne noe som at jeg får en av varene de har i butikken, også beholder de den som da blir sendt til meg. Er det noen som har noen erfaringer med hent-i-butikk hos Expert?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg regner med at du kommer til å få en klarere beskjed når du kan hente den.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg regner med at du kommer til å få en klarere beskjed når du kan hente den.
Vis hele sitatet...
Ja jeg regner jo egentlig med det, men drar på ferie snart og da hadde det vært flott å ha den før det. Ettersom det står overført til ekspedisjon tenker jeg ekspedisjon=interaksjon med kunde, altså jeg kan gå og hente den i kassa eller noe sånt.
Hvorfor kjøpte du den ikke bare når du var i butikken ?
Hvis den er billigere på nett så er det som regel bare og spørre etter internettpris når man er i butikken,funker fint som regel for meg men da er jeg som oftest innom Lefdal/Elkjøp dog.
Vet ikke om Expert er like medgjørlig på det men ville tro det.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av FlyingLurr Vis innlegg
Hvorfor kjøpte du den ikke bare når du var i butikken ?
Hvis den er billigere på nett så er det som regel bare og spørre etter internettpris når man er i butikken,funker fint som regel for meg men da er jeg som oftest innom Lefdal/Elkjøp dog.
Vet ikke om Expert er like medgjørlig på det men ville tro det.
Vis hele sitatet...
Akkurat det vet jeg faktisk ikke, jeg tenkte ikke over det når jeg var der. Trodde jo først at de kanskje kjørte samme pris i butikk, så når jeg kom og så den kosta 300 mer tenkte jeg bare "hjem og bestille hent i butikk".

Men det er vel ikke usannsynlig at jeg kan få med meg en av de som står der, og så kan de putte den de får i hylla?
kanskje gå ned å spørre imorgen?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
kanskje gå ned å spørre imorgen?
Vis hele sitatet...
Det er planen, men tenkte å høre her i tilfelle det var noen expert-ansatte her som satt på informasjon. Er en tjue minutters detour før jobb, så hadde vært greit å slippe om noen visste 100% sikkert at jeg ikke kan få den før den kommer fra lageret
Har bestillt fra nett og hent i butikk fra Elkjøp før og da er det som regel klart etter 2 timer,bestiller du etter stengetid er det klart dagen etter.
Så hvis du bestillte i kveld så får du nok melding/mail i morgen tidlig vil jeg tro.
Hei!

Expert har ikke en slik Collect@Store løsning enda, men det jobbes med det.

Er som regel ikke noe problem med nettpris i butikk.

Utfordringen kan være å gi deg en rett fra butikkens lager når du har bestilt den på nett, det kan bli litt vanskelig hvis det skal bli noe krøll med varen. Anbefaler deg å ringe butikken eller stikke innom de, kanskje de får trikset til noe. Men om man har bestilt det på nett er regelen at man vente på produktet. Kanskje det ordner seg: )

Erlend fra Expert: )
Jeg bestilte tv'n min på hent i butikk hos expert. Fikk en text melding når varen var i butikken så var det og komme ned med bil og plukke med seg tvn som kom ut fra bakrommet i eske.

Neste gang jeg kom ned var eieren lyn forbannet fordi jeg ikke hadde kommet først og spurt etter tvn til den prisen hos dem. Det kan jeg gjøre neste gang svarte jeg. kom ned noen uker senere og skulle ha støvsuger da sa jeg til den ansatte hva nettprisen var. Da fikk jeg til svar at den kostet 200 mer i butikken. Smilte lurt til ham og sa enten får jeg nettprisen som din sjef lovet meg ellers så kommer jeg på torsdag og henter den her kjøpt på nettet levert hos dere. Så da ble selgeren sur og han er det faktisk enda. Aldri lett og gjøre en butikk fornøyd hehe.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av FS92 Vis innlegg
Hei!

Expert har ikke en slik Collect@Store løsning enda, men det jobbes med det.

Er som regel ikke noe problem med nettpris i butikk.

Utfordringen kan være å gi deg en rett fra butikkens lager når du har bestilt den på nett, det kan bli litt vanskelig hvis det skal bli noe krøll med varen. Anbefaler deg å ringe butikken eller stikke innom de, kanskje de får trikset til noe. Men om man har bestilt det på nett er regelen at man vente på produktet. Kanskje det ordner seg: )

Erlend fra Expert: )
Vis hele sitatet...
Okay, tusen takk for svar! Jeg tar definitivt turen innom i morgen. I verste fall kan jeg kanskje avbestille den og høre med betjeningen om jeg kan få den til nettpris. Jeg er gjerne med på å skrive under på at jeg frasier meg alt av garanti og denslags, sålenge jeg kan få den før jeg reiser
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Kan avslutte denne! Jeg stakk innom og forklarte situasjonen til en av medarbeiderne, og da hentet hun en fra hylla og ga meg, så sa hun at hun ordnet sånn at de puttet den jeg bestilte på hylla.