Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 8234
hvordan kan jeg på spilt spillet? helt blank på data egentlig, trodde jeg kunne laste det ned fra cdon..
Last ned steam. Steampowered.com tror jeg det er. Eller gog.com Eller EAs Origon tjeneste. En av de har det sikkert.
Trådstarter
20 2
finner det ikke på noen av plassene..
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Last ned steam. Steampowered.com tror jeg det er. Eller gog.com Eller EAs Origon tjeneste. En av de har det sikkert.
Vis hele sitatet...
søkte opp på det, og fant ingenting, sjekket en del sider de sier det samme, spillet ble jo aldri lansert digitalt, dog får kjøpt det på ebay i diskform, evt torrent,
Du kan vel laste ned en ps2 emulator å spille det der? så kan du bruke ps4 kontroller om du har det
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Det finnes vel pc versjon av need for speed underground 2. har det selv på pcen men det har jeg lastet ned fra en luguber side som sikkert ikke er lov til å dele her.
Trådstarter
20 2
send på pm?
Sitat av Absurd Vis innlegg
Det finnes vel pc versjon av need for speed underground 2. har det selv på pcen men det har jeg lastet ned fra en luguber side som sikkert ikke er lov til å dele her.
Vis hele sitatet...
Yupp, husker jeg brukte hundrevis av timer på PC-versjon jeg hadde, med ratt og pedaler.
hadde orginal cd å cover.
Beste NFS imo, peugot 201 for the win!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det er ikke alt for lenge siden sist jeg spilte det, på Win10, men det er tross alt et gammelt spill nå. Du kan bli nødt til å cracke det bare for å få spilt, og enkelte spill fra den tidsalderen (tidlig/mid-2000?) kan kreve litt ekstra innsats.
Husker jeg hadde mange timer med NFS Porche, man jobbet seg fremover fra 50-tallet og kjøpte biler som man kunne oppgradere. Det var skikkelig kult! Utgitt i år 2000.