Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4695
Jeg vil gjerne kjøpe et produkt fra nettet som jeg ikke vil mine foreldre skal vite om (bor sammen). Siden jeg kjøper fra lover diskrè levering og henting fra nærmeste postkontor. Det eneste som gjorde meg litt nervøs var at de krevde en faktureringsadresse, selv om jeg betaler via kort. Det jeg lurer på da, er om fakturaen kommer på post, selv om jeg betaler via kort? Noe som i så fall ikke gjør selve handelen diskrè.
Nei. Ingen faktura kommer.
Det er bare for å verifisere at personen som skriver inn kortopplysningene vet hvor du bor, da er det mer sannsynlig at det er riktig person som bruker kortet
Jeg har aldri fått faktura i eget brev. Enten ligger den sammen med det på har bestilt, eller du får den på epost.
Husk å få hentemelding på sms, så slipper du at de finner pakkelapp i postkassen
Sitat av downlow Vis innlegg
Husk å få hentemelding på sms, så slipper du at de finner pakkelapp i postkassen
Vis hele sitatet...
Opplever å få hentmelding uansett. Særlig fra utlandet.