Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1479
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg tok rundt 1g veldig ren amfetamin fra mandag-tirsdag ettermiddag.

Jeg får sove når jeg bruker sovemedisinen men hele kroppen å hodet føles så jævlig kjørt, øynene mine føles som jeg lowkey fortsatt er på amfetamin og jeg er bare så ødelagt i kroppen.
Hvor lenge vil dette vare?
Er det noe jeg kan gjøre for at det blir litt bedre

Idag er første dagen jeg har klart å kommet meg ut og spist en burger
Spise, sove, man up
Ta deg en dusj, få på øyedråper, drikk noe koffein holdig, gå en tur, få fokuset på noe kjekt og oppløftende (podcast, serie og lignende), gjør noen kjente oppgaver/hverdagslige ting.
Enkelt forklart : the cost of doing business...
Jeg sliter med å skjønne at folk vil seg selv så vondt. Mitt eneste råd blir å ikke ha i seg overprisa søppel i pulverform. Vil du si det er verdt konsekvensene?
Sitat av GromseBermen Vis innlegg
Jeg sliter med å skjønne at folk vil seg selv så vondt. Mitt eneste råd blir å ikke ha i seg overprisa søppel i pulverform. Vil du si det er verdt konsekvensene?
Vis hele sitatet...
Det er en hel haug av år siden jeg intok noen stoffer overhodet, men får fortsatt småvondt i kroppen når jeg tenker på nedturen fra amfetamin.
At noen vil seg så vondt ja, det er en av de værre substansene å lande fra.
Grøss og gru.
Huske drikke Vann!!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det hadde kanskje vært interessant om de brukerne på forumet som mener amfetamin ikke har noe særlig nedtur. eksempel 1 hadde diskutert med dere, det kan være forskjellige bruksmønster ute å går her.

Selv har jeg bare brukt amfetamin en håndfull ganger, ikke min type greie dessverre.
Sist endret av Dodecha; 1. mars 2024 kl. 12:03.
Tror dette med nedtur er veldig individuelt. Jeg for eksempel har vært på randen av selvmord på kokain nedtur, men amfetamin nedtur er bare kjedelig liksom. Får ikke sove, spise etc men ikke noe depresiv egentlig... cola nedtur derimot er det værste helvetet jeg har utsatt meg selv for (mange ganger)
Amfetamin nedtur for mef: TORSLT HELVETE, føler livet rakner selvom alt er perfekt��

Cola nedture: Ingen stress, bare litt sliten i toppen��
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er på 4 dag uten amf nå etter rundt 20 dager på. Og nedturen min er helt over merket ikke noe igår heller.

Tatt rundt 1 gram hver dag. Litt brainzaps og 0 energi 2 første dagene var det hele.
Sitat av soppråte Vis innlegg
Ta deg en dusj, få på øyedråper, drikk noe koffein holdig, gå en tur, få fokuset på noe kjekt og oppløftende (podcast, serie og lignende), gjør noen kjente oppgaver/hverdagslige ting.
Vis hele sitatet...
Sett bort ifra de andre gode forslagene. Er alternativet innta mer psykoaktive stimulanter et godt forslag i tilfellet?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er på 4 dag uten amf nå etter rundt 20 dager på. Og nedturen min er helt over merket ikke noe igår heller.

Tatt rundt 1 gram hver dag. Litt brainzaps og 0 energi 2 første dagene var det hele.
Vis hele sitatet...
20 gram over 20 dager. Vet du noe om renheten? Trener du i disse periodene? Hvordan helse har du?
Sist endret av thetech; 1. mars 2024 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kaykaykay Vis innlegg
Amfetamin nedtur for mef: TORSLT HELVETE, føler livet rakner selvom alt er perfekt��

Cola nedture: Ingen stress, bare litt sliten i toppen��
Vis hele sitatet...
Tenkt litt nå og dette kan nok ha litt med hvordan man opplever de forskjellige stoffene. Jeg f.eks synes kokain er mange ganger diggere en speed men vet andre mener det motsatte, mulig det er derfor man opplever nedturen så forskjellig?
Makka nedtur i den mest deppa perioden av året er no dritt. Nedtur er ikke så ille når du har tilgang på sol og varme.
Rivotril er en særdeles dårlig ide før ett familieselskap. Det er 100 % garantert katastrofe.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Så lenge jeg ikke drar det særlig lenger enn 1-2 dager så pleier jeg ikke få noe nevneverdig nedtur i annen form enn gjespete og slapp. Dette er da når jeg har fått i meg mat og drikke under bruken. Går jeg uten mat og/eller vann blir ubehaget desto mer fremtredent, eller drar det lenger enn 2 døgn.
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Makka nedtur i den mest deppa perioden av året er no dritt. Nedtur er ikke så ille når du har tilgang på sol og varme.
Vis hele sitatet...
Synes nesten det er værre med nedtur på sommern. Fint ute men du har det jævlig. Er det kaldt og jævlig så er ikke kontrasten like stor liksom
Mye av nedturen tror jeg skyldes at kroppen er underernært på mat og søvn. Jeg opplever at folk kan speede 5 dager i strekk uten å spise og drikke noe særlig. Også har du de som holder seg til under 0,1g per dag og spiser og sover som normalt.

Når bruksmønsteret er forskjellig, så er også nedturen individuell.

Jeg hadde også sjeldent harde nedturer, fordi jeg forsøkte etter all evne å spise og sove som jeg normalt burde gjøre.

Og til slutt så tror jeg folk har forskjellig definisjon av nedtur og når den starter etter siste inntak av amfetamin.
Sist endret av IneartheDx; 3 uker siden kl. 11:26.
Fuck Mr. Plod!
Hvordan er nedturen på pepper om man ikke har toleranse på weed?

Er det nice å røyke seg pottefjern da?
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvordan er nedturen på pepper om man ikke har toleranse på weed?

Er det nice å røyke seg pottefjern da?
Vis hele sitatet...
Definitivt, men da er det litt sånn vurdering, har jeg gått 2 døgn og skal røyke meg ned går helt fint.. Men på dag 5, så var ikke røyking noe særlig :P det blei rett og slett for nærme psykose for komfort.

Derfor holder jeg på max to dager så legger jeg meg. For det er på dag 3 synet begynner å kødde... Og paranoiaen.. Rett og slett lettere sinnsforvirret, men svikende bakkekontakt.
Sist endret av Coffern; 3 uker siden kl. 15:26.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det hadde kanskje vært interessant om de brukerne på forumet som mener amfetamin ikke har noe særlig nedtur. eksempel 1 hadde diskutert med dere, det kan være forskjellige bruksmønster ute å går her.

Selv har jeg bare brukt amfetamin en håndfull ganger, ikke min type greie dessverre.
Vis hele sitatet...
Er nok noe annerledes bruksmønster her ja, men mistenker også at det ofte ligger mer bak. Aldri hatt noe særlig nedturer på noe. Verken speed eller mdma. Sliten og litt lite matlyst, sure. Men typisk nedtur har jeg aldri opplevd.
1 dag pleier å gi relativt mild nedtur med mindre dosene har vært massive.

Et par ting du må gjøre:

Jeg ville sørget for å ha 10mg Valium, litt røyk og muligens en Quetiapine.
1-2mg Xanax vil nok virke bedre der og da, men Valiumen varer så lenge at den vil hjelpe litt neste dag også.

Spis et solid måltid med fiber, fett og litt frukt (sukker og væske). Drikk Powerade og sjokolademelk.

Ta en multivitamin.

Lag deg en kanne med te uten koffein med litt melk og honning i og drikk før du legger deg. Varm te og melk med honning er beroligende og hydrerende.

Ta Valiumen, ta deg en god og varm dusj så blodsirkulasjonen blir bedre og gå en kort tur og røyk deg en joint som dekompresjon.

Legg deg og ta Quetiapinen.

Du vil nok bruke en time eller to på å bli trøtt fordi tankene løper fra deg etter Amfetamin, men etter et par timer bør du kjenne roen senke seg
Sist endret av krystallkongen; 3 uker siden kl. 16:06.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
1 dag pleier å gi relativt mild nedtur med mindre dosene har vært massive.

Et par ting du må gjøre:

Jeg ville sørget for å ha 10mg Valium, litt røyk og muligens en -----CHECK
Quetiapine. ------- Check
1-2mg Xanax vil nok virke bedre der og da, men Valiumen varer så lenge at den vil hjelpe litt neste dag også. -----Negative, men valium holder det!

Spis et solid måltid med fiber, fett og litt frukt (sukker og væske). Drikk Powerade og sjokolademelk. ---- Mumse pizza---- Check!

Ta en multivitamin. ---- Check ;P

Lag deg en kanne med te uten koffein med litt melk og honning i og drikk før du legger deg. Varm te og melk med honning er beroligende og hydrerende. ---- Kaffe, trakter. -- Check.

Ta Valiumen, ta deg en god og varm dusj så blodsirkulasjonen blir bedre og gå en kort tur og røyk deg en joint som dekompresjon. ------------------Dusjen blir imorra tidlig.

Legg deg og ta Quetiapinen. ---- Ligger klar til sengetid, er hurtigvirk så 3-4 stk slår av det siste dopaminet!

Du vil nok bruke en time eller to på å bli trøtt fordi tankene løper fra deg etter Amfetamin, men etter et par timer bør du kjenne roen senke seg
Vis hele sitatet...

30-90 min er jeg zzzzzzzz