Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2047
Hei, jeg leter etter noen serier som jeg kan se på.
Serier som ''BReaking BAd og Weed's''
noen som har noe forslag?
takker på forhond.
Peace
Er vell lagd et lite fjell av lignende tråder før, prøv og ta et kjapt søk =)
Men back to topic, vet ikke om det er helt i den sjangern/type serier du nevner/er ute etter, men kan vell nevne et par serier jeg syns er utrolig bra..

The Kill Point : http://www.imdb.com/title/tt0862593/ Dog bare mini serie, sku gjerne sett at det hadde vært mer :/
Oz : http://www.imdb.com/title/tt0118421/
The Wire : http://www.imdb.com/title/tt0306414/
Sjekk ut Ideal. Jeg pleier å forklare den som "Litt som Weeds, bare at hvis Weeds er på vestkanten, så er Ideal på østkanten. Brilliant britisk komedie full av sprø characters.
Trådstarter
ikke helt hva jeg leter etter her..
Hva er det du ser etter, samme type tema som i de seriene du nevner eller samme type humor?
Breaking bad starter med ny sesong neste helg =)
Trådstarter
ja noe med samme tema og helst samme humor da, Breaking Bad kom ut med første epesode på sessong 3 i sta;P så ikke på den for har ikke kanalen.. men gleder meg til å laste ned denne serien;P
Vist du liker skrekk/action/thiller serier, du se Supernatural. Har sett alle sesongene nå : )
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Breaking bad starter med ny sesong neste helg =)
Vis hele sitatet...
Ikke korrekt. Søndag 21 mars kom S3E1
the shield er jo en ganske kul serie

http://www.imdb.com/title/tt0286486/
Det jeg nesten må få tipse deg om er Entourage!

Det er den feteste serien jeg har sett på lenge, og fikk klemt meg igjennom alle 6 sesongene på "ganske" kort tid

God humor, MASSE bra damer, fete folk!
Trådstarter
HeHe jeg ber ikke etter noe crap som supernatrual ;P
støter entourage!!^^
ikke de sjangerne men vil anbefale malcolm in the middle, arested developments, the office og modern family ikke helt hva du spurte etter men morsome serier!
Shady Banana
Quix's Avatar
How I Met Your Mother, den mest hysteriske og beste serien evaaaar.

Entourage, Sinnsykt stilig serie med mye tøft og masse hotte chix^^
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Scrubs, Big Bang Theory, Two and a Half Men, House, Fringe, The Office (U.S.) (IKKE U.K.!!!! STYR UNNA!! :P)
It's always sunny in Philadelphia, Dexter, Summer heights high..Kommer ikke på noen fler akkurat nå.
Sitat av GraasXo Vis innlegg
HeHe jeg ber ikke etter noe crap som supernatrual ;P
Vis hele sitatet...
Syntest du supernatural er crap?
Imo er det noe av det beste som er blitt laget. Har du sett det i rekkefølge? Start med sesong 1, å følg rekkefølgen.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=116216 Bare sjekk ut denne tråden, de aller fleste gode seriene ligger i denne tråden, med god info om handling osv.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Syntest du supernatural er crap?
Imo er det noe av det beste som er blitt laget. Har du sett det i rekkefølge? Start med sesong 1, å følg rekkefølgen.
Vis hele sitatet...
Heh. Jeg mener de gode seriene er de som setter konseptet «godt og vondt» på prøve, i motsetning til Supernatural, Fringe og Buffy, som alle forenkler konseptet ved å male det helt svart og hvitt.

«The Wire», «Generation Kill», «Sopranos» og «Breaking Bad» er kanskje de absolutt beste seriene jeg har sett. «The Pacific» ser lovende ut, og «Band of Brothers» har jeg ikke sett så mye av, men det skal visst være bra.

«Weeds» er også bra. Karakterene er meget tredimensjonelle, men kvaliteten varierer gjennom sesongene. Andre sesong var ikke like bra som første sesong, og tredje sesong var bare trasig. Fjerde sesong var bedre, og femte sesong var super. Forhåpentligvis blir neste sesong også bra.

Jeg ønsker å takke n5k for tipset. «Ideal» virker meget lovende.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Prøv the big bang theory, du vil nok ikke angre

Det er en genial serie med 4 forskere og ei dum blondine der den ene forskeren ikke eier ironi eller noen annen form for humor, en er kåt gris, en kan ikke prate med damer og en annen en er litt normal

Anbefaler deg å starte på sesong en og bla deg utover.
Wihite Collar - genial serie. Sesong 2 starter i USA til sommeren.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av M72 Vis innlegg
Scrubs, Big Bang Theory, Two and a Half Men, House, Fringe, The Office (U.S.) (IKKE U.K.!!!! STYR UNNA!! :P)
Vis hele sitatet...
Hva faen.. Den engelske versionen er jo minst 100 ganger bedre en copy-caten(som ikke sugde heller) de lagde i USA.
Anbefaler Trailer Park Boys på det sterkeste... er mye som ikke kan måle seg med det.

Også vil jeg anbefale Blue Mountain State


Sitat av Geordie Vis innlegg
Hva faen.. Den engelske versionen er jo minst 100 ganger bedre en copy-caten(som ikke sugde heller) de lagde i USA.
Vis hele sitatet...
Ah, liker hva jeg hører.

Jeg boikottet US versjonen i mangen sesonger før jeg tok å begynne å se det. Var rett og slett forbannet over at noen kunne ødelegge The Office..


Dere må ikke glemme at smaken ikke er som baken, smaken gjenspeiler intellektet.
How to make it in America!!

Begynte nettopp å se på denne serien, den er driitbra
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
South Park, Dexter, Scrubs, The big bang theory, That 70's show, Futurama.