Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2098
Hei hvor lenge kan hasjen være i kroppen til en person som er 177cm høy og 90kg ?
Har du røyka omtrent hver dag i mange måneder?
Det gjorde jeg, og da tok det ca. 64 dager å bli ren. 65kg, 181 høy.
Det er umulig å si, kommer an på forbrenning, aktivitetsnivå, forbruk av hasj og andre individuelle faktorer. Har lest om dokumenterte tilfeller der det tok opptil ni måneder for å bli rein. Du får kjøpt hurtigtester på apoteket som kan gi deg en grov pekepinn.
9 måneder for og bli rein? Det tviler jeg på.
Du har rett, jeg tok feil. Det var seks måneder i et spesielt tilfelle, men vanligvis ikke mer enn to måneder hos kroniske brukere.
Har lite tro på 6 måneder også, isåfall meget spesielt. Brukte selv 2 måneder og 10 dager på å bli clean (lab-tester). Røyka ca 6-7g om dagen i 1.5 år, bong, bøtte & jays.
Jeg brukte og smoke 3-4g om dagen i 1 månded men lurer veldig på hvor lenge det varer fordi skal på drug test
Sitat av Ripasbro Vis innlegg
Jeg brukte og smoke 3-4g om dagen i 1 månded men lurer veldig på hvor lenge det varer fordi skal på drug test
Vis hele sitatet...
kanskje du kan kjøpe en drug test selv å se om det slår ut?
sikkert veldig mange testmetoder der ute, er det lenge til du skal ta prøven? hvor lenge har du vært uten rusmidler?
Skal ta prøven om en 1 og har vært røykfri i 38 dager men er forsatt veldig usikker på om jeg er clean

1 uke skal jeg ta prøven
Sist endret av Ripasbro; 20. september 2017 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjøp deg en hurtigtast på apoteket så vet du, ingen her kan svare deg på dette
Har kjøpt hurtigtest og etter 3 min som det står i bruksanvisningen skal det stå resultatet og da var jeg negativ på THC men etter 1 time så blei den om til posetivt, hva mener den med det
Det som står i bruksanvisningen er rett. Når den ligger i en time er den ugyldig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Umulig å si, noen er 1 uke, andre 4. For noen kan det ta 2 mnd å bli ren, 3 mnd er ikke uhørt heller. Kondistrening og godt inntak av vann kan senke denne lengden, men det er best å stoppe minst 1-2 dager før pissing, hvis ikke øker nivået ditt på prøven. Inntak av masse vann før en prøve kan føre til feil i prøve, eller at cannabis ikke vises i prøven. Ta kreatin og b vitaminer for å skjule at du har drukket masse vann før en prøve.
Ryktes om en pille som kan skjule at du har tatt cannabis i hele tatt, men vet ikke validiteten på dette.
Du kan også kjøpe 'fake-urin' for å bruke på en prøve.
Sist endret av Detersånndaerd; 21. oktober 2017 kl. 23:26.
Sitat av Ripasbro Vis innlegg
Har kjøpt hurtigtest og etter 3 min som det står i bruksanvisningen skal det stå resultatet og da var jeg negativ på THC men etter 1 time så blei den om til posetivt, hva mener den med det
Vis hele sitatet...
Disse urinprøvene man får kjøpt hos apotek suger.
Vil du virkelig vite om du er skikkelig clean pisser du på lab-tester.
Har flere ganger røyka 2-3 dager før pissing hos snuten (de har samme drittprøver som apotek, altså «stikkprøver») og har vært clean etter 2-3 dager på deres tester.