Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 807
Anonym bruker
"Ivrig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil kose meg i vinterferien, mens folk er foreldre er på jobb, men vil jo ikke at hele nabolaget skal stinke. Takk!
Gå en tur vekk fra nabolag, evnt lage edibles.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skauen og fjellet er fin plass og samtidig får du frisk luft.
jeg har en vape typ xmax til 1000kr den gir lukt men MYE mindre og den setter seg ikke, optimal for stealth jay! jeg gjør det faktisk inne på do i klubber da jeg trenger bare et trekk og jeg er ute av dassen innen det er noe særlig lukt, evt på dansegulvet også men litt mere risky. pleier å blåse dampen inn i genseren for å være litt extra ninja
Røyk det rent på flaske bong og blås det ut vinduet eller i kjøkkenvifta. Sørg for å tømme bongen helt så den er helt tom for røyk og blås hele trekket ut eller i vifta.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
røyk ut av vinduet og luft i 20 min så er du good
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
røyk ut av vinduet og luft i 20 min så er du good
Vis hele sitatet...
Kjøkkenvifte er ti ganger bedre enn å røyke ut vinduet.

Om du er virkelig paranoid så tar du en rask vask av filteret etterpå men det er ikke nødvendig
Bygg deg røykeskur
Du kan starte med å ha på en luktrenser som du plugger inn i veggen. De kommer i forskjellige størrelser, fasonger og prisklasser og har et luftfilter som filtrerer den forurensede luften
Fuck Mr. Plod!
jeg setter meg på den lokale fotballbanen lyskaster med sensor så jeg har hauger med lys til å se hva jeg ruller
bare å ta seg en tur ut på kvelden så finner man ett nydelig sted.

skal du absolutt røyke inne så bland weed:tobakk:te i like mengder, lukter Lipton te som bare det.

eller så bare går du rundt, du er borte før de lukter det og titter ut av vinduet. hvis noen skulle gå forbi deg så hilser du og ønsker dem en fin kveld videre, da smiler de fleste
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke helt at noen anbefaler å bare røyke ut vinduet. Det kommer jo veldig an på hvor du bor. Hadde jeg røyka hasj ut vinduet her så hadde jeg blitt anmeldt på flekken da naboene mine er konservative gamlinger. Hasjen lukter, men røyker man mye blir man blind på det selv. Hadde en nabo for en del år siden som røyka ut vinduet. Kjente det hver gang (jeg brydde meg dog ikke)