Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 11177
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Putta han det rett i sprøyta?

Burde jo teste bittelitt i nesa først for å være sikker...
Vis hele sitatet...
Såklart? Hva skulle han ellers gjort da, kjøpt en eztest til hele 90 kroner bare for å sjekke om det var amf? Lol
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Putta han det rett i sprøyta?

Burde jo teste bittelitt i nesa først for å være sikker...
Vis hele sitatet...
Det er helt syyyykt

Trengs bare en luring som tar litt vaskepulver og legger det i en random pose ute på gata ...
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil finne dop, ikke pant men ganske lok å dra ut på tokt for å lete over plasser. Satser på at pluggen har fine varer i vinter
Vis hele sitatet...
Kan finne dop i søpla også. Pleide å gå i søplekassene ved det borettslaget en dealer jeg visste om bodde, var bore å poppe hull på det å se etter klipsposer eller jointpapir-søppel. Han var veldig opptatt av kildesortering så var aldri noe matavfall eller noe i restavfall, men til gjengjeld alltid noen hasjklumper som hang igjen i hjørnene på den plasten som hekkere pleier å være pakka inn i.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan finne dop i søpla også. Pleide å gå i søplekassene ved det borettslaget en dealer jeg visste om bodde, var bore å poppe hull på det å se etter klipsposer eller jointpapir-søppel. Han var veldig opptatt av kildesortering så var aldri noe matavfall eller noe i restavfall, men til gjengjeld alltid noen hasjklumper som hang igjen i hjørnene på den plasten som hekkere pleier å være pakka inn i.
Vis hele sitatet...
For noen år siden var jeg ute og letet etter panteflasker en kveld, da fant jeg en full flaske med 90mg metadon.

Dette var rett utenfor et kjøpesenter med apotek, så regner med en stakkars har mistet den på vei ut og at en forbigående har kastet den.

Dette er første og eneste gang jeg har prøvd opiater, var ganske chill. Fikk vel dosert rundt 20 ganger på den ene flasken over mange dager.
Fant ett 100 glass med rivvo en gang på ett kjøpesenter i en apotek1 pose på en benk , leverte det til lost&found, gikk hjem, ringte og spurte om det var funnet mens jeg oppga navnet på resepten på glasset, gikk å henta det uten at noen spurte om legg, vips gratis apotek-triler. sjukemeldte meg en uke og spiste hele glasset.

Fun times.
Sist endret av mr.roundtree; 9. oktober 2023 kl. 03:25.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Fant ett 100 glass med rivvo en gang på ett kjøpesenter i en apotek1 pose på en benk , leverte det til lost&found, gikk hjem, ringte og spurte om det var funnet mens jeg oppga navnet på resepten på glasset, gikk å henta det uten at noen spurte om legg, vips gratis apotek-triler. sjukemeldte meg en uke og spiste hele glasset.

Fun times.
Vis hele sitatet...
Haha det høres veldig digg ut, hadde nok endt med en uke borte for meg også

Men hvorfor leverte du den til lost and found bare for å ringe og si den er din? Kunne du ikke bare tatt posen og gått hjem?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha det høres veldig digg ut, hadde nok endt med en uke borte for meg også

Men hvorfor leverte du den til lost and found bare for å ringe og si den er din? Kunne du ikke bare tatt posen og gått hjem?
Vis hele sitatet...
Det var for mye vitner, jeg var allerede fjodde-fjern og paranoid nok, så det var den beste planen jeg kom på i øyeblikket.
▼ ... over en uke senere ... ▼


Noen som vet?
Sist endret av Brune Rune; 23. oktober 2023 kl. 18:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brune Rune Vis innlegg


Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Ser ut som de 2mg xanax pillene som går rundt om dagen. Om det er dem så er dem neppe ekte men inneholder en eller annen type benzo. Tipper etizolam
Sitat av Brune Rune Vis innlegg


Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Ser ut som knott. De grå er de beste
Sitat av Brune Rune Vis innlegg


Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Står det noe på dem, er det noen form for merkinger?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har funnet enten hasj sneiper eller ksalol piller ute. En sjelden gang.

Men mistet forleden 10g med speed ved busstoppet eg skulle ta bussen ifra :’) gikk tilbake 1t etterpå da og der låg den. NEDTRÅKKET. Men helt ålreight for den var der vertfall
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hasj sneiper…. ute?

Jaja jeg skal ikke si noe, husker den gangen jeg og kompis rista teppet for kickere pga det var total tørke en uke rundt 2014/15

det ble en feit joint som vi ble pansra av (smakte litt dritt men jaja)…… Hva vi gjorde vi 40~ min etter det? Rista teppet en gang til…… det smakte AIDS, helt jævlig
Sist endret av WouwseP; 11. februar 2024 kl. 01:37. Grunn: aidsleif
Fant 100 g heroin en gang.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Fant 100 g heroin en gang.
Vis hele sitatet...
Jackpot. Vet hva jeg hadde gjort
▼ ... over en måned senere ... ▼
Var på et lite hotell da jeg var 14-15 og gikk på dass. Fikk av en eller annen grunn for meg at jeg skulle kikke i ventilen i taket, sånn som du skrur ut. Der var det ei flaske sprit som jeg tok med. Vet ikke hvorfor, jeg hadde ingen planer om å prøve å ruse meg. Kastet den senere. Det ble nok en dårlig dag for en stakkar som pleide å drikke på jobb :/

Fant en Tramadol på Karl Johan en gang, da var jeg rusfri og kasta den bare. Angrer på det, skulle gitt den til en stakkars narkoman.

Og så har jeg funnet en liten pose grønt på bakken i skogen, og litt brunt på et busstopp. Det ble røykt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var ute på en smokeup spot jeg har. fant en bag med brett på brett me gummistrikk rundt seg. Med engang jeg åpnet baggen bare rant det ut som gull har dere hørt om noen som har funnet mer sikkert flere titusen verdt på tanke at det var halvparten ksalol å halvparten apaurin med øyekast…
Sitat av Coffern Vis innlegg
Ka-ching
Vis hele sitatet...
Kunne ikke sagt det bedre nok til å ødelegge ett par liv ja 👍
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Kunne ikke sagt det bedre nok til å ødelegge ett par liv ja 👍
Vis hele sitatet...
Vel dette livet er give or take, for meg hadde det vært sovemeds i gode tider fremover og god butikk hvor jeg hadde brukt profitten på å gjøre noe kult
Shiiii, 1000 brett? Flere hundre tusen kroner i piller det... Ett tips er å muligens ikke bruke den plassen som den faste røyke spotten lengere, just sayin.

Lov å spørre hvor i landet du holder til?
Det ville jeg kanskje ikke sagt Jo mindre folk andre enn deg sjøl veit jo bedre.
Hadde nok trålet både div nett forum å nærmiljøet hadde jeg mistet et slikt parti med piller, noen skal sikkert ha penger for pillene. Håper at du ikke har skrevet noe som kan identifisere deg på freak eller lignende forum. Et lite råd fra meg er ikke nevn dette til noen....
En venn av meg gravde ned 5 kg med speed i hagen. En natt var det en speedfreak som som kom stukende gjennom nabolaget. Han så at det nettopp var gravd i jorden og begynte å grave. Stjal med seg alt. Vennen min reiste rundt i miljøet å ga ut prøver av samme type speed og løfte om finnerlønn. Partiet kom raskt til rette minus noen gram. Vær jævlig forsiktig nå. Noen er ute og leter og de gir seg garantert ikke med det første. Jeg ville definitivt ha beholdt det, men ikke sagt en dritt til noen og gjemt det veldig godt i noen måneder minst.
Tror ikke trådstarter helt skjønner hvor farlig det potensielt kan være å stjele så mye fra noen.
Pass ihvertfall på så du ikke har dratt med deg en gps tracker i den baggen! En gps tracker kan du få svin billig...
Sist endret av Alge; 3 uker siden kl. 15:49.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Tror ikke trådstarter helt skjønner hvor farlig det potensielt kan være å stjele så mye fra noen.
Vis hele sitatet...
Lite farlig rusmiljø her jeg bor 👍 vedder på det er en narkoman så har brukt all navpengene sine på brett han kan knaske på så har han dessverre glemt det igjen. Jeg hadde ikke muligheten til å dra med meg så mye på engang. Kanskje 100-150 brett bare.
2pac alive in serbia
Pro tip: ikke ta en eneste av dem.

Det hadde sugd om du endte opp i benzotåka og gjør en haug av dustete ting som ender opp med at du blir tatt av enten politiet eller de som savner brettene: da risikerer du 15 år, evt juling/drapsforsøk
Hadde vært jævelig påpasselig. Og jeg ville testa pillene på en lab.
Enten er det noe fuck med de og du løper en risiko for å supplere noe som har greier i seg som folk stryker med av.
Eller så er det noen som jakter på pillene og du løper en jævla risiko for å bli overkjørt av noen som sannsynligvis ikke er de mest stabile folka.

Ville solgt det langt unna der du kommer fra og bor. Og jeg ville nok solgt det litt og litt. Hvis du prøver å selge alt i en fei så blir du helt sikkert tæsja av noen som du ikke har noe å stille opp med
Sitat av SaySo Vis innlegg
Hadde vært jævelig påpasselig. Og jeg ville testa pillene på en lab.
Enten er det noe fuck med de og du løper en risiko for å supplere noe som har greier i seg som folk stryker med av.
Eller så er det noen som jakter på pillene og du løper en jævla risiko for å bli overkjørt av noen som sannsynligvis ikke er de mest stabile folka.

Ville solgt det langt unna der du kommer fra og bor. Og jeg ville nok solgt det litt og litt. Hvis du prøver å selge alt i en fei så blir du helt sikkert tæsja av noen som du ikke har noe å stille opp med
Vis hele sitatet...
Bra forslag ja. Dere er alt for paranoid… la mye ligge igjen dersom de skulle komme tilbake å ikke bli alt for skuffet.

Sitat av SaySo Vis innlegg
Hadde vært jævelig påpasselig. Og jeg ville testa pillene på en lab.
Enten er det noe fuck med de og du løper en risiko for å supplere noe som har greier i seg som folk stryker med av.
Eller så er det noen som jakter på pillene og du løper en jævla risiko for å bli overkjørt av noen som sannsynligvis ikke er de mest stabile folka.

Ville solgt det langt unna der du kommer fra og bor. Og jeg ville nok solgt det litt og litt. Hvis du prøver å selge alt i en fei så blir du helt sikkert tæsja av noen som du ikke har noe å stille opp med
Vis hele sitatet...
Bra forslag ja. Dere er alt for paranoid… la mye ligge igjen dersom de skulle komme tilbake å ikke bli alt for skuffet.
Sist endret av OhKyo; 3 uker siden kl. 16:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blåvalium vil jeg tro
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som jeg kastet noen tusen kroner da. Usikker på om jeg ville inntatt den cocktailen der selv.
Vis hele sitatet...
Det var hvertfall i colombia og sikkert her også fordi fentanyl kan taes inn billig i løsvekt i forhold til hva du tjener inn, og det er ofte i slik "tussi" Hadde det bare vært amf/mdma og ketamin og noe mildere opiat så hadde det jo vært superkos :P Men den fentanylen da, kommer og ødelegger med sitt grusomme overdosepotensiale på milligram...
Sitat av Alge Vis innlegg
Pass ihvertfall på så du ikke har dratt med deg en gps tracker i den baggen! En gps tracker kan du få svin billig...
Vis hele sitatet...
Nappa ikke hele baggen nei.. overdrev litt da jeg var både høg å estimerte bare, men tipper hvertfall 200-250 brett minimum som er sinnsykt mye fremdeles bor på ett veldig så fredfull plass bestemte meg for å ta en god 100 brett med hjem. Kjenner hjerte dunker da dere mener noen kommer til å komme å ta meg tenker enda det er veldig så gode penger verdt eller hva tenker dere?
Jeg ville bare i det stille flytta de og beholdt en 10 brett sjøl og flippa resten i 10 og 10 brett eller mer. Få handler og dra en hvit og si du har en kompis som kan skaffe til ALLE andre.. Den butikken så langt andre veit er noe du ordner av noen andre for dem. Selvom du bare drar hjem og henter de av deg selv... Men det er meg da Folk som selger smått kjøper jo gjerne en 10-20 brett av gangen.. Færre transaksjoner og de er vekk før ordet rekker å spre seg no særlig.
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Nappa ikke hele baggen nei.. overdrev litt da jeg var både høg å estimerte bare, men tipper hvertfall 200-250 brett minimum som er sinnsykt mye fremdeles bor på ett veldig så fredfull plass bestemte meg for å ta en god 100 brett med hjem. Kjenner hjerte dunker da dere mener noen kommer til å komme å ta meg tenker enda det er veldig så gode penger verdt eller hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Jo mindre plass jo lettere er det å finne deg. Så fort du prøver deg på å selge kommer hele bygda til å vite hvem som fant de bretta som mangler. Det er heller ikke veldig gode penger, og definitivt ikke verdt noiaen du begynner å kjenne på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
fant et brett ksalol på en benk i skauen nå for et par timer siden Sikkert en som har sittet og tatt seg en fjoner og rukket å ta seg 1 xanax, poor guy. Men den nøler jeg ikke med å ta
Sist endret av Askar; 6 dager siden kl. 23:01.
Fant en piller etter tidligere leieboer og la det ut på en tråd her for noen år siden uten noen videre suksess så jeg kasta den.
Men en gang fant jeg en knusktørr tusenlapp på gulvet på dassen til en pub.
Et halvt års tid etter bilkjøp fant jeg 5g kokain formet som en ball, kilt fast under førersetet. Så jeg gikk ut av førersetet og stadfestet at det var god brus. Og takket vår herre for at den ikke ble funnet av en toller, de ørten gangene grensa hadde blitt passert det siste halve år.