Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 13359
Ja, Fortell gjerne hvem som kjøper norske email's da jeg har en liste på 40-50 tusen emails
da satte jeg opp en test, kjører 20 VM, med xp, 20 programmer oppe på vær maskin, 20*20= 400 programmer, med ca forskjellige 400 proxyer (400*3=1200) vær, så får vi se hvor mye man har tjent i morgen

1200*400 = 480000*0.0004 ? 96$ skal jeg ha tjent etter alle de har kjørt.

vi får se, dette blir spende

Clicks: 496 , i løpet av noen min. dette kan jo bli spendene
Sist endret av First-Price; 22. januar 2012 kl. 18:47.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Om noen er gode på å kode så finnes det jo sider som betaler 1-2$ per verifisert mail de får lov til å sende reklame til. Riktignok forventer de ofte noen kjøp og, men man kan nok tjene noen tusenlapper før de setter deg ned til kommisjon per salg.
Vis hele sitatet...
Har du link til side?
Har fått minst 20 PM'er angående Proxy-lista. Den jeg hadde har desverre blitt utdatert, men her er en ny en som er testet! (Testet: 22.01.2012 23:06).

OVER 9000!
Sist endret av Erlendman; 22. januar 2012 kl. 23:10.
Pastebin-versjon hvis noen ikke gidder å laste ned fila: http://pastebin.com/1n65aDEi
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Sitat av First-Price Vis innlegg
da satte jeg opp en test, kjører 20 VM, med xp, 20 programmer oppe på vær maskin, 20*20= 400 programmer, med ca forskjellige 400 proxyer (400*3=1200) vær, så får vi se hvor mye man har tjent i morgen

1200*400 = 480000*0.0004 ? 96$ skal jeg ha tjent etter alle de har kjørt.

vi får se, dette blir spende

Clicks: 496 , i løpet av noen min. dette kan jo bli spendene
Vis hele sitatet...
Tjent noe hittil?
Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Tjent noe hittil?
Vis hele sitatet...
http://i.imm.io/f52a.jpeg

vil si det ikke er vits med mindre man går stort :P
og sjangsen for og bli bannet før man faktisk tjener noe, er stor den og :P
Du får ta ut med en gang du når $5 da
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Du får ta ut med en gang du når $5 da
Vis hele sitatet...
får opp "Error 403 (Forbidden IP or invalid license)

This side is protected by flat2serv Gateway.
Sorry, you are not authorized to use this gateway.
*random ip* "
iblant

Sitat av First-Price Vis innlegg
får opp "Error 403 (Forbidden IP or invalid license)

This side is protected by flat2serv Gateway.
Sorry, you are not authorized to use this gateway.
*random ip* "
iblant
Vis hele sitatet...
etter og sett litt på det, kommer det flere feilmeldinger :P

som denne er vanlig:

http://img717.imageshack.us/img717/3391/be62ce49796248478bc39ad.png
er vist mange flere og :P
Slett cookies?
Er det på selve xxxxxxxxx.com eller linkene du har laget?
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Slett cookies?
Er det på selve xxxxxxxxx.com eller linkene du har laget?
Vis hele sitatet...
første kommer, at xxxxxxxxx, eller flat2serv Gateway har sperret ipen aka proxien,
den andre er en proxy feil :P

men har mine tvil på man tjener 8000kr i mnd, av og drive med dette.

da var brukeren min bannet, fikk tjent 7 dollar... men er langt fra godt nokk, de trakk også tilbake pengene på paypal..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nettop begynt med dette, samler foreløbig proxyer og validater dem, skal ha en liste på ett par MB imorgen

Andre som har tjent noe? screenshot?
Jeg har bare tjent noen få doller på å samle rundt 25 referals, så dette var bortkasta tid fra min side hvertfall. Hadde jo regna med det, men man vet jo aldri før man har prøvd
Hva bruker dere som specs på DelayManagement-greia?
Tar ekstremt lang tid får jeg får visits, noe jeg regner med er basert på dette med delay. Statusen står foressten som at programmet "navigerer link" også med linken bak. Hva betyr dette?

Håper på svar!
Utifra det jeg har lest så langt vil jeg si at det ville vært mer effektivt å gå og plukke tomflasker og selge de.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Utifra det jeg har lest så langt vil jeg si at det ville vært mer effektivt å gå og plukke tomflasker og selge de.
Vis hele sitatet...
Kanskje hvis du laget et program som plukket tomflasker automatisk så
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Luc1fer Vis innlegg
Har akkurat startet med noe som heter , det programmet går ut på er at du gjør om en link med en funksjon de har på siden sin, så når noen clicker på denne kommer de til en sånn "terminal" der de må vente 9 sekunder før de kan skip'e. Det som er greia er at for hvert "click" du får på denne linken får du ett visst antall penger, det er flere kriterier for hvor mange penger du får og disse kriteriene dags dato kan jeg ikke.

Jeg har en kompis som lærte meg alt dette, han tjener 8000kr i måneden ved å bruke ett program som bruker proxyer (som vi finner samme rundt om kring) til å clicke på linken som dermed gir oss clicks, vi bruker tekstblokker på omlag 3000 proxyer. Dette programmet kjører vi dag inn og dag ut, stopper det kun for å oppdatere proxylisten, vi bruker for det meste proxyer fra USA og England i og med at der får vi det dobbelte per click som vi får fra andre steder.

Det jeg spør om er om det er noen freaks her ute som klarer å lage et oppdatert og fungerende program likt dette, der man kan sette en custom delay timer og bruke proxyer fra en txt. Man må også ha mulighet til å customise hvilken browser den bruker til å åpne linkene og ha en eller annen mulighet til å fullt utnytte PC'n programmet blir brukt av Evt hvor mye ram/cpu/båndbredde det skal bruke.

Mods må gjerne flytte tråden.
Hadde vært fint hvis dere advarer meg hvis dere sletter den så jeg eventuelt kan poste tråden ett annet sted hvis dere syntes den er upassende.

- Luc1fer
Vis hele sitatet...
Hvordan får man en slik link da?

Sitat av First-Price Vis innlegg
første kommer, at , eller flat2serv Gateway har sperret ipen aka proxien,
den andre er en proxy feil :P

men har mine tvil på man tjener 8000kr i mnd, av og drive med dette.

da var brukeren min bannet, fikk tjent 7 dollar... men er langt fra godt nokk, de trakk også tilbake pengene på paypal..
Vis hele sitatet...
Hvordan kan de trekke tilbake penger? hvordan er det mulig?
Er stuck på 6 clicks ._. Det står at jeg har 79 visits på v.0.1
Men på selve siden står det at jeg bare har 6 clicks
[Bilde]
Sist endret av aleks505; 28. april 2012 kl. 13:17.
Hvor kan jeg finne store .txt filer med proxyer? Gidder liksom ikke å kopiere og lime inn proxy for proxy inn i en .txt fil.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Hvor kan jeg finne store .txt filer med proxyer? Gidder liksom ikke å kopiere og lime inn proxy for proxy inn i en .txt fil.
Vis hele sitatet...
Her er det en del proxier, om de virker er jeg ikke så sikker på tho

EDIT: Er ikke .txt filer
Sist endret av aleks505; 28. april 2012 kl. 13:40.
Linken funker ikke.

Edit: En refresh og den funka, takk!
Sist endret av Mkvarner; 28. april 2012 kl. 13:47.