Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 139629
FOlk trenger ikke begynne å spoile om episoden enda, syntes jeg. Vent til imorgen eller senere på dagen sånn at flere får sett en først

Laster ned nuh, gleder meg noe sinnsykt. Bra at det endelig kommer en episode igjen <3
Så den for noen minutter siden.
Grei episode, akkurat som de andre
Sitat av Polmen
FOlk trenger ikke begynne å spoile om episoden enda, syntes jeg. Vent til imorgen eller senere på dagen sånn at flere får sett en først

Laster ned nuh, gleder meg noe sinnsykt. Bra at det endelig kommer en episode igjen <3
Vis hele sitatet...
hva med å ikke lese innleggene?
Sitat av Waffel
hva med å ikke lese innleggene?
Vis hele sitatet...

Jeg sier det ikke bare på grunn av meg selv. Jeg har nede episoden straks, men det er mange ganger jeg (og andre) har klart å klikke inn og sett spoilers
Hva synes dere? har sett episoden nå, konge :P

Spoiler:

[COLOR=White] Var skikkeli skremt, trodde at loche skulle bli skutt, ho bomma bra ja heldigvis =) Men skjønner ikke helt hvorfor loche ikke bare viser dem luka, og hvorfor han slo ned sayid, har har kansje siine grunner, han virker litt rar da :S [/COLOR]
faen så spennende!
"take me to the hatch"
Sitat av Cenomorph
Hva synes dere? har sett episoden nå, konge :P

Spoiler:

[COLOR=White] Var skikkeli skremt, trodde at loche skulle bli skutt, ho bomma bra ja heldigvis =) Men skjønner ikke helt hvorfor loche ikke bare viser dem luka, og hvorfor han slo ned sayid, har har kansje siine grunner, han virker litt rar da :S [/COLOR]
Vis hele sitatet...
Vel, [COLOR=White] i slutten av sist episode ble det lys nede i luka, så det er nok pga. han vet hva som er der nede. (Tipper jeg)[/color]
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Skjønner ikke hvordan dere kan være så forbanna overivrige! Ja, jeg har sett serien, og jeg laster ned hver eneste episode så snart den kommer, men hva er det egentlig å diskutere / poste om? Det er ikke sååå spennende?
Sikker på at hun "Bommet" da?
Første jeg tenkte når jeg så den scenen ,
var at locke "stoppet" kulen. Det er jo noe mystisk med den mannen,
så hvorfor ikke klare å "stoppe" / "komme seg unna skuddet"

Var det bare meg, eller så det ikke ut som om hun skøyt mot hodet hans?
Jeg syntes det så ut som hun skøyt mot brystet jeg :P
Sitat av Noose
hva, har du ikke lastet dem ned?
da ligger du jo et stykke bak oss som har...
sikkert gøy å lese igjennom postene da.
Vis hele sitatet...
Har ikke lest skikkelig igjenom postene, vil ikke vite noe

Jeg laster ikke ned slikt, vil se det på tv den dagen og det klokkeslettet den er på.
Og gleder meg like mye til hver onsdag
Hadde kanskje gjort som locke jeg, å slå ned sayid når han skulle finne signalet.

tenk:

1. Alle hadde det fint, det skjedde mirakler, folk blir helbredet, isbjørner kommer der det ikke skal være is. En luke i bakken. Merklig mennesker som har vært der før.
Locke er den som har øyene mest åpne, forunderer meg ikke en shit om han vet om kreftene som den gutten(husker ikke navnet på han, han med bikkja) har.Det store (mekansike?) dyret som er i skogen?og de merklige tallene? Han vil finne ut det, og siden ingen er i livstruende fare vurderte han sikkert situasjonen, og fant ut at det lurere og kanskje oppdage noe av "verdens" største mysterier. Forstår meg godt på han
Jeg lurer så fælt på hva som er nede under den luken.
Sitter her med abstinenser omtrent til neste episode.. Når er det den kommer forresten?
NEI..... ikke si noe......... eller ok, jeg får bare smug titte litt her
Nå har jeg fulgt "Lost" siden september og jeg var i starten skikkelig hardcore. men etter som episodene har rullet hver uke så finner jeg de mindre og mindre interesante... Jeg kan ikke slå på tvnorge å se en tidligere epiosde av "Lost" der. Synes de er kjedelige. Det er bruk og kast med "lost" episodene..
Sitat av r33l
Nå har jeg fulgt "Lost" siden september og jeg var i starten skikkelig hardcore. men etter som episodene har rullet hver uke så finner jeg de mindre og mindre interesante... Jeg kan ikke slå på tvnorge å se en tidligere epiosde av "Lost" der. Synes de er kjedelige. Det er bruk og kast med "lost" episodene..
Vis hele sitatet...
Enig. De er utrolig, fantastisk spennedne og facinerende første gangen du ser dem, men etter det, så er de bare søppel.

Jeg har selv lastet ned alle episodene til nå, men angrer litt. Opprettholder ikke den samme spenningen og sjarmen. Hadde vært litt gøy å diskutere med venner hva man tror som skjer i neste episode og slikt...
Sitat av InTrance
Sitter her med abstinenser omtrent til neste episode.. Når er det den kommer forresten?
Vis hele sitatet...
11.mai 2005
Sitat av Gitarfreaken
11.mai 2005
Vis hele sitatet...
Ikke for og være frekk men 12.mai for oss nordmenn pga. tidsforskjellen.
episoden ligger som regel på nett halv 3 norsk tid
Regner med at vi får vite mer om den luka i bakken da. Det blir vel siste episoden denne sessongen? (Er det ikke 22 episoder i vær sessong på de fleste tv program?)
I LOST er det 26 episoder
www.tvtome.com

edit: http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...id-24313/Lost/

der står det at sesong 1 slutter der den Special episoden.
hmm... nå er jeg litt forvirret.
Sist endret av Noose; 6. mai 2005 kl. 16:49.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Uff, er så mange som ikke leser tråden her før de poster. Ting blir gjentatt i det uendelige. Nei, det er ikke 22 episoder av lost denne sesongen, det blir 25. Siste episodene som blir sendt er 25 mai.

edit: eller 26 om vi skal telle med "søppelepisoden" som ble sendt i forrige uke.
Sist endret av tnt; 6. mai 2005 kl. 16:50.
Sitat av r33l
episoden ligger som regel på nett halv 3 norsk tid
Vis hele sitatet...
Sitter du og venter O_o? Alt folk vet, nesten utrolig..
Sitat av Noose
I LOST er det 26 episoder
www.tvtome.com

edit: http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...id-24313/Lost/

der står det at sesong 1 slutter der den Special episoden.
hmm... nå er jeg litt forvirret.
Vis hele sitatet...
Naah, se her: http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...id-24313/Lost/


Neste ep: 11-May-2005 - "Born to Run"

Håper vi får litt mer om luka ja.. ble litt irr. over episoden på torsdagen.
Gleder meg som bare F nå.
Så akkurat ferdig 21 Fy satan så spennende de siste episodene blir!!
Jeg må si det har hendt veldig lite de siste episodene. Regner med at det skal ta seg opp på slutten(I USA).

[COLOR=White]Jeg håper det blir sånn at Locke viser Sayid den "stål-tingen", og at Sayid kanskje kan klare å få den opp. [/COLOR]
Enig med Gitarfreaken har skjedd utrolig lite i epdisodene i det siste.
Etter Homecoming(Ep15) til Deux Ex Machina(Ep19) spesielt, men i det siste har det virkelig skjedd noe mer.
En død person igjen(tragedie),en unge har blitt født(glede),Sawyer har fått seg briller(morsomt) og småting som at dem fant dop blandt annet.

Spoiler-linker
Trialer Epdisode 22 "Born To Run"
Smådårlig beskrivelse av meg fra epdisode 22

Spoilere
[COLOR=White]Daniel Roebuck kommer til å spille Dr.Artz eller Mr.Artz i neste epdisode(Og trolig alle de andre siste epdisodene i sesong 1.), det samme gjør Michelle Rodriguez som Ana Lucia i siste epdisode i sesong 1, men får en av hovedrollene i sesong 2. Mulig at det dem er fra en annen del av flyet men ikke noe særlig mye informasjon om det har kommet ut.
Flåten kommer også til å seile i neste epdisode trolig noe du hører Sawyer sier på trialern.
John Locke kommer til å vise luka til noen få av de overlevende deriblandt Sayid som vi hørte i epdisode 21 "The Greater Good".
Mira Furlan kommer også tilbake i de siste epdisodene som Danielle Rosseau, der hun kommer opp med en melding om "The Others" og etter et rykte jeg har hørt dyanmitt til de overlevende for å sprenge om den mysteriske luka. Det blir hele 25 epdisoder som tnt sa, de 3 siste epdisodene heter Exodus 1,2 og 3. Del 1 blir vist 19.Mai, mens del 2 og 3 blir vist 26.Mai som blir sesong finalen. Lost starter trolig opp igjen til høsten.
[/COLOR]

Vil du diskutere Lost? Bli medlem på lost-norge.net mange teorier blandt annet.
God natt
Sist endret av Pantoliano; 8. mai 2005 kl. 23:48.
Når idag kommer ep. 22?
Bruker vel å ligge på nette rundt halv 3 tiden om natta. (mener jeg å huske)
r33l nevnte det lengre oppe. De slapp den rundt der en plass ja.
Ahh.. thanks =)
Det sucker maks at dem skal lage opp mot 3-4 sesonger.
Vet ingenting
Sitat av mongeland
Det sucker maks at dem skal lage opp mot 3-4 sesonger.
Vis hele sitatet...
Kilder? Hørte det var snakk i 2 sesonger jeg..
Har sett alle sesong 1 episodene og den er ikke så veldig bra synes jeg
Sitat av Calavera
Kilder? Hørte det var snakk i 2 sesonger jeg..
Vis hele sitatet...
Regner med at dem kommer til å lage flere sesonger hvis serien holder seg populær.
Men sesong 2 er hvertfall bestilt.
hanmannsann
Det står Barbara Miller på det passet (eller hva det er) som brenner...i traileren

Ikkje veit eg kim da e...
Trialern la jeg til på den forrige posten på siden men her er noen klipp av nattens nye epdisode: http://tv.yahoo.com/feature/lost.html
Barbra Miller er konen til bonden i epdisode 2 som Kate møter når hun er på flukt.
Og en liten ting det er siste måned med nye Lost epdisoder nå.
hmm. Den har ikke kommet ut enda. Hvor leter dere? Jeg har sjekket tvtorrent og btefnet
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av InTrance
hmm. Den har ikke kommet ut enda. Hvor leter dere? Jeg har sjekket tvtorrent og btefnet
Vis hele sitatet...
Du finner den nok nå, om du leiter.
Så den var komt nå.. Men trodde den kom ut rundt halv tre som det stod tideligere i posten..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Den blir sluppet alt fra halv tre til halv syv.
hanmannsann
http://www.lost-mm.com/video/ep23promo1.mpg

Promo til Episode 23:

Sitat:
[color=lemonchiffon]Danielle: "The others" are coming[/color]
Sjekk http://lost-tv.com/episodes/
Der står det litt om dei siste episodane som kjem.
Har nettopp sett episode 22. Det som er skikkelig kjipt, er slutten på de siste episodene. Spenningene foregår jo på starten og midt i episodene, men på slutten går spennningskurven rett ned, nærmest på bånn. Episodene avsluttes med en dialog i mørket ved bålet. Derfor får jeg ikke helt den samme følelsen som før - at jeg bare MÅ se neste episode.

Episoden her (22), var mye bedre enn forrige.
Helt enig med deg gitarfreaken. Spenningen skulle vært på topp i slutten av episoden. Men etter å ha sett traileren til episode 23 tror jeg de siste episodene kommer til å bli ''plaster på såret''. 23'ern så i hvertfall sykt spennende ut. Etter avslutningen tipper jeg på at jeg blir sittende å telle minutter til de sveiver i gang sesong 2 på andre siden av dammen.
Håper LOST tar seg litt opp igjen snart. Stikkord for ep22 kjedelig...
å herregud episode 23 traileren så spennende ut :O :O :O

har ennå ikke sett episode 21-22 da.. :S
Sitat av windozer
Håper LOST tar seg litt opp igjen snart. Stikkord for ep22 kjedelig...
Vis hele sitatet...
The begining of something wonderful! Det tar seg opp igjen. Som han duden som kalte seg "lege", det er stille før stormen, men i dette tilfellet "stille før tsunamien"
Små spoilere angående neste epdisode:
[COLOR=White]Neste epdisode skal handle om hva som skjedde under ulykken, og så kommer Michelle Rodriguez med hennes karakter Ana Lucia på torsdag.
Skal vist også være litt fra flyplassen og liket til faren til Jack og hvordan Vincent hadde det under flyturen i bagasjerommet.
[/COLOR]
Det sucker sånn at dem skal lage mange sesonger. Noen som er enig? Det må da være grenser for hvor langt de kan dra det ut.
Hvor har du det fra?

Edit: Jeg har bare hørt at det skal komme en sesong 2 i første omgang.
Sist endret av Gitarfreaken; 15. mai 2005 kl. 19:03.