Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1642
noen her som har erfaring med rus på Cosylan? og hvordan gjør man det?
har drukket 5ml seks ganger på under 45min og føler egt ikke noe spesielt.
Er det den lille flaska? Isåfall må du bælme hele greia

Pass på visse her på forumet raporterer kvalme og diare, da blandinge inneholder noe som er avførende, personelig så virker det som etylmorfinen og det avførende middelet jevner hverandre ut, så jeg har ingen magetrøbbel etter en sånn flaske
Drakk halvparten av den store en gang, da pga jeg faktisk var drittlei av å ligge oppe og hoste hele natten, var ganske chill men ikke noe heavy rus egentlig, leste en bok og sovna som en stein etterpå, våkna med en skikkelig hangover og grei diare' ��
Cosylan inneholder så vidt jeg husker, 1,7mg ethylmorfin og 50mg sagradabarkekstrakt (avføringsmiddelet folk prater om) pr 1ml. I følge PsychonautWiki, er en "common" dose ethylmorfin ca 100mg. Du må da altså ha i deg ca. 60ml Cosylan, som og tilsvarer ca 3gr sagradabarkekstrakt.

I følge drugs.com er en vanlig dose sagradabark. på ca 325mg, så du får velge selv om du tar sjansen. Det skal visst nok også være ganske hardt for leveren i større doser.