Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 656
Jeg har laget musikk i flere år, men har fått lite tilbakemelding. Folk sier som regel bare "Bra" og ikke noe mer. Jeg vil vite hva folk synes om denne både fra teknisk og musikalsk perspektiv.

Sjanger: Dubstep/Drumstep
DAW:Ableton
http://www.youtube.com/watch?v=P2uDbAFKX_s

Er det noe jeg kan forbedre?
Smoothe greier man!

er dårlig på å gi feedback, men skal prøve meg:

sitter på et ganske ræva headsett nå men lyden høres teknisk bra ut. skal prøve å huske på å sjekke det ut med Sub når jeg kommer hjem

oppbygning sett syntes jeg det virker litt rotete, med litt for mange partier kanskje? tips er jo å kopiere oppbygningen fra en pro låt du selv digger. altså ikke melodi og slikt men selve oppbygningen, f.eks 20 sec intro - dropp - breakdown - chillparti - dropp - outro

er egentlig litt imot dette, syntes folk skal lage musikken sin som de selv vill :P men noe røde tråder er greit å ha..

digger den store lyden (pga reverbet) i starten der


skaff deg soundcloud!
Trådstarter
14 3
Takk...
Angående oppbygging, jeg vil si at det er slik som dette jeg har forestilt meg det.
Intro->Oppbygning->Drop->Funky Mellomparti->DrumNBass
->Oppbygning->Drop-Avslutning

Har forresten soundcloud, men har ikke brukt det så mye. Lagde musikk før soundcloud kom, og de som hører på musikken min er som oftest folk som subscribet til meg på youtube. Derfor har jeg ikke giddet å bruke soundcloud.
Er det bedre lydvalitet enn på youtube, eller noen andre fordeler med å bruke SC?
er vel ikke noe bedre lydkvalitet nei, men de begynner å få en deeel brukere, ikke bare produsenter men også folk som har "signet opp" via facebook

liker også godt avspilleren dems + det nye continuous play greiene

bra å se andre Ableton Live brukere her, føler jeg druknes litt i FL folk :P
det her var dritfett! Har ikke så mye annet å si! Jeg likte det her