Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4214
Hei alle som har trykket!

Jeg lurer bare på en ting!
Har kjønt at det blir vannskelig å finne steder når man er så ukjent! Så hvorfor ikke bare spørre?

Hvordan kan man finne bunkere, forlatte steder eller egentlig alt som har en gammel og spennende følelse når man kommer inn!

Takk
- Spyroz
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor i landet bor du?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man bruker internett, google maps og spør lokalkjente.
Men det desidert beste er når du har funnet et område, å ta på seg en ryggsekk med mat og drikke å gå en tur å lete selv.
Øverste - Fornebu men drar lett til Oslo for en fin opplevelse!

Nederste - Ja men Norge river eller stenger bunkere veldig fort i mitt område
Sist endret av Spyroz; 24. september 2018 kl. 21:36.
Man må bare lete, rett og slett. For alt jeg vet så kan du være den mest seriøse urbexeren i historien, men det vet vi ikke. Og det er derfor folk generelt er skeptiske til å avsløre lokasjoner.

Spør lokalkjente personer, gjerne de av den litt eldre garde. Ellers så er det å gå ut for å lete i områdene eller lese seg opp på nett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Spyroz Vis innlegg
Øverste - Fornebu men drar lett til Oslo for en fin opplevelse!
Vis hele sitatet...
Fornebu er jo ikke så lange veien fra Sandvika. Prøv å google "Bunker Sandvika". Når du har gjort det, så kan du jo fortsette med å google "bunker hanekleiva". Så, tar du det bare videre derfra.