Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1792
Jeg har to sukkerbiter med LSD. Sukkerbitene har vært pakket sammen, og ikke adskilte. Da kan jeg se for meg at det er fare for at det er ulik mengde i hver sukkerbit. At noe fra den ene er godt over i den andre.

Jeg er utrolig følsom for psykadelika og er nødt til å være litt forsiktig. Jeg ønsker derfor å ta en halv sukkerbit. Og ser at det kan være litt risky business uten å vite hvor mye det er i hver enkelt sukkerbit. Hvis jeg får i meg mer enn forventet, er det fare for at jeg kan få en ubehagelig opplevelse.

Hvordan skal jeg gå frem for å få delt de to sukkerbitene i 4, og så deretter lagre de resterende 3/4 sukkerbiter? Jeg tenkte å blande det ut i vann, og så drikke 1/4. Putte resten i en flaske og ha i kjøleskapet. Men har hørt at springvann kan ødelegge LSD pga klor. og bakterievekst i flaske i kjøleskap kan også degradere LSD. Er jo faktisk sukker og som tiltrekker seg bakterier.

Bruke sterilisert saltvann da kanskje, og blande alle sukkerbitene ut? Riste og røre godt og så når jeg da dosererer sørger for at å skylle munnen godt å lenge før jeg svelger alt vannet slik at det også kan absorberes under tunga.

Har og lest at alkohol kan være en bra preserver. Men jeg ønsker ikke å benytte meg av det.

Takk for hjelp
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
har hørt at noe av lsd i bergen innholdte DOC en tjommi endte opp på haukkeland har du testet de
test alt alltid. men uansett, løs dem opp i rent vann (uten klor) eller sprit, og mål opp en fjerdedel eller hva enn du ønsker å få i deg.
Psykedelisk bakverk
som du sier, alkohol for lenger oppbevaring. Kan også bruke sterilt vann, men her vil du vel få problemer med bakterievekst etterhvert. Mulig antibakterielt vann for injeksjoner er en mulighet, uten at jeg vet sikkert
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.microdosingcalculator.org

Nå er den ment for mikrodosering, men det vil jo eventuelt bare være å endre på mengdene til du får riktig forhold med ug per ml.
Her må du benytte volumetrisk dosering. Rør ut en sukkerbit i 100ml med nøytral vodka. Er sukkerbiten på 100ug vil du da få 1ug lsd/ ml vodka. Bruk så en sprøyte til å måle opp ønsket dosering.
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Her må du benytte volumetrisk dosering. Rør ut en sukkerbit i 100ml med nøytral vodka. Er sukkerbiten på 100ug vil du da få 1ug lsd/ ml vodka. Bruk så en sprøyte til å måle opp ønsket dosering.
Vis hele sitatet...
Sitat av FlyvendeVaffel
som du sier, alkohol for lenger oppbevaring. Kan også bruke sterilt vann, men her vil du vel få problemer med bakterievekst etterhvert. Mulig antibakterielt vann for injeksjoner er en mulighet, uten at jeg vet sikkert
Vis hele sitatet...
Kan jeg bruke noe annet enn alkohol for lenger oppbevaring? jeg ønsker ikke å få noe som helst promille. det gjør meg trøtt og sånt. evt blande det ut i 5% eller noe sånt i stedet. om det er nok for antibakteriell virkning?
Sist endret av Relevant; 27. mai 2020 kl. 00:41. Grunn: Fikset siteringsfeil
hvis du blander det ut i lavere enn 15 prosent alkohol så kan det gjære videre. men du kan blande det i rent vann, det vil ikke gjære hvis du har nok sukker løst i vannet.

ett gram vann, kan holde omtrent 2 gram sukker ved romtemp. så hvis du har seks gram sukker og løser det i si 3 gram rent vann ender du med en sirup som ikke vil gjære. men det betyr også at du kan bruke vodka uten å få promille. i og med at det er 60 prosent vann så betyr det at du må bruke ca 10 gram vodka for å løse det opp. 10 gram vodka på 40% er ca fire gram ren alkohol. så det betyr at du får i deg ett gram alkohol per dose. du blir like drita av det som å spise et nystekt rundstykke.

takk google
Sist endret av Tryptatrip; 26. mai 2020 kl. 22:52.
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Kan jeg bruke noe annet enn alkohol for lenger oppbevaring? jeg ønsker ikke å få noe som helst promille. det gjør meg trøtt og sånt. evt blande det ut i 5% eller noe sånt i stedet. om det er nok for antibakteriell virkning?
Vis hele sitatet...
Du kan likegodt blande ut sukkerbiten i 50ml vodka. Dette vil være doseringer som ikke kommer til å gi deg noen særlig fyll, og de eventuelle effektene av alkoholen vil forsvinne før effektene av LSD setter inn. Ellers har jeg hørt at man kan bruke destillert vann, men det har jeg aldri prøvd selv så jeg kan ikke si noe om hvor godt det fungerer.
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Her må du benytte volumetrisk dosering. Rør ut en sukkerbit i 100ml med nøytral vodka. Er sukkerbiten på 100ug vil du da få 1ug lsd/ ml vodka. Bruk så en sprøyte til å måle opp ønsket dosering.
Vis hele sitatet...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du kan likegodt blande ut sukkerbiten i 50ml vodka. Dette vil være doseringer som ikke kommer til å gi deg noen særlig fyll, og de eventuelle effektene av alkoholen vil forsvinne før effektene av LSD setter inn. Ellers har jeg hørt at man kan bruke destillert vann, men det har jeg aldri prøvd selv så jeg kan ikke si noe om hvor godt det fungerer.
Vis hele sitatet...
hva med eddiksyre?
syre BØR oppbevares i sprit for lengre oppbevaring.
Trenger ikke 1 dl sprit for for noen få doser, del på 5 eller 10, volummetrisk matte er jo 3. klasse pensum.
1000 ug i 50 ml sprit = 100 ug i 5 ml, 20 ug i 2 ml osv
Eddik høres sketchy ut!
Trådstarter
Sitat av MultiPlokk Vis innlegg
syre BØR oppbevares i sprit for lengre oppbevaring.
Trenger ikke 1 dl sprit for for noen få doser, del på 5 eller 10, volummetrisk matte er jo 3. klasse pensum.
1000 ug i 50 ml sprit = 100 ug i 5 ml, 20 ug i 2 ml osv
Eddik høres sketchy ut!
Vis hele sitatet...
Men Eddik er jo en syre akkurat som LSD. Ser ikke hvordan en syre kan ødelegge en annen syre. De har jo til og med H+ionet sitt intakt begge to. Med mindre det er noen andre stoffer i eddiken som kan ødelegge LSD eller om det er noe annet jeg ikke vet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Men Eddik er jo en syre akkurat som LSD. Ser ikke hvordan en syre kan ødelegge en annen syre. De har jo til og med H+ionet sitt intakt begge to. Med mindre det er noen andre stoffer i eddiken som kan ødelegge LSD eller om det er noe annet jeg ikke vet.
Vis hele sitatet...
LSD er ikke en syre, den har en syre gruppe i seg men det motvirkes av amid gruppen i molekylet, LSD er faktisk litt basisk.
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
LSD er ikke en syre, den har en syre gruppe i seg men det motvirkes av amid gruppen i molekylet, LSD er faktisk litt basisk.
Vis hele sitatet...
ah. Takk