Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1638
Hei! Jeg kjøpte en iphone 7 for en mnd siden, på avbetaling med forsikring (12 mnd). Jeg ser det har kommet en ny iphone modell "iphone x", det jeg lurer på er om det går ann å knuse min iphone 7 og heller få en iphone x på avbetaling av telia?? Er det mulig, eller får jeg da bare en ny iphone 7? Får jeg velge hva jeg vil liksom? Legger også ved att jeg har ikke betalt noe for telefonen enda, da regningen ikke har kommet enda!
Tror du at du er den første med denne ideen. Hver gang iPhone lanserer noe nytt, så øker skadene på tlf. Og hvis du mot formodning skulle få det dekt er vel iPhone x ganske mye dyrere enn iphone 7, så det er ett mellomlegg.

Hvis du lille bli tatt for forsikringssvindel. Så bil du ha problemer med å få forsikring senere.

Så er det verdt det...
Du fikk vel med angrerett skjema, kunne du ikke brukt dette innen 14 dager. Du må jo ha fått med deg at det kom en ny Iphone om bare 1mnd, men du valgte likevel å kjøpe?

Har 7 pluss selv og er meget fornøyd, men skjønner behovet for å ha det "siste" selvfølgelig, selv om jeg ikke er av den typen selv..
Sist endret av downlow; 15. september 2017 kl. 19:20.
Jeg tror du sliter i det at 7 fortsatt er å få tak i. Så om du pælmer telefonen i dass nå får du mest sannsynlig en ny av samme modell.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Du kødder nå? iPhone 7 koster 7000 spenn, X kommer til å ligge på 11-12k.
Om du pælmer telefonen i dass får du mest sannsynlig ikke ny telefon i det hele tatt.
Selg telefonen din privat og kjøp deg en iphone x når den har salgsstart 27.10 du.