Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1340
Var en kompis som sa han gjorde det og det funker bra. Har prøvd selv litt og ja det er lettere å få blandet inn i mekket men er redd thc'en blir påvirket
Dårlig ide.

Lag en båt av papp, legg opp mekket i bunnen av båten. Varm bunnen.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er galt med en skje og forsiktig bruk av lighter? Gjort det i alle år
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk Bamblelighter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruk Bamblelighter
Vis hele sitatet...
Hva er Bamblelighter?
Hva skjedde med den gode gamle saksa å lighter? Varme uten å brenne.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lycke Vis innlegg
Hva er Bamblelighter?
Vis hele sitatet...
Fyrstikker
Så lenge man gjør det uten å varme for mye så går det helt fint, mister ingen effekt. Man trenger max å varme i 5 sekunder av gangen, unngå at det bobler.

Jeg pleier å varme det oppå en seng av tobakk og så slenge det rett i grindern etter noen sekunder med varming.

Null søl og ferdigmekka joint på 3 minutt.
Sitat av Markonan Vis innlegg
Dårlig ide.
Vis hele sitatet...
Hvorfor?

Har gjort dette mye selv og som andre er inne på så holdet der med typ 5 sekunder. Aldri hatt noen problemer med dette, jeg sier kjør på.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjedde med den "vanlige" metoden?Er det noe jeg gikk glipp av?
Når jeg brukte å blande med tobakk, så tok jeg 0.6 - 0.7 i hånden og «slikket» biten med flamme fra lighter, snu den rundt. Kjenner i hånden når den er varm nok, og ikke så varm at det ryker noe av den.
Latterlig med folk som brenner hasjen når de mekker…

Mvh
@SoppVandreren

Egentlig så er det ikke noe problem. Men kjører man det på 1000w i 15 sekunder så kan tjallen bli ganske spesiell å jobbe med. Kjører man det enda lenger så mister man mye thc.

Indirekte varme på en overflate som kan fordele er idiotsikkert og nybegynnervennlig ��
Ikke noe prob så lenge du stopper så fort det begynner å ryke og fordampe thc