Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 2667
tror tv2 kjøpte rettighetene til sesong 1 2 og 3. Nå er sannsynligvis sesong 3 ferdig.. Sesong 4 vises på Fox tror jeg.
Såvidt jeg kan huske har du fastlinje, så da kan du vel bare laste dem ned? Du finner sikkert en ftp/fserve osv som har alle episodene..
Originalt postet av zeth
Såvidt jeg kan huske har du fastlinje, så da kan du vel bare laste dem ned? Du finner sikkert en ftp/fserve osv som har alle episodene..
Vis hele sitatet...
Den FTP'en som var posta i VIF forumet har endra passord. Om noen hadde giddi kunne dem gjerne gitt meg l/p til denne. PM meg, send mail, eller post svar i Vif forumet. Takk.

PS! Og beklager, skal ikke prate om Vif og alt det der, men dette er viktig! Simpsons/Futurama er viktig!
Originalt postet av AnaMorph0s|s
Simpsons/Futurama er viktig!
Vis hele sitatet...
En kamerat av meg har _ALLE_ simpsons episodene, dvs ca 100 cd'er men om du er veldig interessert kan jeg se om jeg kan få lånt det og brent det for en "billig" penge

Kan skaffe ihvertfall Futurama Sesong 1 og 2 også.. Og alle Jackass om du vil