Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 742
Hei!

Jeg har tenkt til å lage en nettside der jeg legger ut videoer hver dag. (Type Morsomme.no)

Jeg lurer på om dere vet om noen script der jeg kan legge inn en video i et slags admin-panel, så kommer den opp på siden?

Har googlet litt, men finner ikkeno...
Sist endret av Erlendman; 24. mars 2012 kl. 23:42.
Finnes sikker et cms med det som er alternativ.
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Finnes sikker et cms med det som er alternativ.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg tenkte også, men jeg fant ingen :S
Du kan vel bare bruke wp?
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Du kan vel bare bruke wp?
Vis hele sitatet...
Nei, da må jeg legge til ett innlegg per video, og det ønsker jeg ikke..

Ønsker kun et enkelt script der jeg skriver inn en youtubelink også kommer den på fremsiden automatisk.
Parkettetterligning
Kan du ikke bare lage en nettside der du legger inn den koden du finner på youtube? Er jo en kode der du bare legger inn i html koden også kommer flash vinduet opp. Enkelt og greit.
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av tristen799 Vis innlegg
Kan du ikke bare lage en nettside der du legger inn den koden du finner på youtube? Er jo en kode der du bare legger inn i html koden også kommer flash vinduet opp. Enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
Det er jo veldig tungvint da...
Parkettetterligning
Litt tungvint er det. men hvis du for eksempel har et ganske greit ferdig oppsett som for eksempel dette: http://opensolution.org/ så går det ganske lett. Fint system egentlig.
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Jeg fant ut at Wordpress er det letteste for meg.

Men hvis noen finner et slikt script, så post det her!

Takk
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hva med å bruke YouTube API for å integrere video funksjoner på nettstedet? Du kan da bruke en YouTube konto til å håndtere/søke/vise/upload videoer fra ditt nettsted. Jeg kan ikke si at jeg har erfaringer med dette selv, men det ser ut til at det skal dekke d du ønsker