Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2501
hei. jeg har fått tak i en type syre som heter 25 i og 25 c Combo.
jeg bare lurer på om noen har prøvd dette, og om noen kan fortelle meg hva det er. hvordan man blir av det osv. de jeg fikk det av fortalte at den var sinnsyk å helt fantastisk, og at de ble helt ute hele gjengen.

nysgjerrig på noe nytt, men vil vite hva jeg tar.
25i-NBOMe / 25c-NBOMe ?
probably, fikk bare vite 25i og 25c. det er sikkert det, da. :P
Det er ekstremt viktig at du finner ut om det er 2c-x eller 25x-NBOMe, da doseringene er veldig forskjellig. NBOMe stoffene er aktive ned i µg, mens feks en vanlig dose oralt med 2c-i ligger på 10-20mg
det er 25i-NBOMe og 25c-NBOMe combo, men jeg lurer på hvordan effekten kommer til å bli.
jeg er ikke sikker på doseringen, men de jeg får det av er ganske sikker. så jeg kommer til å snakke med dem før jeg tar det.
vil bare høre deres mening om rusen
Sist endret av TeckLab; 8. februar 2013 kl. 16:10.
speed aktig mindfuck med halliser, svært rastløs.
Dette er på INGEN måte LSD/Syre. Det er et derivat av fenthylaminet 2C-C, og er litt mindre potent enn LSD (Vel, om man har god LSD, da). Det virker på 5-HT2A reseptorene. Det er altså psykedelisk, euforisk og under fentylamingruppen. Lappene er gjerne ujevnt fordelt, og hvordan din kropp reagerer på stoffet er svært uforutsigbart. Dette beskriver jeg mer detaljert i rapporten min. Et lite dokumentert RC som man ikke bare skal jafse i seg, for å si det slik.

Du kan lese mer her: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...itle=25C-NBOMe

Min rapport:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=238530

Vær så snill, folkens. Ta alle forholdsregler når det gjelder rusmidler, og da spesielt RC som er lite dokumentert. At kompisen din, for eksempel får en effekt vil ikke det si at du får den samme. Søk så mye kunnskap du kan før du gjør det, og tilrettelegg både setting og psyke før du går ut i det.
Takk folkens! men hva er forskjellen på 25i-NBOMe og 25C-NBOMe ? og hva er greia med combo ?
25C gir deg morsomme øyeblikk og en mer "kroppslig stein" effekt, i forhold til 25I som gir deg et mindre avslappende hoderush og ganske sterke OEV (Open-eyed visuals) og CEV's.

Men begge to i èn kombo, det er da ting blir artig.
Da sitter du bare og ler av det meste, og blir ganske
så fascinert av kaleidoskopiske mønstre på vegger
og får et åpent "mind-set" til å endre verdens
oppførsel og legge bak oss sorg og undertrykkelse
og klargjøre for fred og frihet.

Men helt seriøst, dette er ikke noe stoff å tulle med.
Om din kombo i dette tilfellet er 400µg 25C og 800µ 25I
vil jeg anbefale deg å begynne med en halv, og redosere
en halv til etter 60 - 120 minutter om du ikke har oppnådd ønsket virkning.

Har to venner som har spist to blottere med innholdet nevnt over.
Dette gikk ikke bra deres to ganger, og da var det først en blotter
så en redosering etter kanskje en - to timer.
Ingen tidsbegrep og på randen til å miste befatningen.

Ta det forsiktig, og kos deg!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Låner denne tråden litt.

Har noen erfaring med hvordan det er å sovne etter å ha inntatt enten 25i eller 25c? Personlig er det fullstendig umulig å sovne de neste 24 timene etter å ha inntatt LSD. Lurer på om det er det samme med disse stoffene?
Sitat av Flue Vis innlegg
Låner denne tråden litt.

Har noen erfaring med hvordan det er å sovne etter å ha inntatt enten 25i eller 25c? Personlig er det fullstendig umulig å sovne de neste 24 timene etter å ha inntatt LSD. Lurer på om det er det samme med disse stoffene?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri problemer med å sove.
Som regel så sover jeg rett etter trippen da jeg er ganske sliten i hodet. Så når det meste av comedown er over så legger jeg meg og hører på musikk og nyter de siste cev's før jeg sovner.

Dette gjelder alle typer rusmidler egentlig. Så fort selve rusen er over har jeg null problemer med å sovne. De andre jeg har tatt med på tur har heller ikke hatt noe stress med søvn etter hverken LSD, sopp eller 2c-stoffene, som jeg har fått høre om ihvertfall.

Hva tror du ligger til grunn for søvnmangelen?
Klarer du i det hele tatt å slappe av eller ligger du å svever på en "high" etter turen? Jeg opplevde etter mine to-tre første turer å hadde en slags oppspilt følelse i kroppen et par dager. Nesten litt sånn som når man gleder seg kjempemasse til noe.
Hvis jeg legger meg mens jeg fortsatt er svakt påvirket, er jeg ofte svært rastløs i beina, noe jeg ofte er gjennom hele trippen. Dette gjør at jeg ofte blir nødt til å småbevege på beina hele tiden, ellers blir følelsen alt for intens. Svært irriterende egentlig ettersom det ofte kan hindre meg i både å slappe av, og kunne meditere ordentlig uten å måtte bevege seg.

Hvis jeg venter til jeg er helt nede og rastløsheten har gitt seg, ca 10 timer+ etter inntak, så blir jeg fortsatt liggende i en slags våken tilstand, der hjernen nekter å slå seg av, selv om jeg er veldig sliten, trøtt og godt avslappet. Da kan det ta alt fra 16-24 timer før jeg endelig sovner (etter inntak altså). Har funnet ut at jeg like godt kan døgne med mindre jeg tar LSD klokka 7 om morgenen.

Har lest om mange andre som har dette problemet, så trodde det gjaldt de fleste, men tydeligvis ikke. Sopp virket også på samme måte, men ettersom effekten av sopp er relativt mye kortere enn LSD har jeg alltid greid å sovne til slutt.

Grunnen til at jeg spør egentlig, er fordi jeg har fått tak i 25i og 25c-NBOMe. Har desverre ikke muligheten til å teste det før rundt klokka 10 på kvelden, og ettersom jeg har planer ettermiddagen dagen etter er det litt kjipt å måtte døgne. Tar heller ingen sjanser på å kjøre bil hvis jeg ikke har fått i meg noe søvn.

Jeg heller litt mot 25c egentlig, siden det visst nok varer kortest og er mer chill enn 25i som jeg har lest gir veldig mye energi.
Altså, det tar tid før LSD og sopp er ute av kroppen. Som jeg sier selv: "når det meste av comedown er over". Det vil jo si at du er ferdig med trippen, men at det sitter igjen visse effekter før man legger seg til rette med dyne og musikk.

Jeg vil si at 22:00 er ganske sent å kaste i seg 25-whatever. Selv tok jeg en god dose sånn rundt 16:00-17:00 her om dagen og den sitter i ganske godt altså. Jeg sovnet ikke før 01:00-tiden, og om du samtidig sliter med å sove så er 22:00 veldig sent å proppe i seg psykedelika.
Sist endret av moret; 20. mars 2013 kl. 12:02.
Jeg er klar over at det tar tid før stoffene er ute av kroppen selv om selve trippen er over, og at det er derfor jeg ikke får sove. Derfor jeg lurte på om 25x hadde samme effekt. Kunne jo hende at det var mulig å sove selv om stoffet fortsatt var i kroppen, og man hadde svake visuals.

22 er kanskje litt i seneste laget ja. Tenkte kanskje det var mulig å sovne i 6-7 tiden på morgenen og sove til 12, men det er kjipt om det ikke fungerer. Får vel drøye det til en annen dag det passer bedre.