Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 5011
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, noen som vet om det er farlig for mennesker å få i seg rottegift? Mistenker sterkt at det er rottegift i speeden jeghar tatt mye av!
Hva får deg til å tro det?
Tror man skal prøve å holde seg unna rottegift. Det skal nok litt mer til for et menneske enn en rotte, men det er laget spesifikt for å kverke rotter. Vi er nok ikke så ulike dem, det er sikkert en grunn til de ofte brukes som forsøksdyr.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har både meth og amf og de lukter begge nesten som lukten av rottegift, får også fysiske symptomer som ikke virker normalt.. har hørt for mange år tilbake at det var mye rottegift i amfen her jeg kommer fra
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men er det farlig for et menneske? Altså, tåler jo mer en en råtte da.. men uansett for et menneske det kan da ikke være bra å få i seg rottegift? Kan jeg daue
Ved en lett forgiftning vil en påvirkning kun oppdages på en blodprøve. Ved moderate forgiftninger får man bloduttredelser, blod i urin og avføring, tannkjøttblødninger og økt blødning fra små sår og kutt. Ved alvorlige forgiftninger får man indre blødninger, blant annet fra mage-/tarmsystemet og i hjernen.

-Wikipedia
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men kan noen virkelig vere så idioter å blande ut noe som er så farlig? Det jeg har merket er at jeg har fått blånerker over hele kroppen og utslett på kroppen og en jævelig hodepine
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og feber x)
Hvor idiot folk kan finne på å være? Hvor høyt er det til himmelen?

Folk har gjort mye sjukere ting enn å putte rottegift i dop.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er et menneske som egentlig bare vil alle godt, men etter jeg begynte med annen rus en alkohol har jeg blitt helt sjokkert over hvor mye syke mennesker det er som tenker enten penger eller rus, de driter i om personen som kjøper kan daue
Ikke uvanlig med rottegift i pulver og piller. Det er små doser.
Sitat av Crimson Snow Vis innlegg
Ikke uvanlig med rottegift i pulver og piller. Det er små doser.
Vis hele sitatet...
Ja, og det er vanlig at det er bæsj i hasjen.
Rottegift er farlig for mennesker ja, men hvor stor dose som skal til vet jeg ikke. Det hemmer koaguleringen, så du blir vel mer eller mindre bløder i praksis. Du kan dø av indre blødninger. Motgiften er vitamin K.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er noe som ikke stemmer her hvertfall Jaja vi får krysse fingrene på at jeg fortsatt lever videre
Anonym bruker
"Rik Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var så påtent og gått våken så lenge en gang at jeg såg det ble blanda inn litt rottegift i makka'n og skøyt det. (Stuka veddemål ) ble skikkelig rævdårlig blod i pisset, syykt vondt i nedre del av magen og i hodet og kaldsvetting og kvalme fra helvete, trodde jeg skulle dø men overlevde desverre den og..
Er du skikkelig uvel kan du ta kontakt med gifttelefonen? Om det var det det het, for og sikre deg og forhøre deg.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk griske på penger er så kyniske at de blander med dødelige ting ja. Men husk at man også lett kan snorte på seg paranoia. Er du usikker ring gifttelefonen eller legevakt, de har uansett taushetsplikt!
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Ja, og det er vanlig at det er bæsj i hasjen.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ingenting om, men flere dokumentarfilmer dokumenterer at rottegift blir brukt av shady dealere. Det sper ut og krydrer opp.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det har jeg merket.. men sånn vist jeg faktisk blir dårligere, eneste jeg har merket til nå er at kroppen er full av blå og røde merker og jeg har feber og slikt.. men vist jeg ringer legen fordi jeg blir dårligere.. andre ganger jeg har vert på legevakten har det blitt dokumentert til både lege og psykolog.. men vist jeg nå senere hadde følt meg helt jævelig syk da.. vist jeg sa jeg vil ikke at noen som helst skal vite om dette så hadde de ikke gjort det? Det er veldig viktig for meg nå... men jeg har prøvd mye forskjellig og merker det er noe rart noe her...
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er et menneske som egentlig bare vil alle godt, men etter jeg begynte med annen rus en alkohol har jeg blitt helt sjokkert over hvor mye syke mennesker det er som tenker enten penger eller rus, de driter i om personen som kjøper kan daue
Vis hele sitatet...
Ja det driter de i. De driter også i de som blir kynisk og grovt utnytta i fremstillings og produksjonsprossessen. Gordon ramsey har en veldig informativ dokumentar om kokain produksjonen jeg anbefaler alle å se, bøndene er tvunget pga fattigdom, får luselønn og risikerer 20-40 års fengsel mens bakmennene tjener konge på å utnytte andre og sette bønder, og ikke minst transportører og dealere i stor risiko, også for luselønn forhold til hva bakmennene tjener. De er likeglad med hvor mange som får fremtida si ødelagt av fengsel, dopet, eller dæver. Det er ikke så overraskende at mange må ofres i en kapitalistisk verden, eller at psykopater velger veier med penger.
Det er bedre å ta kontakt med fagfolk så du kan være på den sikre siden. Ingen har kan vite om du er forgiftet.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har jeg merket.. men sånn vist jeg faktisk blir dårligere, eneste jeg har merket til nå er at kroppen er full av blå og røde merker og jeg har feber og slikt.. men vist jeg ringer legen fordi jeg blir dårligere.. andre ganger jeg har vert på legevakten har det blitt dokumentert til både lege og psykolog.. men vist jeg nå senere hadde følt meg helt jævelig syk da.. vist jeg sa jeg vil ikke at noen som helst skal vite om dette så hadde de ikke gjort det? Det er veldig viktig for meg nå... men jeg har prøvd mye forskjellig og merker det er noe rart noe her...
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at du ikke er i påbegynnende psykose? Lyset og tankene kan få det til å se ut som blå og røde merker på huden, fuck jeg trodde jeg hadde mark under huden når jeg så blodårene mine fordi hodet spilte meg et puss.

Uansett, legevakt har taushetsplikt og det er ikke samme datasystem mellom legevakt, fastlege og psykolog lenger. Tror det er en del år siden nå som datajournal systemene ble separate, er du i tvil så spør dem. Har vært på legevakt x antall ganger uten at det har dukket opp i systemet hos fastlege eller psykolog.
Hvis du er redd noe er alvorlig galt med deg, så må du få noen til å vurdere det. Om du ikke klarer å skille virkelighet fra halliser og paranoia, så ring noen du kjenner som er edru som kan hjelpe deg å vurdere det. Vi kan ikke vurdere dette for deg. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Ja, og det er vanlig at det er bæsj i hasjen.
Vis hele sitatet...

Det er nok bare uflaks ifb med dårlig pakket rumpehasj.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er nok bare uflaks ifb med dårlig pakket rumpehasj.
Vis hele sitatet...
nei, det gjelder mesteparten https://www.fhn.no/aftenposten-ulovl...sfremkallende/
Sitat av storetårn Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fysjom! like greit å holde seg til grønt.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Fysjom! like greit å holde seg til grønt.
Vis hele sitatet...
Butt weed is a thing
Jeg kan ikke tru annet enn at rottegift i dop bare må være fake news eller skremselspropaganda. All rottegift jeg har vært borti har vært slike røde eller blå pellets. Det er kraftig farget og vil ikke kunne blandet ut i hvitt pulver uten å syntes.

Og det kan jo umulig være god bussiness å gjøre kundene syke? 1kg hvetemel må da også være mye billigere...
Sitat av TheNiceSideMe Vis innlegg
Jeg kan ikke tru annet enn at rottegift i dop bare må være fake news eller skremselspropaganda. All rottegift jeg har vært borti har vært slike røde eller blå pellets. Det er kraftig farget og vil ikke kunne blandet ut i hvitt pulver uten å syntes.

Og det kan jo umulig være god bussiness å gjøre kundene syke? 1kg hvetemel må da også være mye billigere...
Vis hele sitatet...
https://en.wikipedia.org/wiki/Tetram...sulfotetramine
Tetramethylenedisulfotetramine (TETS) is an organic compound that is used as a rodenticide (rat poison). It is an odorless, tasteless white powder that is slightly soluble in water
Vis hele sitatet...
https://en.wikipedia.org/wiki/Strychnine
Appearance: White or translucent crystal or crystalline powder; Bitter tasting
Vis hele sitatet...
http://www.inchem.org/documents/hsg/...tionNumber:1.1
Brodifacoum is an off-white powder, which is stable in the solid form.
Its solubility in water is very low (less than 10 mg/litre at 20°C and pH 7)
It is slightly soluble in benzene and soluble in acetone.
Vis hele sitatet...
Bare for å ha nevnt noen, er sikkert mye annet også.
Mulig grunnen til at vi ser mer pellets enn pulvergift er fordi det skal være lettere for skadedyrene å spise det, blande inn andre ting som tiltrekker skadedyr, lover og regler når det kommer til gifter osv osv.
Marevan (Blodfortynnende ved hjerteproblemer) kalles ofte rottegift. Vet ikke hvorfor, men det høres ikke bra ut å ha blodfortynnende i dopet ditt.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av iceClears Vis innlegg
Marevan (Blodfortynnende ved hjerteproblemer) kalles ofte rottegift. Vet ikke hvorfor, men det høres ikke bra ut å ha blodfortynnende i dopet ditt.
Vis hele sitatet...
Fordi det bokstavelig talt er rottegift. Warfarin er stoffet som brukes både til å hjelpe gamlinger og kverke rotter. Dosering ift kroppsvekt er forskjellen.
Sitat av TheNiceSideMe Vis innlegg
Jeg kan ikke tru annet enn at rottegift i dop bare må være fake news eller skremselspropaganda. All rottegift jeg har vært borti har vært slike røde eller blå pellets. Det er kraftig farget og vil ikke kunne blandet ut i hvitt pulver uten å syntes.

Og det kan jo umulig være god bussiness å gjøre kundene syke? 1kg hvetemel må da også være mye billigere...
Vis hele sitatet...
I «gamle dager» hadde jeg en veninne som hadde 80% amfetamin (testet på lab der det kom fra Nederland) og mange makkahuer som klaget som f... på det. Hun ble da gitt noe speed av en junkie, som sa at DETTE er bra saker!
Det ble tatt med ned til nederland og testet på lab, det var under 10% metamfetamin og bla. stryknin (rottegift). Ikke uvanlig med det i «gate»speed...
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
I «gamle dager» hadde jeg en veninne som hadde 80% amfetamin (testet på lab der det kom fra Nederland) og mange makkahuer som klaget som f... på det. Hun ble da gitt noe speed av en junkie, som sa at DETTE er bra saker!
Det ble tatt med ned til nederland og testet på lab, det var under 10% metamfetamin og bla. stryknin (rottegift). Ikke uvanlig med det i «gate»speed...
Vis hele sitatet...
Så hun smuglet det ned til Amsterdam for å teste speeden?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av storetårn Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Vel da er det kanskje enten fake news for å støtte corporate cannabis eller så sier det kanskje noe om hvordan hasjen ble smuglet inn?

Du tror vel ikke at de som tar seg bryet med å lage hasj bevist skiter i hasjen og gleder seg over at folk røyker dritten sin? Nei det tror jeg må være unntaket altså.

Er det dritt i hasj så er det nok dårlig pakket rumpehasj.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var mye snakk om at GHB ble tilsatt bremseveske eller var det kjøleveske for å gi en bestemt smak slik at det skulle fremstå som mer potent på smak og mouthfeel. Neppe dødelig dose men kanskje som et ledd i skjule at det var blandet kraftig ned for å øke profitten?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel da er det kanskje enten fake news for å støtte corporate cannabis eller så sier det kanskje noe om hvordan hasjen ble smuglet inn?

Du tror vel ikke at de som tar seg bryet med å lage hasj bevist skiter i hasjen og gleder seg over at folk røyker dritten sin? Nei det tror jeg må være unntaket altså.

Er det dritt i hasj så er det nok dårlig pakket rumpehasj.
Vis hele sitatet...
Feil, ikke snakk om ting du ikke vet noe om. Massevis av dårlig hasj som er mugla, full av bakterier, blandet ut med altslags mulige greier.

Stor forskjell på de som lager hasjen å de som prøver tjene mest mulig penger på hasjen.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Feil, ikke snakk om ting du ikke vet noe om. Massevis av dårlig hasj som er mugla, full av bakterier, blandet ut med altslags mulige greier.

Stor forskjell på de som lager hasjen å de som prøver tjene mest mulig penger på hasjen.
Vis hele sitatet...
Aldri sagt at hasj er sterilt. Men artikkelen som ble linket sa at hasjen var full av avføring altså bæsj. Det er noe helt annet enn soppsporer og mugg. Og er det bæsj i hasj så har ikke hasjen blir oppbevart på en utedo, da er det rumpehasj. Ferdig snakka.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri sagt at hasj er sterilt. Men artikkelen som ble linket sa at hasjen var full av avføring altså bæsj. Det er noe helt annet enn soppsporer og mugg. Og er det bæsj i hasj så har ikke hasjen blir oppbevart på en utedo, da er det rumpehasj. Ferdig snakka.
Vis hele sitatet...
Leste du artikkelen som var linket i artikkelen?

Sitat av https://www.bbc.com/news/world-europe-47811251
Some 10% of the cannabis samples were also contaminated with Aspergillus, a dangerous fungus that can cause serious health problems.
Vis hele sitatet...
Nå var jeg veldig useriøs når jeg skrev at det var vanlig med avføring i hasjen, men til min store overraskelse så dukket det opp kilder på det..

Men i mitt stille sinn så tror jeg at dette er typ soapbars og mørk hasj, hasjen som er å få tak på gata i spania er også av dårlig kvalitet, det man ofte finner her til lands er av en kvalitet i høyere liga.
Jeg foretrekker lys hasj fordi den har en spesiell sand lignende konsistens som jeg vil tro gjør det vanskeligere å buffe fordi det er veldig lett å se på den om det er noe galt, kanskje jeg lever i en boble her, men mørk hasj derimot, det røyker jeg ikke en gang om jeg får det kasta etter meg fordi det er latterlig lett å å buffe den ut med hva enn det måtte være.
Dette var et velkjent fenomen på 90, og tidlig 2000 tallet husker jeg. Jeg vet noen hadde speed som vistnok skulle ha store mengder rottegift. Likevel tok de det, noe som forteller litt om desperate speed freaks. Men hvorfor de brukte rottegift i speeden aner jeg ikke.

https://www.bt.no/nyheter/utenriks/i...aaringer-doede
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Dette var et velkjent fenomen på 90, og tidlig 2000 tallet husker jeg. Jeg vet noen hadde speed som vistnok skulle ha store mengder rottegift. Likevel tok de det, noe som forteller litt om desperate speed freaks. Men hvorfor de brukte rottegift i speeden aner jeg ikke.

https://www.bt.no/nyheter/utenriks/i...aaringer-doede
Vis hele sitatet...
jeeeeesus, stryknin er 10 ganger verre enn warfarin. Alle muskler i kroppen spasmer fort og smertefullt, man dør av at pusten blir lammet mens man er lysvåken! Også ble jenta voldtatt mens dette pågikk, herregud for noen dyr. Straight to jail!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeeeeesus, stryknin er 10 ganger verre enn warfarin. Alle muskler i kroppen spasmer fort og smertefullt, man dør av at pusten blir lammet mens man er lysvåken! Også ble jenta voldtatt mens dette pågikk, herregud for noen dyr. Straight to jail!
Vis hele sitatet...
Det der var drøyt, selv om nakkeskudd er beste løsning for slike mennesker er jeg litt glad for at han ikke klarte å ta selvmord, det ville vært for billig.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg

Men i mitt stille sinn så tror jeg at dette er typ soapbars og mørk hasj, hasjen som er å få tak på gata i spania er også av dårlig kvalitet, det man ofte finner her til lands er av en kvalitet i høyere liga.
Jeg foretrekker lys hasj fordi den har en spesiell sand lignende konsistens som jeg vil tro gjør det vanskeligere å buffe fordi det er veldig lett å se på den om det er noe galt, kanskje jeg lever i en boble her, men mørk hasj derimot, det røyker jeg ikke en gang om jeg får det kasta etter meg fordi det er latterlig lett å å buffe den ut med hva enn det måtte være.
Vis hele sitatet...
Litt usikker på lys hasj. Men personlig tror jeg det er mye biff i mørk hasj. De gangene jeg har vært i København og Amsterdam å røyket mørk hasj (nepal, afghaner osv) har de en helt annen konsistens og effekt en de man som oftest får her til lands. Merker at den man får her ofte har trekk som etterligner hasjen der. Om det kommer av at man har tilsatt noe buff, laget av dårlig varer, eller ekstrahert noe virkestoff ut av den aner jeg ikke, men tror selv at det garantert kommer av en eller flere av disse grunnene. Men tror jeg har tilgode å røyker noe som har vært tilsatt noe skikkelig "dritt".
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Passiv Vis innlegg
Litt usikker på lys hasj. Men personlig tror jeg det er mye biff i mørk hasj. De gangene jeg har vært i København og Amsterdam å røyket mørk hasj (nepal, afghaner osv) har de en helt annen konsistens og effekt en de man som oftest får her til lands. Merker at den man får her ofte har trekk som etterligner hasjen der. Om det kommer av at man har tilsatt noe buff, laget av dårlig varer, eller ekstrahert noe virkestoff ut av den aner jeg ikke, men tror selv at det garantert kommer av en eller flere av disse grunnene. Men tror jeg har tilgode å røyker noe som har vært tilsatt noe skikkelig "dritt".
Vis hele sitatet...
https://www.kcbd.com/2019/04/04/feca...is-study-says/

I 2019 var det mange nettaviser som rapporterte akkurat samme info, fant denne artikkelen etter en kjapp googling.

“With regard to microbiological contamination, 93% of acorns were contaminated by E. coli, compared to 29.4% of ingots. In addition, all samples with fecal odor were acorns and were contaminated by E. coli.”

Altså nesten 30 % av plater og 93 % av egg var kontaminert med E. coli, en tarmbakterie. Det er ikke sånn at man bokstavelig talt røyker biter med menneskebæsj. Mesteparten av hasjen som kommer til Norge kommer fra Marokko, gjennom Spania. Grunnen til at shiten er kontaminert med shit er ikke det at produsenter blander inn avføringer med vilje, men at folk som lager hasjen sannsynligvis ikke vasker hendene sine etter å ha gått på dass. Når det gjelder egg, så er det hele rimelig åpenbart. Tviler på at arabere fra Atlas-fjellene er særlig hygieniske av seg. Vil påstå at de aller fleste stonere har vært borti tarmfloraen til noen marokkanere en eller flere ganger.
Nyttig info, mulig jeg ble missforstått her å det skjønner jeg, mente ikke spesifikt avføring men "dritt" som i buffa med noe helseskadelig eller noe med vond/dårlig lukt smak. Skjønner at det muligens ble missforstått i kontekst med resten av tråden.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var ei som ble hentet av ambulanse en gang vi tok speed. De fant ut at det var rottegift hun hadde reagert på. Var visst voldsom allergisk eller noe slikt.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Hvis du er engestlig kan du ringe giftinformasjonssentralen ( 22 59 13 00 ), de kan gi deg god info og også frotelle deg om du må gjøre ytterligere tiltak.
Det at du har feber samt blå og røde merker over hele kroppen er IKKE bra og bør tas alvorlig.
Man kan også ringe legevakten så du behøver ikke å dra innom.