Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 814
Digger wobbly feelen i begynnelsen. Kul låt og begynne et sett med =)
Syns kanskje den kunne vært noe lenger er vel det med konstruktiv kritikk jeg kan komme med.
Sitat av Mr. Niceguy Vis innlegg

Ka dokk trur?
Vis hele sitatet...
Jeg tror denne kunne blitt veldig bra om du hadde gjort mer ut av trommene.
I begynnelsen av låten satt jeg bare og ventet på at trommene skulle ta helt av slik at det ble mer fart i hele låten, at du bygget opp til et slags klimaks så det ble litt nedtur når den samme beaten gikk mer eller mindre gjennom hele låten.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg tror denne kunne blitt veldig bra om du hadde gjort mer ut av trommene.
I begynnelsen av låten satt jeg bare og ventet på at trommene skulle ta helt av slik at det ble mer fart i hele låten, at du bygget opp til et slags klimaks så det ble litt nedtur når den samme beaten gikk mer eller mindre gjennom hele låten.
Vis hele sitatet...
Joa har ikke gjort så mye i form av variasjoner og lignende i beatet på denne. tenker noen fills her og der gjør susen.

men merk at rundt 2:18 går beatet over i fulltime 140 bpm mens resten av låta går i 2/3 time. hmm.. kanskje jeg skal teste å slenge in en kort seksjon med dubstep-style halftime beat og...
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Thumbs up for Charles Manson!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Thumbs up for Charles Manson!
Vis hele sitatet...
det andre vokal samplet er faktisk også noen som heter Charlie. Gjett hvem!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
likte den! har ikke konstruktiv kritikk nå, men jeg kan si hva jeg likte det var fint med den pausen, hvor det ble litt med psykedelisk ^^ likte og vokalen