Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1992
Hei, jeg har nettop begynt med paintball og vill kjøpe meg ein luft tank. jeg driver med speedball og har en Angel a1 fly og jeg lurer på om det er noen som har noen sider der de seller billige luft tanker. jeg vill ha en karbon tank uten regulator. Og så lurer jeg på om det er lurt og trykk teste en flaske fordi jeg har en mcdev karbon flaske som er utrulig god men den har gått ut på dato så jeg lurer på om det er verdt og kjøpe en ny en eller bare rett og slett prøve og trykkteste den?

Takk for alle svar!
1,1 liters tanker ligger på minimum 1500,- ny, så om Macdev tanken din ikke er altfor tung hadde jeg heller bare trykktestet den.

Trykktesting ligger på rundt 500,- så du har litt penger å spare.

Men, er du sikker på at Engelen fungerer med regulatoren du har? Vet at mange Engler ikke kan bruke HP regulator...
Trådstarter
10 0
Tusen takk for svaret!
Jeg bruker en ninja super low pressure regulator på mcdev tanken min.tanken er 1,1L og veiger 1,22KG og etter å ha tenkt meg litt om så trur jeg at jeg bare tar og trykkteste den, men problemet er at jeg ikke vet hvor det går an og trykkteste. skulle helst ha trykktestet han i Bergen eller noe sånt fordi jeg bur på Voss og vill helst slippe og reise så langt :P
Du kan sannsynligvis bare sende tanken inn til firmaet som skal trykkteste den. Vet at det finnes hvert fall i Stavanger.
Trådstarter
10 0
Ok tusen takk!
Jeg regner med det finnes en dykkerklubb i Bergen, og de kan nok trykkteste tanken for deg.
Ganske sikker på at brannvesenet kan trykkteste tanken.
www.nemo.no

Et dykkesenter i bergen som driver med trykkprøving av dykkerflasker. Send de en mail og hør om de kan gjøre det for deg.
Trådstarter
10 0
Tusen takk!