Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1562
Skal snart flytte inn i leilighet med noen kompisser og har tenkt oss en spillmaskin. Alle virker ganske gira på og få skaffet en Gamecube med fire kontrollere + smashbros og eventuelt mariokart.

Hvordan er tilkoblingen til denne maskinen? Kan man kjøpe muligens billig over nett? billige kontrollere på nett med lang ledning?
fra cuben til tv er det rgb kabel alle tvr har dette. Samt enn får overgang til scart.
enn finner både billige og dyre på finn. kontroller vet jeg ikke så mye, men ebay løser det meste.

personlig erfaring er at wii er kjekkere enn cube. og enn får takk i flere spill vis enn vil, ved og skifte til homebrew channel på wii, da tar den spill fra disk
Sitat av ex-adrin Vis innlegg
..., ved og skifte til homebrew channel på wii, da tar den spill fra disk
Vis hele sitatet...
Dette er et godt poeng, da slipper man riper på platene.
Wii kan vel spille GameCube-spill også? Og den har såvidt jeg husker inngang for 4stk GameCube kontrollere i front.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Riktig det Hobby
Sitat av nudo Vis innlegg
Dette er et godt poeng, da slipper man riper på platene.
Vis hele sitatet...
Kjøper man spill via nett da?
Skrevet det før her på forumet engang. Kontakt disse gutta:
www.retroland.no - de åpner nettbutikk på fredag.
Henger meg på de som heller anbefaler Wii! Finn deg en eldre en brukt (de har større muligheter for å idiotsikres), og kjør på! Da kan dere legge alt av gamecube-spill og wii-spill direkte på harddisk! I tillegg kan dere kjøre inn eldre spill via emulator (også de som ikke finnes på Virtual Console).
Sitat av lroedal Vis innlegg
Henger meg på de som heller anbefaler Wii! Finn deg en eldre en brukt (de har større muligheter for å idiotsikres), og kjør på! Da kan dere legge alt av gamecube-spill og wii-spill direkte på harddisk! I tillegg kan dere kjøre inn eldre spill via emulator (også de som ikke finnes på Virtual Console).
Vis hele sitatet...
Kan man plugge i gamecube kontrollere da? er ikke veldig fan av Wii kontrollene. kanskje enklere og få tak i smashbros til wii også?
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Kan man plugge i gamecube kontrollere da? er ikke veldig fan av Wii kontrollene. kanskje enklere og få tak i smashbros til wii også?
Vis hele sitatet...
Det kan man.
Du kan også kjøpe andre typer kontrollere på nettet, som kan kobles i Wii-moten.

Jeg antar at SSBB er litt billigere enn tidligere versjoner.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det kan man.
Du kan også kjøpe andre typer kontrollere på nettet, som kan kobles i Wii-moten.

Jeg antar at SSBB er litt billigere enn tidligere versjoner.
Vis hele sitatet...
Kommer ikke til og kjøpe 3rdparty da jeg har hørt at det er langt ifra original kontrollene. Problemet her blir kjappt gamecube kontrollene som koster en del per stykke. Får man kjøpt SSBB i butikk nå til dags?(til wii)
Sist endret av snickersogtwist; 13. november 2013 kl. 01:06.