Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 30153
Dere som har dette/om noen her inne genuint har det. Får dere samme følelsen av kroppsåpninger som finnes på oss alle?(ører, nese, munn, ei dåse osv..)
Isåfall synes jeg synd på de som har det...
Det er ikke er en anerkjent fobi av det psykologiske miljøet. Det menes heller at det er en sosialt konstruert fobi. Altså noen sier det er ekkelt og så blir det ekkelt.

Trypophobia may also be catching. An element of so-called emotional contagion seems to be at work on Facebook, where some group members say they didn't realize they were trypophobic until they started reading others' comments and clicking on the pictures. "It's not unusual to laugh harder at a funny movie if others around you are laughing," Antony explains. "In the same way, we may be more likely to experience fear in a particular moment if others around us are fearful." For me, however, all it took was a verbal mention of a "fear of small holes" to illicit a shudder. I became disgusted before looking at a single gnarly image of a skin graft or lamprey eel (look 'em up) or reading an online comment. I also immediately assumed that we were talking about biologic objects—holes in wood, in particular. Clearly, in me the fear was preexisting.
Vis hele sitatet...
Selv om det ikke er en anerkjent fobi er ikke psykologene i tvil om at mange kan finne det ubehagelig med slike bilder, Men en fobi må forhindre deg i særlig grad til å utføre daglige gjøremål. Noe dette ikke er anerkjent for å gi.

Glemte kilde
Faen slutt da, det er drittcreepy!

Har noen av disse bildene DonTomaso prater om, i noen av de er det egg/kokonger eller noe alienshit.
Sist endret av kimmy9gga; 25. november 2013 kl. 01:38.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Husker jeg oppdaget det på 4chan for ett par år tilbake. Har ikke klart å bruke en svamp siden. Jeg merker at jeg får prikkinger og blir nummen i hele overkroppen bare jeg tenker på det. Det er helt for jævlig.

Føler meg så svak, som et slags undermenneske. Sånne som meg burde virkelig ikke få videreføre mine gener.